قديم 21-06-2013, 05:55 AM   المشاركة رقم: 20
الكاتب
eng-samir
عضو جديد
الصورة الرمزية eng-samir

البيانات

الإتصالات
الحالة:
eng-samir غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : تامر محمد عبد السلام السكرى المنتدى : منتدى شركات الوساطة و برامج التداول و موقع اف اكس كوميشن FXCOMMISSION
افتراضي رد: افضل البنوك المصرية فى التحويل

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Abo Ismail نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
انا عايز حد يكون فى مصر بيتعامل مع شركة اف اكس دى دى لانى فتحت معهم حساب لكنى اواجه صعوبة فى اختيار بنك افتح فيه حساب بالدولار وارسل من خلاله الاموال
انا عايز اسم بنك متجرب وياريت كمان اسم الفرع لانى بصراحة ليه قصة مع البنوك وزهقت خالص من البحث عن بنك مناسب

بنك فيصل الاسلامى - فرع الجيزة و هو يعتبر من الفروع الرئيسية للبنك - تفتح حساب عادى بالجنيه المصرى و الحساب ده بيقبل اى عملة اجنبية من غير ما تفتح حساب فرعى زى بقيت البنوك ما بتعمل - و معندهمش مشكلة فى التعامل مع شركات الفوركس - ده كمان هما عارفين FXDD و بنك مورجان و التحويل بيتم فى نفس اليوم

عرض البوم صور eng-samir  
قديم 21-06-2013, 05:55 AM
eng-samir eng-samir غير متواجد حالياً
عضو جديد
افتراضي رد: افضل البنوك المصرية فى التحويل

انا عايز حد يكون فى مصر بيتعامل مع شركة اف اكس دى دى لانى فتحت معهم حساب لكنى اواجه صعوبة فى اختيار بنك افتح فيه حساب بالدولار وارسل من خلاله الاموال
انا عايز اسم بنك متجرب وياريت كمان اسم الفرع لانى بصراحة ليه قصة مع البنوك وزهقت خالص من البحث عن بنك مناسب

بنك فيصل الاسلامى - فرع الجيزة و هو يعتبر من الفروع الرئيسية للبنك - تفتح حساب عادى بالجنيه المصرى و الحساب ده بيقبل اى عملة اجنبية من غير ما تفتح حساب فرعى زى بقيت البنوك ما بتعمل - و معندهمش مشكلة فى التعامل مع شركات الفوركس - ده كمان هما عارفين FXDD و بنك مورجان و التحويل بيتم فى نفس اليوم