قديم 04-08-2017, 09:53 PM   المشاركة رقم: 307
الكاتب
اسلام العوامى
عضو ذهبى
الصورة الرمزية اسلام العوامى

البيانات

الإتصالات
الحالة:
اسلام العوامى غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : اسلام العوامى المنتدى : منتدى المؤشرات و الاكسبيرتات
افتراضي رد: مكتبة المؤشرات والاكسبيرتات الخدمية

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بولاق الدكرور نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
سؤال للأخوة الأفاضل التقنيين ، انا كنت بدور على سكربت يفتحلي كذا صفقة بعملات مختلفة في نفس الوقت ، ولقيت السكربت ده على منتدى اسمه المتداول العربي ، بيفتح لحد عشر عملات في المرة الواحدة ، بس واجهتني مشكلة في العمل عليه ، وحاولت هناك في المنتدى اسألهم على المشكلة دي بس محدش رد عليا ،فقلت اسأل الأخوة هنا ، هو اول اربع حاجات مفهومين ، اللوت ، الاستوب ، البروفيت ، الزوج المراد التداول عليه ، لكن اللي بعدها ، تايب ولازم اكتب رقم مفهمتش يعني ايه ، وكمان مفهمتش كدة هيفتح الصفقة بيع ولا شراء ، انا ارفقت لحضراتكم الملف وارجو ان حد يفهمني ، ولكم جزيل الشكر
،،،وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته،،،

،،،اهلا بك اخي الفاضل ، بالنسبة للخانة type هي خاصة بتحديد نوع الصفقة حيث رقم صفر يعني شراء ورقم 1 يعني بيع،،،

،،،تحياتي،،،

التوقيع

عرض البوم صور اسلام العوامى  
قديم 04-08-2017, 09:53 PM
اسلام العوامى اسلام العوامى غير متواجد حالياً
عضو ذهبى
افتراضي رد: مكتبة المؤشرات والاكسبيرتات الخدمية

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بولاق الدكرور نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
سؤال للأخوة الأفاضل التقنيين ، انا كنت بدور على سكربت يفتحلي كذا صفقة بعملات مختلفة في نفس الوقت ، ولقيت السكربت ده على منتدى اسمه المتداول العربي ، بيفتح لحد عشر عملات في المرة الواحدة ، بس واجهتني مشكلة في العمل عليه ، وحاولت هناك في المنتدى اسألهم على المشكلة دي بس محدش رد عليا ،فقلت اسأل الأخوة هنا ، هو اول اربع حاجات مفهومين ، اللوت ، الاستوب ، البروفيت ، الزوج المراد التداول عليه ، لكن اللي بعدها ، تايب ولازم اكتب رقم مفهمتش يعني ايه ، وكمان مفهمتش كدة هيفتح الصفقة بيع ولا شراء ، انا ارفقت لحضراتكم الملف وارجو ان حد يفهمني ، ولكم جزيل الشكر
،،،وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته،،،

،،،اهلا بك اخي الفاضل ، بالنسبة للخانة type هي خاصة بتحديد نوع الصفقة حيث رقم صفر يعني شراء ورقم 1 يعني بيع،،،

،،،تحياتي،،،