المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : محاضرة مجانية عن مهارات المقابلة الشخصية بالإسكندرية

dr folla
09-08-2010, 02:53 PM
يوم السبت 14 /8/2010 ان شاء الله ميعادنا مع محاضره مهمه جدا لكل الخريجين
الجداد واللى لسه ما اتخرجوش كمان ولسه طلاب وحتى اللى خريج قديم بس عايز ينمى المهارات اللى محتاجها عشان يدخل انترفيو ويطلع منه بالنتيجه اللى عايزها

المحاضره ان شاء الله تبدأ الساعه 12 فى مدرج 3 قاعة المؤتمرات بكليه زراعة اسكندرية
...
العدد محدود

للتسجيل مراسلتي على الخاص

امير محمد عيسي
09-08-2010, 05:41 PM
يوم السبت 14 /8/2010 ان شاء الله ميعادنا مع محاضره مهمه جدا لكل الخريجين
الجداد واللى لسه ما اتخرجوش كمان ولسه طلاب وحتى اللى خريج قديم بس عايز ينمى المهارات اللى محتاجها عشان يدخل انترفيو ويطلع منه بالنتيجه اللى عايزها

المحاضره ان شاء الله تبدأ الساعه 12 فى مدرج 3 قاعة المؤتمرات بكليه زراعة اسكندرية
...
العدد محدود

للتسجيل مراسلتي على الخاص

جزاك الله كل خير

hossam_m2000
10-08-2010, 12:42 PM
انا فرحت بالعنوان اوى بس اشمعنا كليه زراعه انا ليا معاها زكرى سودا ....... زعلتنى والله

dr folla
11-08-2010, 12:28 PM
اولا ذكري بالذال وليس الزاي(ز) ثانيا الاهم هو موضوع المحاضرة مش المكان لازم تكسر اي ذكري حصلتلك في المكان بحضورك المستمر ليه علشان تثبت لنفسك انك تقدر تعمل اي حاجة انت عاوزاها والاصلاح اللغوي اللي فات فقط من اجل الدعابة وياريت نتشرف بحضورك معانا

hossam_m2000
11-08-2010, 06:09 PM
اولا ذكري بالذال وليس الزاي(ز) ثانيا الاهم هو موضوع المحاضرة مش المكان لازم تكسر اي ذكري حصلتلك في المكان بحضورك المستمر ليه علشان تثبت لنفسك انك تقدر تعمل اي حاجة انت عاوزاها والاصلاح اللغوي اللي فات فقط من اجل الدعابة وياريت نتشرف بحضورك معانا

حاضر حكتب ذكرى 100 مره علشان منساش ...... وفكك من اللغه دلؤتى
وربنا يسهل واقدر اجى

ahmed3essawy
16-08-2010, 07:30 AM
سيدي الفاضل التعقيب على لفظ ذكرى عليه تعقيب فذكري الي كتبتها اسم ذكر وانما تكتب بالالف اللينة اي ذكرى ارجو ان تكتبها مع حسام مائة مرة حتى تحفظها والتعقيب للدعابة فقط وشكرا جزيلا على الموضوع افادكم الله