FX-Arabia

جديد المواضيع

الملاحظات

منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex منتدى العملات العام Forex فى هذا القسم يتم مناقشه كل ما يتعلق بـسوق تداول العملات العالمية الفوركس و مناقشة طرق التحليل المختلفة و تحليل المعادن , الذهب ، الفضة ، البترول من خلال تحليل فني ، تحليل اساسي ،اخبار اقتصادية متجددة ، تحليل رقمى ، مسابقات متعددة ، توصيات ، تحليلات ، التداول ، استراتيجيات مختلفة ، توصيات فوركس ، بورصة العملات ، الفوركس ، تجارة الفوركس ، يورو دولار ، باوند دولار ، بونص فوركس ، تداول ، اسهم ، عملات ، افضل موقع فوركس

▀█◄اقوى توصيات اجنبية ممكن تشوفها 1000 نقطة كل شهر على الاقل+النتائج▀█►

منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex

قديم 02-03-2014, 05:51 PM   المشاركة رقم: 11
الكاتب
الداودي
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
الداودي غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : Mr.Forexawy المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: ▀█◄اقوى توصيات اجنبية ممكن تشوفها 1000 نقطة كل شهر على الاقل+النتائج▀█►

ما شاءالله بالتوفيق للجميع
و متابعين معاك

عرض البوم صور الداودي  
قديم 02-03-2014, 05:51 PM
الداودي الداودي غير متواجد حالياً
عضو جديد
افتراضي رد: ▀█◄اقوى توصيات اجنبية ممكن تشوفها 1000 نقطة كل شهر على الاقل+النتائج▀█►

ما شاءالله بالتوفيق للجميع
و متابعين معاك

قديم 02-03-2014, 06:15 PM   المشاركة رقم: 12
الكاتب
قاسم أمين
عضو فعال
الصورة الرمزية قاسم أمين

البيانات

الإتصالات
الحالة:
قاسم أمين غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : Mr.Forexawy المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex

بالتوفيق اخي الكريم

التوقيع

اذكر الله
[SIGPIC][/SIGPIC]

عرض البوم صور قاسم أمين  
قديم 02-03-2014, 06:15 PM
قاسم أمين قاسم أمين غير متواجد حالياً
عضو فعال

بالتوفيق اخي الكريم

قديم 02-03-2014, 06:15 PM   المشاركة رقم: 13
الكاتب
smsmwh
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
smsmwh غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

متابع معاك وياريت تحدد لو الدخول بكام من اللوت علشان نعرف نحدد حسابتنا هتقدر تستحمل اد ايه انعكاس

عرض البوم صور smsmwh  
قديم 02-03-2014, 06:15 PM
smsmwh smsmwh غير متواجد حالياً
عضو جديد

متابع معاك وياريت تحدد لو الدخول بكام من اللوت علشان نعرف نحدد حسابتنا هتقدر تستحمل اد ايه انعكاس

قديم 02-03-2014, 09:12 PM   المشاركة رقم: 14
الكاتب
أبو ريماس
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
أبو ريماس غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

بالتوفيق يا برنس

عرض البوم صور أبو ريماس  
قديم 02-03-2014, 09:12 PM
أبو ريماس أبو ريماس غير متواجد حالياً
عضو جديد

بالتوفيق يا برنس

قديم 03-03-2014, 01:07 AM   المشاركة رقم: 15
الكاتب
Mr.Forexawy
عضو فعال
الصورة الرمزية Mr.Forexawy

البيانات

الإتصالات
الحالة:
Mr.Forexawy غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة saykooo نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
يا مسهل يارب يارب تكون توصيات فيها الخير والربح للجميع عندى سؤال هو متوسط كده بيبقى فيه حوالى كام صفقه يوميه
لا الصفقات مش يومية اصلا يا اخى ... ممكن صفقة تفضل فاتحة 5 ايام او 10 كمان لان زى ما انت شايف الارباح كبيرة .. فا ممكن تقعد بالاربع ايام من غير ما تفتح صفقات علشان انت سايب صفقات مفتوحة اصلا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة معاذ عودات نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
السلام عليكم ،،

بالتوفيق اخي الكريم
وان شاءالله تحقق الارباح للاعضاء ويدعولك بكل خير
فهذا المنتدى اساسه افادة الاعضاء سواء من الادارة او من الاعضاء بعضهم لبعض
ونحن نرحب بكل ما هو جديد وسهل ويكون لصالح الاعضاء

