FX-Arabia

جديد المواضيع

الملاحظات

منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex منتدى العملات العام Forex فى هذا القسم يتم مناقشه كل ما يتعلق بـسوق تداول العملات العالمية الفوركس و مناقشة طرق التحليل المختلفة و تحليل المعادن , الذهب ، الفضة ، البترول من خلال تحليل فني ، تحليل اساسي ،اخبار اقتصادية متجددة ، تحليل رقمى ، مسابقات متعددة ، توصيات ، تحليلات ، التداول ، استراتيجيات مختلفة ، توصيات فوركس ، بورصة العملات ، الفوركس ، تجارة الفوركس ، يورو دولار ، باوند دولار ، بونص فوركس ، تداول ، اسهم ، عملات ، افضل موقع فوركس

قصة حقيقية تحصل لكل فوركسي ، اقرئها وقولنا بتحصلك ولا لا؟

منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex

قديم 24-02-2017, 01:26 PM   المشاركة رقم: 1
الكاتب
Mexican Forex
عضو نشيط
الصورة الرمزية Mexican Forex

البيانات

الإتصالات
الحالة:
Mexican Forex غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
6 قصة حقيقية تحصل لكل فوركسي ، اقرئها وقولنا بتحصلك ولا لا؟

تدق الساعة الان معلنة تمام التاسعة صباحا ، استيقظ من نومي واذهب الي الشرفة ملقيا نظرة علي السماء التي تمتلئ بالغيام -وانا اعشقه- مع زخات بسيطة من المطر التي تنعش وتوحي بالحياة.

اتذكر سريعا ان لدي صفقات مفتوحة بالأمس علي زوج الباوند نيزولاندي هذا الكروس المجنون فقد كنت شاريه من مستويات قوية وقبل النوم كان محققا قرابة العشر نقاط ويسير في اتجاه الصحيح ، فتحت اللاب توب وذهبت الي المطبخ

لكي اجهز لي فنجان من النسكافية ثم ذهبت الي الثلاجة لاحضر اي شئ لكي افطر به وكما تجري العادة يوميا " ساندوتش جبنة بيضا وطيبة علي كده " قمت باحضار الساندوتش ومعه ماج النسكافية وها هو اللاب توب قد بدي مستعد

وجاهز لبدء مغامرة جديدة في عالم الفوركس ، قمت بفتح المنصة وقد كنت شاري الزوج بلوت 5 ميني لان الصفقة كانت من مكان قوي جدا وكانت تسير في المسار الصحيح. سرعان ما فتحت المنصة وعيناي تسابق الزمن لرؤية هل تم تحقيق

الهدف ام من الممكن نكتفي بهذا الربح والحمد لله علي كده ؟ ، فجأة و كأن قام احدهم بصفعي بمنتهي القوة ماهذا بحق السماء الزوج ارتد قبل تحقيق الهدف ب 10 نقاط وهو الان عاكس علي مايقرب ال 50 نقطة الحساب مسلب مايقرب

ال 230 دولار الان اشعر بكل شئ اسود في وجهي واعصابي وجسمي يرتعش ودرجة حرارتي ارتفعت بشكل كبير ، كان ماعلي فعله هو البحث مجددا عن التحليلات لكبار المحلليلن هنا وهناك والكل اجمع علي ان الزوج قد كسر اماكن

قوية جدا وهو مؤشر قوي جدا علي بدأ الهبوط !! ما هذا الهراء ! هبوط ! هل انتم عقلاء ؟ لا والله لن يهبط الزوج ابدا لان هذا يعني تدمير حسابي ومرجنته. لم اقم بوضع استوب وانتم تقولون لي انه سيهبط اكثر من ذلك؟؟؟؟

ما العمل الان ياربي يوجد اخبار قوية علي زوج الباوند في الثانية عصرا والمؤشرات تقول ان الخبر سلبي وهذا يعني هبوط قوي اخر ، استر يارب استر يارب....

من ارتفاع حرارتي ذهبت الي الشرفة مجددا ووجدت كل شئ أسود امامي فلم يعد الجو منعش ويوحي باي حياة علي الاطلاق.... تأتي والدتي وتقول لي " ايه ده انت مافطرتش لغاية دلوقتي يا ابني ده الساندوتش بتاعك والنسكافية تلج "

فبالفعل فقد نسيت كل شئ عندما وجدت حسابي مسلب ب 230 دولار ولا اريد ان اكل او اشرب او اتكلم مع احد واقول لنفسي " انت عندك كارثة جوه شوف حلها الاول " . اجيب علي والدتي بعقل غير واعي علي الاطلاق

حاضر حاضر يا ماما حاكول حاضر سبيني بس مركز دلوقتي بالله عليكي. اذهب الي الحمام اغسل وجهي بالماء البارد حتي تنخفض حرارتي لا اريد ان اذهب لاري الشارت وكأني بشاهد ضربات جزاء لنهائي كأس عالم ولكن

في تلك الحالة الخسارة ستكون من اموالي التي ستؤثر علي بشكل كبير...

اذهب مجددا لاراقب الموقف والزوج يعاود الهبوط والخسارة العائمة وصلت 350 دولار ماذا افعل اقترب حسابي علي المارجن هل اهدج؟؟؟ اهل اغلق الصفقة وارضي بالخسارة؟؟؟ وياتيني الرد من داخلي .. ماذا هل جننت ؟

اتريد ان تغلق علي خسارة 350 دولار كاملة ؟؟؟؟

ماذا افعل ياربي ماذا افعل ؟؟ اقتربت الساعة من الثانية وها قد وصلت الخسارة الي 300 دولار وانا حالي سئ للغاية وفقدت الامل حيث ان المؤشرات جميعها تشير بسلبية الاخبار فقررت ان افتح المنصة وياراحت ياجت بقي حعمل ايه يعني خلا نصيبي كده بقي نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

بدأ الخبر بالفعل وها هي شمعة تهبط بقوة لثواني وترتد بشمعة صاعدة عملاقة فالتوقعات السلبية أتت ايجابية بقوة وعلي غير المتوقع وها الزوج يصعد بقوة ويسابق الزمن وها قد لمعت عيناي ببادرة الامل من جديد

بدأ السعر يقترب من منطقة دخولي وبدأ يصبح الخسارة ربح الان 35 دولار ربح الله أكبر الله أكبر مش مصدق نفسي كملها علي خير يارب ياررررررررررب

اغلقت شمعة الساعة علي شمعة صاعدة عملاقة وها قد اتت الشمعة اللاحقة ايضا صعود قوي جدا والان حسابي موجب 250 دولار ابتسمت لي الحياة واصبح كل شئ وردي وردي وردي

يالا يابطل اقفل الصفقة وبارك الله في ما رزق ويأتي الرد من داخلي اصبر بس يعني انت صبرت علي الخسارة ومش قادر تصبر علي المكسب دي فرصة مش حتتعوض تاني ارتفع الربح الي 350 دولار ولا اريد ان اغلق الصفقة

وقررت بوضع استوب علي الدخول وهدفي السابق الذي كنت وضعه للصفقة كما هو وقلت روح يامعلم وهاتلنا الدولارات نياهااانيهاااا

اغلقت الشارت نهائي حتي لا يهتز قراري مجددا وذهبت الي امي اتحدث معها والان فقط استطيع تناول فطاري والحمد لله ،،

بعد مرور ساعتين من الخبر ذهبت لافتح المنصة مجددا واذا بي اجد السعر ارتد مره اخري الي نقطة دخولي واغلقت الصفقة علي 0.00 دون ربح ودون خسارة ودلوقتي مش عارف ابقي فرحان ولا زعلان ؟؟؟

انتهت

شاركوني بأريكم افرح ولا ازعل ؟ وهل حدث معك مثلي ؟ وما هي الدروس المستفادة من رأيك؟

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

عرض البوم صور Mexican Forex  

قديم 24-02-2017, 01:26 PM
Mexican Forex Mexican Forex غير متواجد حالياً
عضو نشيط
6 قصة حقيقية تحصل لكل فوركسي ، اقرئها وقولنا بتحصلك ولا لا؟

تدق الساعة الان معلنة تمام التاسعة صباحا ، استيقظ من نومي واذهب الي الشرفة ملقيا نظرة علي السماء التي تمتلئ بالغيام -وانا اعشقه- مع زخات بسيطة من المطر التي تنعش وتوحي بالحياة.

