FX-Arabia

جديد المواضيع

الملاحظات

منتدى المؤشرات و الاكسبيرتات تعليم برمجة الاكسبيرت ، اكسبيرت مجانى ، برمجة مؤشرات ، مؤشر ، تصميم اكسبيرت مجانا ، اكسبيرتات جديدة ، مؤشرات جديدة ، كل ما يتعلق بالتحليل و الخاص بالمؤشرات الفنية او الرقمية ، Expert advisor ، mql ، mql4 ، دورة برمجة ، برمجة اكسبيرت ، اكسبيرت رابح ، اكسبيرت جيد ، ادارة حسابات ، تداول الى ، ميتاتريدر ، تحميل منصة ، منصة تداول ، برمجة مؤشر ، مكتبة مؤشرات ، مؤشر جديد ، مؤشرات جديدة ، مؤشر حصرى ، احدث مؤشر .

قديم 05-09-2016, 11:17 AM   المشاركة رقم: 11
الكاتب
طًرُيٌـقْ اٌلِـفّوِرُكُسُ
عضو جديد
الصورة الرمزية طًرُيٌـقْ اٌلِـفّوِرُكُسُ

البيانات

الإتصالات
الحالة:
طًرُيٌـقْ اٌلِـفّوِرُكُسُ غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : AHMEDYASSEN المنتدى : منتدى المؤشرات و الاكسبيرتات
افتراضي رد: طلب تصميم اقوي اكسبرت في العالم لمنع الاحتكار موضح بالفديو

تسجيل متابعة

بالتوفيق للجميع

عرض البوم صور طًرُيٌـقْ اٌلِـفّوِرُكُسُ  
قديم 05-09-2016, 11:17 AM
طًرُيٌـقْ اٌلِـفّوِرُكُسُ طًرُيٌـقْ اٌلِـفّوِرُكُسُ غير متواجد حالياً
عضو جديد

تسجيل متابعة

بالتوفيق للجميع

قديم 20-11-2020, 12:10 PM   المشاركة رقم: 12
الكاتب
حيدرة
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
حيدرة غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

High-frequency trading
مرحبا اخي ; ما نشرته صحيح 100% حتى اني قمت ببرمجة الاكسبرت بلغة mql4 و c++ اسرعر لغة برمجة وجربته على اكثر من 100 حساب ديمو و نجح و حققت كل الحسابت اكثر من 130% في يومين -
لكن معضم البروكرات التي تقبل هذه الاستراتجية تطلب 3000$ كايداع اولي ; و انا احتاج الي مستثمر او شريك للعمل بنفس هذه الاستراتجية فارجو من يرغب في العمل بها يتصل بي.

عرض البوم صور حيدرة  
قديم 20-11-2020, 12:10 PM
حيدرة حيدرة غير متواجد حالياً
عضو جديد

High-frequency trading
مرحبا اخي ; ما نشرته صحيح 100% حتى اني قمت ببرمجة الاكسبرت بلغة mql4 و c++ اسرعر لغة برمجة وجربته على اكثر من 100 حساب ديمو و نجح و حققت كل الحسابت اكثر من 130% في يومين -
لكن معضم البروكرات التي تقبل هذه الاستراتجية تطلب 3000$ كايداع اولي ; و انا احتاج الي مستثمر او شريك للعمل بنفس هذه الاستراتجية فارجو من يرغب في العمل بها يتصل بي.

قديم 20-11-2020, 12:28 PM   المشاركة رقم: 13
الكاتب
حيدرة
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
حيدرة غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

High-frequency trading
لكن معضم البروكرات التي تقبل هذه الاستراتجية تطلب 3000$ كايداع اولي ; و انا احتاج الي مستثمر او شريك للعمل بنفس هذه الاستراتجية فارجو من يرغب في العمل بها يتصل بي

عرض البوم صور حيدرة  
قديم 20-11-2020, 12:28 PM
حيدرة حيدرة غير متواجد حالياً
عضو جديد

High-frequency trading
لكن معضم البروكرات التي تقبل هذه الاستراتجية تطلب 3000$ كايداع اولي ; و انا احتاج الي مستثمر او شريك للعمل بنفس هذه الاستراتجية فارجو من يرغب في العمل بها يتصل بي

قديم 12-02-2021, 04:54 AM   المشاركة رقم: 14
الكاتب
nabeel aziz
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
nabeel aziz غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

بالتاكيد وباختصار ومن النضرة الاولى ................ لاكسبيرت فاشل

عرض البوم صور nabeel aziz  
قديم 12-02-2021, 04:54 AM
nabeel aziz nabeel aziz غير متواجد حالياً
عضو جديد

بالتاكيد وباختصار ومن النضرة الاولى ................ لاكسبيرت فاشل

قديم 21-05-2021, 03:25 AM   المشاركة رقم: 15
الكاتب
محمد أحمد عبد اللة
موقوف

البيانات

الإتصالات
الحالة:
محمد أحمد عبد اللة غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AHMEDYASSEN نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

اولا احب احي جميع الاعضاء والاخوة الكرام

ثانيا عندي تحدي كبير جدا وهو طلب تصميم اكسبرت قوي جدا وسعره غالي جدا بيوصل الي ١٢٠٠$ ومحتكر من قبل شخص واحد ولكن فكرته ونتائجه اكثر من سعره بصراحة