وبما انك متابع نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
اتمنى ان نكون ضمن هذا الموضوع فقط والمتابعه في الموضوع
لا ميل ولا شي
حتى نكون على وضوح من بداية الموضوع
نورت الموضوع يا اخ معاذ ... انا بحبك فى الله ولهى انت شخصية محترمة جدا و ردودك كلها محترمة و واضحة
و متخفش انا عارف القوانين كويس و دا باين من طريقة كتابتى للموضوع على شكل قوانين اصلا نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة و المراسلة كلها على الخاص لا تقلق زى ما انا منبه على الاعضاء

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة zelenko نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
سؤال صغير
هل كل الصفقات في خلال اي شهر يتم الدخول بنفس اللوت ام مثلا لو حدثت خسارة نقوم بمضاعفة اللوت

ما اقصده هو : هل عدد النقاط هذا المحقق لكل شهر هو صافي حركة ام انه صافي مضاعفات

يعني مثلا دخلت صفقة ب 1 لوت و كسبت 100 نقطة
ثم دخلت صفقة ب 1 لوت و خسرت 100 نقطة
ثم دخلت صفقة ب 3 لوت و كسبت 100 نقطة

هل المحصلة هنا تكون 300 ام 100
لا يا اخى التوصيات دى ملهاش اى علاقة بنظام المضاعفات ... دى توصيات عادية .. يعنى مثلا لما انا كاتب فى شهر معين عدد نقاط ربح اليورو ين مثلا 300 نقطة .. فا دا صافى الربح .. يعنى مثلا عدد النقاط الرابحة كان 500 و عدد النقاط الخسرانة كان 200 فا النهائى 300... و انا بكتب النهائى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة smsmwh نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
ولهى انا مليش علاقة بموضوع اللوت دا علشان المفروض انت عامل نظام خاص بيك فى المتاجرة على حسب راس مالك.. بس انا هريحك بردوا نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةمتوسط الاستوب لوس فى الصفقة الواحده بيبقى حوالى 70 الى 90 نقطة ... و فى خلال ال 8 اشهر الماضية اقدر اقولك انه الحمد لله مش بيحصل انه فى زوج واحد يبقى فيه اكتر من 4 صفقات خسرانة ورا بعضها ... بمعنى ممكن تلاقى الشهر بدا 4 صفقات يضربوا ستوب لوز .. يبقى كدا الواحد خسران فى الزوج دا بس 4*80 يبقى 320 نقطة .. و بعدين تيجى الصفقة الخامسة تكسب 250 نقطة او 400 على حسب النصيب
اللى اقصد اقوله انه صفقات بتعوض صفقات ... بس لو فرضنا اسوا الاحوال يعنى انه يحصل بعد الشر ان اول 3 صفقات فى كل زوج يخسروا و دى محصلتش قبل كدة الحمد لله..بس انا بفرض اسوا الاحتمالات علشان الفوركس مفيش فيه حاجة مضمونة 100%.. بس لو فرضنا يعنى انه حصل خسارة كدا فا احسب بقى انت 210 مثلا نقطة فى اربعة ازواج ممكن يبقوا 800 نقطة خسارة فا علشان كدة لو مش عامل ادارة راس مال كويسة هتتعب كتير
فا احسبها انت بقى مع نفسك و ربنا يوفق الجميع انشاء الله نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

التوقيع

نتيجة توصيات شهر مارس نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
نتيجة توصيات شهر ابريل نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

نتيجة توصيات شهر مايو نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

نتيجة توصيات شهر يونيو نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
نتيجة توصيات شهر يوليو نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

عرض البوم صور Mr.Forexawy  
قديم 03-03-2014, 01:07 AM
Mr.Forexawy Mr.Forexawy غير متواجد حالياً
عضو فعال

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة saykooo نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
يا مسهل يارب يارب تكون توصيات فيها الخير والربح للجميع عندى سؤال هو متوسط كده بيبقى فيه حوالى كام صفقه يوميه
لا الصفقات مش يومية اصلا يا اخى ... ممكن صفقة تفضل فاتحة 5 ايام او 10 كمان لان زى ما انت شايف الارباح كبيرة .. فا ممكن تقعد بالاربع ايام من غير ما تفتح صفقات علشان انت سايب صفقات مفتوحة اصلا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة معاذ عودات نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
السلام عليكم ،،

بالتوفيق اخي الكريم
وان شاءالله تحقق الارباح للاعضاء ويدعولك بكل خير
فهذا المنتدى اساسه افادة الاعضاء سواء من الادارة او من الاعضاء بعضهم لبعض
ونحن نرحب بكل ما هو جديد وسهل ويكون لصالح الاعضاء

وبما انك متابع نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
اتمنى ان نكون ضمن هذا الموضوع فقط والمتابعه في الموضوع
لا ميل ولا شي
حتى نكون على وضوح من بداية الموضوع
نورت الموضوع يا اخ معاذ ... انا بحبك فى الله ولهى انت شخصية محترمة جدا و ردودك كلها محترمة و واضحة
و متخفش انا عارف القوانين كويس و دا باين من طريقة كتابتى للموضوع على شكل قوانين اصلا نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة و المراسلة كلها على الخاص لا تقلق زى ما انا منبه على الاعضاء

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة zelenko نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
سؤال صغير
هل كل الصفقات في خلال اي شهر يتم الدخول بنفس اللوت ام مثلا لو حدثت خسارة نقوم بمضاعفة اللوت

ما اقصده هو : هل عدد النقاط هذا المحقق لكل شهر هو صافي حركة ام انه صافي مضاعفات

يعني مثلا دخلت صفقة ب 1 لوت و كسبت 100 نقطة
ثم دخلت صفقة ب 1 لوت و خسرت 100 نقطة
ثم دخلت صفقة ب 3 لوت و كسبت 100 نقطة

هل المحصلة هنا تكون 300 ام 100
لا يا اخى التوصيات دى ملهاش اى علاقة بنظام المضاعفات ... دى توصيات عادية .. يعنى مثلا لما انا كاتب فى شهر معين عدد نقاط ربح اليورو ين مثلا 300 نقطة .. فا دا صافى الربح .. يعنى مثلا عدد النقاط الرابحة كان 500 و عدد النقاط الخسرانة كان 200 فا النهائى 300... و انا بكتب النهائى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة smsmwh نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
ولهى انا مليش علاقة بموضوع اللوت دا علشان المفروض انت عامل نظام خاص بيك فى المتاجرة على حسب راس مالك.. بس انا هريحك بردوا نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةمتوسط الاستوب لوس فى الصفقة الواحده بيبقى حوالى 70 الى 90 نقطة ... و فى خلال ال 8 اشهر الماضية اقدر اقولك انه الحمد لله مش بيحصل انه فى زوج واحد يبقى فيه اكتر من 4 صفقات خسرانة ورا بعضها ... بمعنى ممكن تلاقى الشهر بدا 4 صفقات يضربوا ستوب لوز .. يبقى كدا الواحد خسران فى الزوج دا بس 4*80 يبقى 320 نقطة .. و بعدين تيجى الصفقة الخامسة تكسب 250 نقطة او 400 على حسب النصيب
اللى اقصد اقوله انه صفقات بتعوض صفقات ... بس لو فرضنا اسوا الاحوال يعنى انه يحصل بعد الشر ان اول 3 صفقات فى كل زوج يخسروا و دى محصلتش قبل كدة الحمد لله..بس انا بفرض اسوا الاحتمالات علشان الفوركس مفيش فيه حاجة مضمونة 100%.. بس لو فرضنا يعنى انه حصل خسارة كدا فا احسب بقى انت 210 مثلا نقطة فى اربعة ازواج ممكن يبقوا 800 نقطة خسارة فا علشان كدة لو مش عامل ادارة راس مال كويسة هتتعب كتير
فا احسبها انت بقى مع نفسك و ربنا يوفق الجميع انشاء الله نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

قديم 03-03-2014, 01:19 AM   المشاركة رقم: 16
الكاتب
momobanker
عضو متميز
الصورة الرمزية momobanker

البيانات

الإتصالات
الحالة:
momobanker غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

داخل جامد علينا يا فوركساوى
ربنا يوفقك يا رب و الجميع

اسبوع اخضر ان شاء الله

التوقيع

اللهم ان كان رزقى فى السماء فانزله و ان كان فى الارض فاخرجه و ان كان بعيدا فقربه و ان كان قريبا فيسره و ان كان قليلا فاكثره و ان كان كثيرا فبارك فيه يا ارحم الراحمين
اللهم امين يا ارحم الراحمين

اللهم صلى و سلم و بارك على سيدنا محمد عليه الصلاة و السلام

عرض البوم صور momobanker  
قديم 03-03-2014, 01:19 AM
momobanker momobanker غير متواجد حالياً
عضو متميز

داخل جامد علينا يا فوركساوى
ربنا يوفقك يا رب و الجميع

اسبوع اخضر ان شاء الله

قديم 03-03-2014, 08:20 AM   المشاركة رقم: 17
الكاتب
saykooo
عضو فعال
الصورة الرمزية saykooo

البيانات

الإتصالات
الحالة:
saykooo غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

سؤال يا أخ فوركساوى مع ان حضرتك قولت ان الصفقه ممكن تفضل مفتوحه بالخمس أيام عايز أعرف اكتر عدد وصل للصفقات المفتوحه مع بعضها كام صفقه يعنى ممكن نوصل لكام صفقه مفتوحه مع بعضها عشان اعمل حساب المارجن

التوقيع

اللهم لك الحمد كما ينبغى لجلال وجهك ولعظيم سلطانك حمدا كثيرا طيبا مباركا فيه

اعلم ان كل ماعرفته وتعلمته فى سوق الفوركس ما هى الا معطيات ويتبقى عليك حل المعادله اذا لابد ان يكون لك بصمتك الخاصه

سايكو ابن المنصوره

عرض البوم صور saykooo  
قديم 03-03-2014, 08:20 AM
saykooo saykooo غير متواجد حالياً
عضو فعال

سؤال يا أخ فوركساوى مع ان حضرتك قولت ان الصفقه ممكن تفضل مفتوحه بالخمس أيام عايز أعرف اكتر عدد وصل للصفقات المفتوحه مع بعضها كام صفقه يعنى ممكن نوصل لكام صفقه مفتوحه مع بعضها عشان اعمل حساب المارجن

قديم 03-03-2014, 08:21 AM   المشاركة رقم: 18
الكاتب
eid_sh
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
eid_sh غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

بالتوفيق وما شاء الله ربح جميل .. انا عارف انه متابعة التوصية المفتوحة بيكون متعب بس حضرتك ممكن توضح لنا كم مرات المتابعة من خلال المنتدي للتوصية المفتوحة تقريبا كام مرة في اليوم لازم نبص علي الموضوع .. وشكرا

عرض البوم صور eid_sh  
قديم 03-03-2014, 08:21 AM
eid_sh eid_sh غير متواجد حالياً
عضو جديد

بالتوفيق وما شاء الله ربح جميل .. انا عارف انه متابعة التوصية المفتوحة بيكون متعب بس حضرتك ممكن توضح لنا كم مرات المتابعة من خلال المنتدي للتوصية المفتوحة تقريبا كام مرة في اليوم لازم نبص علي الموضوع .. وشكرا

قديم 03-03-2014, 08:53 AM   المشاركة رقم: 19
الكاتب
FOWLER
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
FOWLER غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

بالتوفيق اخي

عرض البوم صور FOWLER  
قديم 03-03-2014, 08:53 AM
FOWLER FOWLER غير متواجد حالياً
عضو جديد

بالتوفيق اخي

قديم 03-03-2014, 09:21 AM   المشاركة رقم: 20
الكاتب
Tarek adel
عضو متميز
الصورة الرمزية Tarek adel

البيانات

الإتصالات
الحالة:
Tarek adel غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

موضوع منظم جدا ومشوق
بالتوفيق يا باشا
بس فى 3 اعضاء قيموا الموضوع بالفعل رغم ان مفيش لسه ولا توصيه اتحطت واتقيمت!!!!!!!!!!!!!
سبحان الله

عرض البوم صور Tarek adel  
قديم 03-03-2014, 09:21 AM
Tarek adel Tarek adel غير متواجد حالياً
عضو متميز

موضوع منظم جدا ومشوق
بالتوفيق يا باشا
بس فى 3 اعضاء قيموا الموضوع بالفعل رغم ان مفيش لسه ولا توصيه اتحطت واتقيمت!!!!!!!!!!!!!
سبحان الله