اتذكر سريعا ان لدي صفقات مفتوحة بالأمس علي زوج الباوند نيزولاندي هذا الكروس المجنون فقد كنت شاريه من مستويات قوية وقبل النوم كان محققا قرابة العشر نقاط ويسير في اتجاه الصحيح ، فتحت اللاب توب وذهبت الي المطبخ

لكي اجهز لي فنجان من النسكافية ثم ذهبت الي الثلاجة لاحضر اي شئ لكي افطر به وكما تجري العادة يوميا " ساندوتش جبنة بيضا وطيبة علي كده " قمت باحضار الساندوتش ومعه ماج النسكافية وها هو اللاب توب قد بدي مستعد

وجاهز لبدء مغامرة جديدة في عالم الفوركس ، قمت بفتح المنصة وقد كنت شاري الزوج بلوت 5 ميني لان الصفقة كانت من مكان قوي جدا وكانت تسير في المسار الصحيح. سرعان ما فتحت المنصة وعيناي تسابق الزمن لرؤية هل تم تحقيق

الهدف ام من الممكن نكتفي بهذا الربح والحمد لله علي كده ؟ ، فجأة و كأن قام احدهم بصفعي بمنتهي القوة ماهذا بحق السماء الزوج ارتد قبل تحقيق الهدف ب 10 نقاط وهو الان عاكس علي مايقرب ال 50 نقطة الحساب مسلب مايقرب

ال 230 دولار الان اشعر بكل شئ اسود في وجهي واعصابي وجسمي يرتعش ودرجة حرارتي ارتفعت بشكل كبير ، كان ماعلي فعله هو البحث مجددا عن التحليلات لكبار المحلليلن هنا وهناك والكل اجمع علي ان الزوج قد كسر اماكن

قوية جدا وهو مؤشر قوي جدا علي بدأ الهبوط !! ما هذا الهراء ! هبوط ! هل انتم عقلاء ؟ لا والله لن يهبط الزوج ابدا لان هذا يعني تدمير حسابي ومرجنته. لم اقم بوضع استوب وانتم تقولون لي انه سيهبط اكثر من ذلك؟؟؟؟

ما العمل الان ياربي يوجد اخبار قوية علي زوج الباوند في الثانية عصرا والمؤشرات تقول ان الخبر سلبي وهذا يعني هبوط قوي اخر ، استر يارب استر يارب....

من ارتفاع حرارتي ذهبت الي الشرفة مجددا ووجدت كل شئ أسود امامي فلم يعد الجو منعش ويوحي باي حياة علي الاطلاق.... تأتي والدتي وتقول لي " ايه ده انت مافطرتش لغاية دلوقتي يا ابني ده الساندوتش بتاعك والنسكافية تلج "

فبالفعل فقد نسيت كل شئ عندما وجدت حسابي مسلب ب 230 دولار ولا اريد ان اكل او اشرب او اتكلم مع احد واقول لنفسي " انت عندك كارثة جوه شوف حلها الاول " . اجيب علي والدتي بعقل غير واعي علي الاطلاق

حاضر حاضر يا ماما حاكول حاضر سبيني بس مركز دلوقتي بالله عليكي. اذهب الي الحمام اغسل وجهي بالماء البارد حتي تنخفض حرارتي لا اريد ان اذهب لاري الشارت وكأني بشاهد ضربات جزاء لنهائي كأس عالم ولكن

في تلك الحالة الخسارة ستكون من اموالي التي ستؤثر علي بشكل كبير...