ولكن زي ما الكل عارف أن معظمنا الاوضاع المادية بعافية شوية فياريت لو حد يعرف يمشي معانا في المشوار الطويل ده لتعم الفائده علي الجميع بأذن الله ونحاول نمنع الاحتكار

اولا ده فديو الراجل من ايطاليا صاحب الاكسبرت

وده فديو تاني يشبه الفديو الاول

تقريبا اللي انا فهمته من الفديو الاول والثاني أن الاكسبرت بيشتغل علي الاسكالبينج وحاجة اسمها high frequency trading

اللي هيا اختصارها HFT الاكسبرت بيشتغل بسرعة رهيبة وبيقفل الصفقات بسرعة رهيبة

تقريبا هو بيفتح صفقة واحدة بس اذا كانت شراء او بيع بالاستوب لوز بيعمل تتبع وبيقفل الصفقات علي ربح اكيد وكل ده بيتم بسرعة رهيبة

وتقريبا أن الهدف بيكون نقاط بسيطة جدا يعني نقطة او ٢ او ٣ بالكتير واذا في اكتر بيسمح بكده لان بالاستوب لوز بيتحرك معاه وبيكون حاجز ربح وطبعا الربح في الفديو كبير لان اللون كبير

الفكرة اللي شدتني في الاسكربت ده انه بيعمل حاجة اشبه بالمضاعفات يعني بيبدء بلوت بسيط وبعد كده اللوت بيزيد معاه تدريجيا كل لما الحساب بيكبر

انا شايف أن الاكسبرت ده قوي جدا لانه بيفتح صفقة واحدة فقط كل مرة او اتنين بالكتير يعني مش بيعمل علي الهيدج ويا بختك واحدة كسبت النامية تخسر او ياخد وقت كبير لغاية لما يجيب ربح

لذا ارجوا من اي حد يشوف الموضوع وعنده اي فكرة اذاي نعمل الاكسبرت ده او ازاي بيشتغل ياريت يقلي ويصحح ليا

وانا والله لا اقصد من هذا الموضوع البحث عن الثراء او محاولة استغلاله فيما بعد

وانا منتظر اي حد يفيدنا واعلم أن هناك اشخاص قادرين علي عمله وتعديله الي الاحسن كمان

لا تنساق وراء هذة الفديوهات ما أكثرها فى اليوتيوب وغيرةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

عرض البوم صور محمد أحمد عبد اللة  
قديم 21-05-2021, 03:25 AM
محمد أحمد عبد اللة محمد أحمد عبد اللة غير متواجد حالياً
موقوف

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AHMEDYASSEN نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

اولا احب احي جميع الاعضاء والاخوة الكرام

ثانيا عندي تحدي كبير جدا وهو طلب تصميم اكسبرت قوي جدا وسعره غالي جدا بيوصل الي ١٢٠٠$ ومحتكر من قبل شخص واحد ولكن فكرته ونتائجه اكثر من سعره بصراحة

ولكن زي ما الكل عارف أن معظمنا الاوضاع المادية بعافية شوية فياريت لو حد يعرف يمشي معانا في المشوار الطويل ده لتعم الفائده علي الجميع بأذن الله ونحاول نمنع الاحتكار

اولا ده فديو الراجل من ايطاليا صاحب الاكسبرت

وده فديو تاني يشبه الفديو الاول

تقريبا اللي انا فهمته من الفديو الاول والثاني أن الاكسبرت بيشتغل علي الاسكالبينج وحاجة اسمها high frequency trading

اللي هيا اختصارها HFT الاكسبرت بيشتغل بسرعة رهيبة وبيقفل الصفقات بسرعة رهيبة

تقريبا هو بيفتح صفقة واحدة بس اذا كانت شراء او بيع بالاستوب لوز بيعمل تتبع وبيقفل الصفقات علي ربح اكيد وكل ده بيتم بسرعة رهيبة

وتقريبا أن الهدف بيكون نقاط بسيطة جدا يعني نقطة او ٢ او ٣ بالكتير واذا في اكتر بيسمح بكده لان بالاستوب لوز بيتحرك معاه وبيكون حاجز ربح وطبعا الربح في الفديو كبير لان اللون كبير

الفكرة اللي شدتني في الاسكربت ده انه بيعمل حاجة اشبه بالمضاعفات يعني بيبدء بلوت بسيط وبعد كده اللوت بيزيد معاه تدريجيا كل لما الحساب بيكبر

انا شايف أن الاكسبرت ده قوي جدا لانه بيفتح صفقة واحدة فقط كل مرة او اتنين بالكتير يعني مش بيعمل علي الهيدج ويا بختك واحدة كسبت النامية تخسر او ياخد وقت كبير لغاية لما يجيب ربح

لذا ارجوا من اي حد يشوف الموضوع وعنده اي فكرة اذاي نعمل الاكسبرت ده او ازاي بيشتغل ياريت يقلي ويصحح ليا

وانا والله لا اقصد من هذا الموضوع البحث عن الثراء او محاولة استغلاله فيما بعد

وانا منتظر اي حد يفيدنا واعلم أن هناك اشخاص قادرين علي عمله وتعديله الي الاحسن كمان

لا تنساق وراء هذة الفديوهات ما أكثرها فى اليوتيوب وغيرةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة