المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : ورشه العمالقة

wambasic
14-08-2010, 01:15 AM
ايه رايكو يا جماعه نفتح ورشه جماعيه رقميه كلاسيكية فنيه اساسيه طبعا من اهل الخبره فى مجالات التحليل ونقوم جمعيا بالتصويت على اختيار زوج عمله واحد او عملتين وايضا التصويت على مسئولين التحليل فى كل نوع بحيث يوميا يضعو توصيات على زوج العمله او العملتين المختارين بكل نوع تحليل
بحيث يكون التحليل شامل وتكون الصوره اوضح ... وفرصه نتعلم كل انواع التحليل
منتظر التصويت

م.أحمد مقدادي
14-08-2010, 01:17 AM
الفكرة حلوة نظريا
ولكن لو جينا للتطبيق
رح تلاقي الكثير من الخلافات على اتجاه العملات بين المحللين الفنيين مثلا
فكيف ان جمعنا الفنيين بالرقميين بالموجيين
اعتقد الوصول الى نقطة وفاق في التحليل صعبة شوي
ولكن انا ادعم الفكرة في حال تم التنسيق بشكل ممتاز
بالتوفيق ان شاء الله

FX Matador
14-08-2010, 01:18 AM
مش عارف حاسسها صعبة لو بصيت على المسابقات هتلاقى اعضاء اقوياء محللين صعود و اخرين اقوياء على نفس العمله هبوط !!! انا شايف انه من الأفضل متابعه ورشة مفتوحه و في منها المعتمد على الكلاسيكى و الرقمى و الكمى كمان !! ده رأى شخصى تحياتى ...,

wambasic
14-08-2010, 01:21 AM
انا معاكو اوانا مقلتش انهم لازم يتفقو بالعكس دى هاتكون فايده لينا عشان نشوف الفروق ليه ونوصل للأفضل فى ورشه واحده بدل التنقل بين الورش
وشكرا

Samy
حتى لو يوجد خلاف
فالخلاف خلاف علمى حتماً سيستفيد منه الكل
و ليدلو كل منا بدلوه
و فكره و تحليله
و فى النهايه انها مناقشات لها مردودها الايجابى
علماً و فكراً و ربحاً

معاذ عودات
السلام عليكم
فكره حلوة جدا ان يتم اجماع المحللين على توصيه او اتجاه للعمله
لكن صعب جدا جدا ان يكون
اذا الكلاسكيكي لوحده نختلف فيه
وانت عارف الكلاسيكيين هم اعداء الرقميين والعكس
ولكن نشوف ردود الاخوه ونتفق ..
بارك الله فيك

مدير الموقع
14-08-2010, 01:25 AM
انا معنديش مشكلة ان الكل يعمل كده
بس عارف هى تبقى افضل لو عملناها ورشة لعملة واحدة لانها لو اكتر من عملة حيبقى تشتييت رهيب للجميع و محدش حيستفيد حاجة
يعنى ممكن ورشة العمالقة لليورو دولار و انا فاكر لما عملنا المسابقة عن تحليل اليورو دولار ناس كتير حللت اليورو دولار كويس جدا و مشى معاها التحليل مظبوط
اؤيد الفكرة و لكن يجب تنظيمها و الالتزام بها من قبل الاعضاء,
تحياتى يا غالى.,

wambasic
14-08-2010, 01:53 AM
انا معنديش مشكلة ان الكل يعمل كده
بس عارف هى تبقى افضل لو عملناها ورشة لعملة واحدة لانها لو اكتر من عملة حيبقى تشتييت رهيب للجميع و محدش حيستفيد حاجة
يعنى ممكن ورشة العمالقة لليورو دولار و انا فاكر لما عملنا المسابقة عن تحليل اليورو دولار ناس كتير حللت اليورو دولار كويس جدا و مشى معاها التحليل مظبوط
اؤيد الفكرة و لكن يجب تنظيمها و الالتزام بها من قبل الاعضاء,
تحياتى يا غالى.,

خلاص يا باشا صح كلامك نخليها مبدأيا ورشه عمله واحده وطبعا ياباشاانت زعيم الكلاسيكى انت الى هاتقود التحليل الكلاسيكى ونرشح واحد للفنى وواحد للرقمى وواحد للأساسى علشان ميحصلش لخبطه
ايه رايكو