اذهب مجددا لاراقب الموقف والزوج يعاود الهبوط والخسارة العائمة وصلت 350 دولار ماذا افعل اقترب حسابي علي المارجن هل اهدج؟؟؟ اهل اغلق الصفقة وارضي بالخسارة؟؟؟ وياتيني الرد من داخلي .. ماذا هل جننت ؟

اتريد ان تغلق علي خسارة 350 دولار كاملة ؟؟؟؟

ماذا افعل ياربي ماذا افعل ؟؟ اقتربت الساعة من الثانية وها قد وصلت الخسارة الي 300 دولار وانا حالي سئ للغاية وفقدت الامل حيث ان المؤشرات جميعها تشير بسلبية الاخبار فقررت ان افتح المنصة وياراحت ياجت بقي حعمل ايه يعني خلا نصيبي كده بقي نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

بدأ الخبر بالفعل وها هي شمعة تهبط بقوة لثواني وترتد بشمعة صاعدة عملاقة فالتوقعات السلبية أتت ايجابية بقوة وعلي غير المتوقع وها الزوج يصعد بقوة ويسابق الزمن وها قد لمعت عيناي ببادرة الامل من جديد

بدأ السعر يقترب من منطقة دخولي وبدأ يصبح الخسارة ربح الان 35 دولار ربح الله أكبر الله أكبر مش مصدق نفسي كملها علي خير يارب ياررررررررررب

اغلقت شمعة الساعة علي شمعة صاعدة عملاقة وها قد اتت الشمعة اللاحقة ايضا صعود قوي جدا والان حسابي موجب 250 دولار ابتسمت لي الحياة واصبح كل شئ وردي وردي وردي

يالا يابطل اقفل الصفقة وبارك الله في ما رزق ويأتي الرد من داخلي اصبر بس يعني انت صبرت علي الخسارة ومش قادر تصبر علي المكسب دي فرصة مش حتتعوض تاني ارتفع الربح الي 350 دولار ولا اريد ان اغلق الصفقة

وقررت بوضع استوب علي الدخول وهدفي السابق الذي كنت وضعه للصفقة كما هو وقلت روح يامعلم وهاتلنا الدولارات نياهااانيهاااا

اغلقت الشارت نهائي حتي لا يهتز قراري مجددا وذهبت الي امي اتحدث معها والان فقط استطيع تناول فطاري والحمد لله ،،

بعد مرور ساعتين من الخبر ذهبت لافتح المنصة مجددا واذا بي اجد السعر ارتد مره اخري الي نقطة دخولي واغلقت الصفقة علي 0.00 دون ربح ودون خسارة ودلوقتي مش عارف ابقي فرحان ولا زعلان ؟؟؟

انتهت

شاركوني بأريكم افرح ولا ازعل ؟ وهل حدث معك مثلي ؟ وما هي الدروس المستفادة من رأيك؟

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

قديم 24-02-2017, 01:44 PM   المشاركة رقم: 2
الكاتب
byoomy
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
byoomy غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : Mexican Forex المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: قصة حقيقية تحصل لكل فوركسي ، اقرئها وقولنا بتحصلك ولا لا؟

بصراحة يا صديقى هذا لا يحدث معى
وذلك لانى اسكالبر العب مع صفقتى ثانية بثانية
لا اريد منها الكثير ولى استوب لا اتخطاه
ولكن
كان الله فى عون من يتعرض لما تقول
قاسى جدا
اما اذا كان هناك درس من هذا الموقف فهو
ان تعرف قبل دخول الصفقة ماذا تريد منها بالضبط واين تقف اذا عكست عليك

عرض البوم صور byoomy  
قديم 24-02-2017, 01:44 PM
byoomy byoomy غير متواجد حالياً
عضو جديد

ولكن
قاسى جدا

قديم 24-02-2017, 02:18 PM   المشاركة رقم: 3
الكاتب
سيجار
عضو نشيط

البيانات

الإتصالات
الحالة:
سيجار غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : Mexican Forex المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex

ههههههه ذكرتني الموقف هذا حصل معاي امس لما اليورو والله العظيم بفارق نقطه وحده كان راح يضرب حسابي مارجن ...كان حضربني علي ال1،491 لكن لله الحمد وصل فقط لل1،492...وصعد ..وفعلا موقفك هذا مر عليا امس ...

عرض البوم صور سيجار  
قديم 24-02-2017, 02:18 PM
سيجار سيجار غير متواجد حالياً
عضو نشيط

ههههههه ذكرتني الموقف هذا حصل معاي امس لما اليورو والله العظيم بفارق نقطه وحده كان راح يضرب حسابي مارجن ...كان حضربني علي ال1،491 لكن لله الحمد وصل فقط لل1،492...وصعد ..وفعلا موقفك هذا مر عليا امس ...

قديم 24-02-2017, 02:34 PM   المشاركة رقم: 4
الكاتب
alskndry
عضو فضى
الصورة الرمزية alskndry

البيانات

الإتصالات
الحالة:
alskndry غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

مشكور اخى العزيز على هذه القصة

واكيد بتمر على ناس كتير

بس نصيحة اخى العزيز لاى تاجر السوق دلوقتى مش زى الاول

دلوقتى صعب انك تلاقى السعر بيتحرك فى اتجاه واحد تبعا للتحليل دون وجود خبر قوى

غير كدة السعر لاى زوج فى تذبذب او مابين 30 الى 50 نقطة بالكتير رايح جاى

فى الحالة دى

اما ان تتاجر على فريم كبير عشان النقاط تبقى اكبر وفى الحالة دى الاستوب اكبر ووقت الصفقة اكبر ولت صغير

او

اسكالبنج وتكتفى بنقاط قليلة بس الاهم الاستوب اللوت اكبر شوية ( وطبعا ده صعب على كتير من الناس اختيار النقط الفاصلة )

التوقيع

طريقة معرفة تغير الترند من صاعد الى هابط والعكس والدخول من بدايته
الطريق الى الارباح ( موضع مهم جدا )
استراتجية تحليل فنى بشكل مختلف واستوب صغير وهدف كبير
ازاى تعمل طريقة ناجحة لنفسك تتاجر بها ( المونى مانجمنت )
نقاط السكندرى المضمونة واعرف اتجاه العملة
الطريقة الثالثة للاسكالبنج زوجين فقط
استراتيجية ( 2 ) سهلة ورائعة ونسبة نجاحها يتعدى 95 % ( alskndry )
الطريقة الرابعة وافضل طريقة سكالبنج + سونجيه
استراتيجية روعة لعشاق الصفقات الكبيرة وباهداف كبيرة واستوب صغير
ورشة السكندرى للخاسرين ازاى يربحوا باذن الله وجربوا
الطريقة الثانية للاسكالبنج كما وعدتكم شوفوا الارباح وادعولى
طريقتى فى الاسكالبنج جرب الارباح وادعيلى
شرح طريقة نقاط السكندرى المضمونة
شرح فيديو لكل طرق الاسكالبنج التى تم ذكرها
شرح استراتيجية دكتور جمال ممدوح بتوقع حركة السعر القادمة

عرض البوم صور alskndry  
قديم 24-02-2017, 02:34 PM
alskndry alskndry غير متواجد حالياً
عضو فضى

واكيد بتمر على ناس كتير

فى الحالة دى

اما ان تتاجر على فريم كبير عشان النقاط تبقى اكبر وفى الحالة دى الاستوب اكبر ووقت الصفقة اكبر ولت صغير

او

اسكالبنج وتكتفى بنقاط قليلة بس الاهم الاستوب اللوت اكبر شوية ( وطبعا ده صعب على كتير من الناس اختيار النقط الفاصلة )

قديم 24-02-2017, 03:34 PM   المشاركة رقم: 5
الكاتب
Mexican Forex
عضو نشيط

البيانات

الإتصالات
الحالة:
وسائل الإتصال:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة byoomy نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
ولكن
قاسى جدا
هذا افضل شئ الاسكالبينج هو الحل

