المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : تقييم شركة نورد اف اكس NordFx

مدير الموقع
04-03-2012, 03:30 AM
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
هذه الموضوع خاص بتقييم شركات الفوركس (http://www.fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=20)
نورد اف اكس NordFx . (http://www.fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=19066)

يرجى ذكر تقييمك للشركة و تعاملك معها و رايك فيها بمنتهى الشفافية.
ليتم التوضيح للاعضاء على افضل forex (http://www.fx-arabia.com/vb/www.fx-arabia.com)

يرجى العلم ان الاتهامات و التجريح من دون ادلة سوف يتم حذف المشاركات فيها و انذار العضو.

لتقييم الشركة يرجى اختيار التقييم من خانة تقييم الموضوع و اضافة تقييمك للشركة.

بالتوفيق ان شاء الله

معلومات مهمه عن الشركه

مواضيع ذات صله :
تقييم شركة انستا فوركس INSTAFOREX (http://www.fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=19045)
تقييم شركة اف اكس سى ام FXCM (http://www.fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=19042)
تقييم شركة اف اكس دى دى FXDD (http://www.fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=19039)
تقييم شركة ويندسور بروكرز Windsor Brokers (http://www.fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=19064)

TNT
05-03-2012, 12:15 AM
شركة رائعة تعمل منذ 2008

تتيح شركة نورد أف اكس عدة أنواع من الحسابات حساب مرحبا ، حساب مايكرو ، حساب ستاندر وذلك لكى تلائم جميع انواع المتاجرين
الشركة بها بونص بدون ايداع لصغار المتاجرين قدرة 8 هذه متاح لحساب مرحبا ” welcome ” فقط
قم بالتسجيل وقم بتفعيل حسابك من خلال ارسال الوثائق وسوف تحصل على 8 دولار للمتاجرة بها

ملحوظة الشركة فى اول عملية سحب ارباح بعد البونص تخصم قيمة البونص نفسه ” اى 8 دولار ” فقط اول عملية سحب

- السبريد في شركة نورد أف اكس يساوي 2 بدون رسوم اضافية لكل من حسابات مرحبا و المايكرو و يبدأ بـ 1 بالنسبة لحساب الستاندر
الشركة تدعم الاسكاليج والهيدج والاسكربيتات وجميع انوا المتاجرة
الشركة تدعم جميع وسائل الايداع والسحب مثل
البنوك الالكترونية كافة انواعها ”
الايداع والسحب بالتحويل البنكى
الايداع والسحب بالفيزا
الايداع والسحب بالكريدت
الايداع والسحب بالكاش يو
السحب على البنوك الالكتروينة سريع جدا فى خلال 2 ساعه على الاكثر
- و مميزات أخري رائعة تكتشفونها بنفسكم ان شاء الله

وطبعا يوجد بونص على كل ايداع

tervarto
30-03-2012, 07:41 PM
ماهى الوثائق المطلوبة لتفعيل الحساب ؟
وكيفية أرسالها؟
وكيفية تنزيل منصة التداول وهل هى MT4 ؟

TNT
30-03-2012, 11:07 PM
ماهى الوثائق المطلوبة لتفعيل الحساب ؟
وكيفية أرسالها؟
وكيفية تنزيل منصة التداول وهل هى MT4 ؟

اخى الكريم .. الوثائق المطلوبة هى صورة البطاقة الشخصية او رخصة القيادة او جواز السفر بالاضافة الى كشف حساب بنكى او وصل غاز او مياة او كهرباء ... ويمكنك تحمل منصة MT4

(http://ae.nordfx.com/download/1333138040/nfx4setup.exe)

Tamer.Khalil
03-05-2012, 01:07 AM
لم أتعامل مع الشركة بشكل مباشر لكن موقعها متميز و خدماتها كثيرة و حساب مرحبا يستحق الإحترام .

السيد الجبالي
03-05-2012, 03:45 AM
لم يكن لي تعامل مع الشركه ...ويا ريت يا جماعه حد يقولنا تفاصيل حساب مرحبا ................