قديم 24-02-2017, 03:34 PM
عضو نشيط

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة byoomy نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
ولكن
قاسى جدا
هذا افضل شئ الاسكالبينج هو الحل

قديم 24-02-2017, 03:34 PM   المشاركة رقم: 6
الكاتب
Mexican Forex
عضو نشيط

البيانات

الإتصالات
الحالة:
وسائل الإتصال:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سيجار نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
الحمد لله ، ربك لما يريد نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

قديم 24-02-2017, 03:34 PM
عضو نشيط

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سيجار نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
الحمد لله ، ربك لما يريد نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

قديم 24-02-2017, 03:35 PM   المشاركة رقم: 7
الكاتب
Mexican Forex
عضو نشيط

البيانات

الإتصالات
الحالة:
وسائل الإتصال:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة alskndry نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

واكيد بتمر على ناس كتير

فى الحالة دى

او

الاسكالبينج هو الحل فعلا

قديم 24-02-2017, 03:35 PM
عضو نشيط

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة alskndry نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

واكيد بتمر على ناس كتير

فى الحالة دى

او

الاسكالبينج هو الحل فعلا

قديم 24-02-2017, 03:50 PM   المشاركة رقم: 8
الكاتب
خدمة العملاء
الدعم الفنى للموقع
الصورة الرمزية خدمة العملاء

البيانات

الإتصالات
الحالة:
خدمة العملاء غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

تجنب الطمع اخي الفاضل فكل ما تفضلت به يدور حول " الطمع "

التوقيع

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةلا تتردد في مراسلتنا في اي وقت نحن دائما في خدمتكنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
support@fx-arabia.com

تحذير مخاطرة : التداول في سوق العملات يحتوي علي مخاطرة عالية . يجب ان تكون متأكد انك مهيأ علميا ونفسيا للتداول فيه وان يكون المال فائض عن احتياجاتك الاساسية.

عرض البوم صور خدمة العملاء  
قديم 24-02-2017, 03:50 PM
خدمة العملاء خدمة العملاء غير متواجد حالياً
الدعم الفنى للموقع

تجنب الطمع اخي الفاضل فكل ما تفضلت به يدور حول " الطمع "

قديم 24-02-2017, 04:08 PM   المشاركة رقم: 9
الكاتب
عمـــر
عضو نشيط
الصورة الرمزية عمـــر

البيانات

الإتصالات
الحالة:
عمـــر غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

حصل معايا الموقف دا كتير ... نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
لغاية ما حرمــت اشتغل ع الازواج السريعه ... لان زي ما مكسبها سريع و كتير فخسارتها بتضيع الحساب ...
دلوقتي مش بشتغل ع الازواج الرئيسية و 90 في الميه من صفقاتي ع اليورو دولار فقط ..

التوقيع

الخوف لا يمنع من الموت ولكنه يمنع من الحياة ....<< نجيـب محفــوظ

عش مثلمــا ولدتك أمّـــك باسلًا
إنّ الحرائر لا يلـدن ضباعـًا

عرض البوم صور عمـــر  
قديم 24-02-2017, 04:08 PM
عمـــر عمـــر غير متواجد حالياً
عضو نشيط

لغاية ما حرمــت اشتغل ع الازواج السريعه ... لان زي ما مكسبها سريع و كتير فخسارتها بتضيع الحساب ...
دلوقتي مش بشتغل ع الازواج الرئيسية و 90 في الميه من صفقاتي ع اليورو دولار فقط ..

قديم 24-02-2017, 05:23 PM   المشاركة رقم: 10
الكاتب
Mexican Forex
عضو نشيط

البيانات

الإتصالات
الحالة:
وسائل الإتصال:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عمـــر نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
المشكلة يا عمر باشا ان اللي يشتغل علي السريع مش بيطئ بعد كده الحركة البطيئة

قديم 24-02-2017, 05:23 PM
عضو نشيط

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عمـــر نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
المشكلة يا عمر باشا ان اللي يشتغل علي السريع مش بيطئ بعد كده الحركة البطيئة