السيد الجبالي
03-05-2012, 04:23 AM
اخى الكريم .. الوثائق المطلوبة هى صورة البطاقة الشخصية او رخصة القيادة او جواز السفر بالاضافة الى كشف حساب بنكى او وصل غاز او مياة او كهرباء ... ويمكنك تحمل منصة MT4

(http://ae.nordfx.com/download/1333138040/nfx4setup.exe)

ليس لدي كشف لحساب بنكي هل . يكفي صوره البطاقه فقط .......

TNT
03-05-2012, 04:27 PM
لا هتحتاج كمان .. بجانب صورة البطاقة .. كشف حساب بنكى او .. صورة لوصل كهرباء او غاز يكون مكتوب باسمك والصور كلها بالماسح الضوئى .. الاسكنر .. ولكن نصيحة .. انا بعد تعاملى مع الشركة لفترة زمنية حوالى 2 شهر .. لم اجدها .. مناسبة فى ان تكون شركة مستديمة معك فى هذا المجال انا انصح الجميع بشركات المسجلة فى ال NFA
زى FXDD

ابوالفوركس
09-05-2012, 10:15 AM
لا هتحتاج كمان .. بجانب صورة البطاقة .. كشف حساب بنكى او .. صورة لوصل كهرباء او غاز يكون مكتوب باسمك والصور كلها بالماسح الضوئى .. الاسكنر .. ولكن نصيحة .. انا بعد تعاملى مع الشركة لفترة زمنية حوالى 2 شهر .. لم اجدها .. مناسبة فى ان تكون شركة مستديمة معك فى هذا المجال انا انصح الجميع بشركات المسجلة فى ال NFA
زى FXDD

الاخ tnt ياريت توضح لماذا غير مناسبه ان تكون شركه مستديمه . انا ناوي افتح حساب معهم

TNT
09-05-2012, 05:23 PM
اخى الكريم انا من تجربتى فى هذا المجال .. صنفت الشركات الى نوعين .. شركات لفترة التعلم والتدريب والممارسة والتجارب وشركات .. للعمل الجاد والمكسب الحقيقى .. وانا ارى نورد شركة من النوع الاول .. وانا لااقلل من حجم الشركة ولكن .. وجهة نظرى انى ابحث عن شركة قوية تقدم لى خدمة ممتازة .. ودعم محترم .. واكون مطمئن على اموالى .. وانا ارى تلك الشروط فى اف اكس ديدى .. وشركة سول .. وهذة وجهة نظرى ,, ولكن ان كنت مبتدا وتريد التجربة فى مبلغ يقل عن الف دولار .. اعتقد ان نورد او انستا ستكون مناسبة لك وتوفر لك رافعة مالية جيدة .. وبعد احتراف المجال ان شاء الله وتريد شركة .. للعمل الحقيقى ومستقبل جيد ان شاء الله فى الفوركس.. فأنصحك ب اف اكس ديدى .. تحت رعاية منتدنا العزيز .. ربنا يوفقك ان شاء الله

ابوالفوركس
10-05-2012, 07:20 PM
راي جدير بالاحترام . شكرا على الافادة اخي الكريم

derlieber
22-05-2012, 06:20 AM
انا لسه مبتدأ الحقيقة في المجال ولسه بكون فكره عن معظم الشركات لكني اشترك في حساب مرحبا لانه بيديلي 8 دولار وممكن اتعامل معاها انها حقيقي فعلا ولو ربنا كرم كسبت وحبيت اسحب بيسحبوا القيمة الاساسية اللي هي 8 دولار وبكده بيكون انت مش خسران اي حاجه
بس معلومة صغيره انه صعب تعمل اككتر من حساب عليها لانها بتابعك من كذا حاجه زي الابي بتاعك وورقك سواء كانت بطاقة او اس مستند تاني لاني في الاول بعتلهم حساب بنكي وقالولي انه قديم ولازم يكون خلال 6 اشهر وبعد كده بعتلهم وصل غاز وتم المواقفة علي الحساب ... انا احترمت الشركة في كده انهم فعلا جد وعارفين بيعملوا ايه
انا لسه بادءي مجربتش اسحب لاني اصلا تقريبا لسه مبتدأتش فمقدرش افيد حد اذا كان هما فعلا هيحولوا الفلوس بعد المكسب ولا ل لكن تقريبا هما هيحلوا لانهم م خسرانين حاجه
وبالتوفيق للجميع

amrmorasamir
23-05-2012, 12:38 AM
انا لسه مبتدأ الحقيقة في المجال ولسه بكون فكره عن معظم الشركات لكني اشترك في حساب مرحبا لانه بيديلي 8 دولار وممكن اتعامل معاها انها حقيقي فعلا ولو ربنا كرم كسبت وحبيت اسحب بيسحبوا القيمة الاساسية اللي هي 8 دولار وبكده بيكون انت مش خسران اي حاجه
بس معلومة صغيره انه صعب تعمل اككتر من حساب عليها لانها بتابعك من كذا حاجه زي الابي بتاعك وورقك سواء كانت بطاقة او اس مستند تاني لاني في الاول بعتلهم حساب بنكي وقالولي انه قديم ولازم يكون خلال 6 اشهر وبعد كده بعتلهم وصل غاز وتم المواقفة علي الحساب ... انا احترمت الشركة في كده انهم فعلا جد وعارفين بيعملوا ايه
انا لسه بادءي مجربتش اسحب لاني اصلا تقريبا لسه مبتدأتش فمقدرش افيد حد اذا كان هما فعلا هيحولوا الفلوس بعد المكسب ولا ل لكن تقريبا هما هيحلوا لانهم م خسرانين حاجه
وبالتوفيق للجميع
من تجربتى مع الشركه فهى محترمه جدا بصراحه لحد دلقوقتى

derlieber
23-05-2012, 02:53 AM
من تجربتى مع الشركه فهى محترمه جدا بصراحه لحد دلقوقتى

ياتري انت فاتح حساب مرحبا ولا حساب حقيقي عادي؟

amrmorasamir
16-06-2012, 04:38 PM
ياتري انت فاتح حساب مرحبا ولا حساب حقيقي عادي؟
لا ياباشا حساب حقيقى وبقالى حوالى 3 شهور فاتحه معاها والحمد لله مقبلتش ولا مشكله فى السحب ولا الايداع ولا فتح او اغلاق الصفقات
غير ان المنصه سعات بتعلق وده الطبيعى فى كل الشركات

derlieber
17-06-2012, 02:02 PM
لا ياباشا حساب حقيقى وبقالى حوالى 3 شهور فاتحه معاها والحمد لله مقبلتش ولا مشكله فى السحب ولا الايداع ولا فتح او اغلاق الصفقات
غير ان المنصه سعات بتعلق وده الطبيعى فى كل الشركات

ربنا يكرمك باذن الله

adil78
15-07-2012, 05:04 PM
هل ممكن نفتح فيها حساب اسلامي ؟؟؟

amrmorasamir
15-07-2012, 06:08 PM
هل ممكن نفتح فيها حساب اسلامي ؟؟؟

طبعا ينفع بعد ما تفتح الحساب ابعتلهم رسالة وحط فيها صورة البطاقة وش وظهر وقلهم عايز الحساب اسلامى هيوفقوا مباشرة
وابعت طبعا رقم الحساب والفون باسورد

kimokonolove
15-09-2012, 02:47 PM
هى ممتازة لاكن فى البداية للمبتدئين عمومآ
تعاملت معها فى حساب الـ 8 $ اللبونص لاكن لم اتمكن من سحب الربح لأن الربح لابد ان يكون تعدى 3 $ على الأقل وكمان يتم خصم الـــ 8 $ عند اول سحب
وتعاملى كان للتجربة ليس اكثر

Sven_adel
15-09-2012, 08:27 PM
ممكن اعرف رايكم فى شركه OPTIONRALLY علشان انا لسه مبتئدى ومحتاج المساعده جدا

• فهد •
25-09-2012, 02:37 PM
هل يوجد حسابات اسلامية ؟

أ.نادر غيث
25-09-2012, 11:58 PM
هل يوجد حسابات اسلامية ؟

اهلاً فهد
انا تكلمت مع شركة نورد و أكدوا لي ان الشركة توفر حسابات اسلامية حسب قولهم ..

oshee
12-10-2012, 12:33 PM
انا اتعملت معاها لما فزت في مسابقه رمضان وسحبت منها 600$ بمنتهي السهوله ولا توجد مشاكل فهي شركه محترمه

oshee
22-11-2012, 03:56 PM
حصلت الاسبوع الماضي مشكله في المنصه والي الان لا نجد رد عن الاضرار التي لحقت بالحسابات

المفروض الشركه ترد ربح الصفقات اللي كانت لازم تقفل ومقفلتش بسبب الشركه بالاضافه ان الصفقات تقفل وكأن الخساره لم تحدث لانها عكسه علينا ومهدده الحساب
حسبنا الله ونعم الوكيل انا في شده الغضب حسبنا الله ونعم الوكيل في هذه الشركه

oshee
22-11-2012, 09:06 PM
بالفعل اتحلت المشكله والشركه اغلقت الصفقات علي الربح والدعم كان متعاون

أ.نادر غيث
22-11-2012, 09:38 PM
بالفعل اتحلت المشكله والشركه اغلقت الصفقات علي الربح والدعم كان متعاون

الف مبروك يا OSHEE , وان شاء الله تبقى نورد عن حسن الظن ..

• فهد •
24-11-2012, 02:49 PM
يعنى الشركة رجعت تانى زى الفل .. اصلى ناوى افتح فيها حساب

منتظر الرد سريعا قبل فتح الحساب ولكم جزيل الشكر

RENKO
01-12-2012, 11:12 AM
هل يوجد بها تريلنج استوب 5 نقط او اقل ؟؟؟؟؟؟؟

mcmr3
10-12-2012, 07:46 PM
شركة رائعة تعمل منذ 2008
هنا الدعم الفني الخاص بالشركة
الدعم الفني لشركة نورد أف اكس NordFX و شرح الحصول بونص 8 دولار (http://www.fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=28326)

forexeg
07-01-2013, 01:15 PM
السلام عليكم
سؤال من فضلكم لمن يتعامل معاها

هل تاخذ اى مبلغ عند السحب يعنى لو هسحب 100 دولار بتاخد حاجه منهم ليتم السحب ؟
هل يمكنى ايداع من بنك ليبرتى واسحب الى الفيزا او بنك مونى بوكر او بايزا ؟
وشكرا

فؤاد
08-01-2013, 07:41 PM
انا جديد وداخل في سلام اعتقد ان هنالك مسابق لهذه الشركة كيف اقوم بالتسجيل .

لقد تعرفة عليها وترتيبها من هذا الرابط

تم حذف الرابط
ممنوع ادراج روابط لمواقع اخرى

صلاح فوركس
13-01-2013, 03:52 PM
السلام عليكم ,,, بخصوص كشف الحساب البنكي هل يكون بالدولار او العملة المحلية

أ.نادر غيث
13-01-2013, 08:50 PM
السلام عليكم ,,, بخصوص كشف الحساب البنكي هل يكون بالدولار او العملة المحلية

لا يهم ..

amrmorasamir
13-01-2013, 09:18 PM
السلام عليكم
سؤال من فضلكم لمن يتعامل معاها

هل تاخذ اى مبلغ عند السحب يعنى لو هسحب 100 دولار بتاخد حاجه منهم ليتم السحب ؟
هل يمكنى ايداع من بنك ليبرتى واسحب الى الفيزا او بنك مونى بوكر او بايزا ؟
وشكرا

انت بتسحب من نفس البنك الى بتشحن منه ياباشا :D
وانا تعاملت معاها اكتر من 4 شهور وهى ممتازه جدا بس توقفت عنها بسبب توقف ليبرتى من الشركه

• فهد •
13-01-2013, 10:50 PM
بتعامل معاها حاليا ولم يحدث اى مشاكل حتى الان .. والدعم الفنى ممتاز الصراحة واية مشكلة بتتحل بسركة جدا

فؤاد
17-01-2013, 06:21 PM
كلامكم اقنعني لكن كم تدوم مدة التحويل البنكي انا عندي جنسية مزدوج فرنسية تونسية . ما هو احسن البنوك لتحويل من فرنسى او تونس .

ماهو الحد القصي لسحب و الايداع ؟

أ.نادر غيث
17-01-2013, 09:05 PM
كلامكم اقنعني لكن كم تدوم مدة التحويل البنكي انا عندي جنسية مزدوج فرنسية تونسية . ما هو احسن البنوك لتحويل من فرنسى او تونس .

ماهو الحد القصي لسحب و الايداع ؟

اهلاً فؤائد
الافضل التحويل من فرنسا لمشاكل البنوك في دول شمال غرب افريقيا ..
لم اجرب الايداع او السحب من الشركة لكن الايداع والسحب عبر البنوك الارضية عادتاً يأخد يومي الى - ثلاثة ايام عمل ..

صلاح فوركس
31-01-2013, 07:58 PM
السلام عليكم
بدات بفتح حساب مرحبا في شركة نورد قوركس وبعثت نسخة من الجواز وكشف حساب باللغة العربية تم فتحه قبل اسبوعين وجاء الرفض من الشركة كالاتي:

الوثيقة الدالة على محل إقامتك لابد أن تكون صادرة في اخر 6 أشهر
هل معناه ان انتظر 6 شهور لابعث لهم الكشف ,, ولسوء الحظ لا املك فاتورة كهرباء او ماء او تلفون ,,فما هو الحل ... ارجو المساعدة

أ.نادر غيث
31-01-2013, 09:41 PM
السلام عليكم
بدات بفتح حساب مرحبا في شركة نورد قوركس وبعثت نسخة من الجواز وكشف حساب باللغة العربية تم فتحه قبل اسبوعين وجاء الرفض من الشركة كالاتي:

الوثيقة الدالة على محل إقامتك لابد أن تكون صادرة في اخر 6 أشهر
هل معناه ان انتظر 6 شهور لابعث لهم الكشف ,, ولسوء الحظ لا املك فاتورة كهرباء او ماء او تلفون ,,فما هو الحل ... ارجو المساعدة

اهلاً صلاح
لا المقصود المقصود انها تكون لم يمر عليها كثر من 6 شهور , لو بتاريخ 7-2012 ممكن تقبلها الشركة ..
اذا ما عندك وثائق تقبلها الشركة بتقدر تفتح حساب باسم احد اقاربك (والدك او شقيقك الخ..)
ممن لديهم اوراق ووثائق مثل فواتير كهرباء وتلفون وتكون فواتير حديثة لم يمر عليها اكثر من 6 اشهر ..

taha.saed
03-04-2013, 08:37 PM
السلام عليكم
أود أن أشترك في خدمة مرحبا لشركة nordfx ولكن لدي حساب بنكي بأسم أخي وأنا مغترب
هل يجوز فتح حساب بأسم أخي وإعطائهم جميع البيانات الخاصة بأخي ماعدا طرق الإتصال
منتظر ردودكم وأقتراحتكم مع العلم اني مغترب

أ.نادر غيث
03-04-2013, 11:52 PM
السلام عليكم
أود أن أشترك في خدمة مرحبا لشركة nordfx ولكن لدي حساب بنكي بأسم أخي وأنا مغترب
هل يجوز فتح حساب بأسم أخي وإعطائهم جميع البيانات الخاصة بأخي ماعدا طرق الإتصال
منتظر ردودكم وأقتراحتكم مع العلم اني مغترب

وعليكم السلام اخي طه
انت امام الشركة مجرد اوراق ليس الا
يعني يجوز لك تفتح حساب باسم اخوك ما دامت اوراق ثبوتيه رسمية حديثة ..
وبتالي يكون الحساب باسمه وكل شيئ باسمه اي هو الذي يستطيع السحب والايداع ..
لكن حقيقه لم افهم ما تقصد بموضوع طرق الاتصال ..؟

taha.saed
04-04-2013, 07:14 AM
شكراً أخي أبو بشار على التوضيح
أقصد بطرق الإتصال إي اني اريد من الشركة ان تتواصل معي أنا سواء عبر الجوال أو البريد الإلكتروني
بوضح أكثر انا من اليمن لكني انا حالياً بشتغل في الصومال ابي اعطيهم رقم الجوال الخاص بي
لكي يتم التواصل معي هل سيرفضون اشتراكي لان الاوراق الثبوتية الخاصة بأخي تثبت انه مقيم في اليمن ورقم الجوال الخاص بي يثبت عكس ذلك .
انشاء الله أكون وضحت السؤال أكثر
منتظر توضيحاتكم
وجزاكم الله خير

taha.saed
04-04-2013, 01:31 PM
فين الأعضاء الرجاء مساعدتي لاني اريد فتح حساب اليوم

أ.نادر غيث
04-04-2013, 03:08 PM
شكراً أخي أبو بشار على التوضيح
أقصد بطرق الإتصال إي اني اريد من الشركة ان تتواصل معي أنا سواء عبر الجوال أو البريد الإلكتروني
بوضح أكثر انا من اليمن لكني انا حالياً بشتغل في الصومال ابي اعطيهم رقم الجوال الخاص بي
لكي يتم التواصل معي هل سيرفضون اشتراكي لان الاوراق الثبوتية الخاصة بأخي تثبت انه مقيم في اليمن ورقم الجوال الخاص بي يثبت عكس ذلك .
انشاء الله أكون وضحت السؤال أكثر
منتظر توضيحاتكم
وجزاكم الله خير

عادي يا كبير , انت تكتب الايميل الي انت عاوزه ..
هم ما يعرفوش اخوك ولا يعرفوك وكما قلت لك انت مجرد ورق امامهم
بخصوص الجوال اعتقد لازم يكون لنفس البلد لحتى لو يرسلوا لك عليه كودات اثناء السحب او ما شابه لا ادري حقيقه
لكن انت تقدر تزودهم بأي رقم جوال باليمن ليش شرط اخوك , يعني تقدر تعطيهم رقم جوال لزوجتك او ابنك اي شخص تعرفه ..

taha.saed
04-04-2013, 03:18 PM
مشكور أخي أبو بشار على الإفادة
وجزاك ربي الجنة

michael thabet
05-04-2013, 10:10 PM
الساده الكرام
هل يوجد أحد تعامل مع الشركة في المتاجره على الأخبار
انتظر رد حضرتكم

masrawy
09-04-2013, 11:58 PM
اريد الاستفسار من الشباب اصحاب الخبره في التعامل معها ولاداره هل احد تعامل بمبالغ كبيره مع الشركه وما موقفها من السحب في مبالغ كبيره

لاني بصراحه بفضلها علي افكسول ودي دي. وما قيمه اللليفرج فيها واسبريد اليورو دولار والمجنون علي الحسابات اللي اكتر من 5 الاف دولار

ثانيا ما افضل عروض البونص التي تقدمها وهل هناك عمولات مرتجعه يقدمها المنتدي

شكرا لكم مقدما

forexeg
13-04-2013, 03:37 PM
نورد حلوه بالايداع والسحب بالبنوك الالكترونيه
بس من وقت فتح الباى بل بمصر صارت الشركات الكبيره افضل بكتير
زى اف اكس دى دى
والخدمه هى هى مفيش اى فرق
ولو على البونص شركات كبيره بتعطى بونص برده بس اقل
هل تفضل البونص
ولا تفضل الامان على تجارتك ومالك

نصيحه لوجهه الله

ahmedhassan
21-04-2013, 12:52 AM
يا شباب هيا الشركة دي ماركت ميكر و لا stp لان الدعم الفني ليهم قالي انهم stp بس انا قريت هنا مرة انهم ماركت ميكر مع العلم اني فتحت حساب ميكرو عندهم
:1 (96)::1 (96)::1 (96)::1 (96)::1 (96)::1 (96)::1 (96)::1 (96)::1 (88)::1 (88)::1 (88)::1 (88)::1 (88)::1 (88)::1 (88)::1 (88):

ahmedhassan
24-04-2013, 06:44 PM
هو في حساب stp باسبريد ثابت يا شباب لان حساب المايكرو في نورد باسبريد ثابت بس انا قريت قبل كده ان اي حساب باسبريد ثابت بيكو بنظام الماركت ميكر
ده صح و لا لأ:1 (88)::1 (88):

forexeg
27-10-2013, 08:35 AM
ممممممم....
كلمتهم بخصوص المتاجره وقت الاخبار لان الشركات الكبرى مش بيدعمو ده
فكان الرد نعم ندعم ولكن نحظرك من الفجوات السعريه
فممكن يعملك فجوه عندهم عشان توصل لاخر سعر وصله الاخبااار
محتااار

أ.نادر غيث
27-10-2013, 04:42 PM
ممممممم....
كلمتهم بخصوص المتاجره وقت الاخبار لان الشركات الكبرى مش بيدعمو ده
فكان الرد نعم ندعم ولكن نحظرك من الفجوات السعريه
فممكن يعملك فجوه عندهم عشان توصل لاخر سعر وصله الاخبااار
محتااار
كل شركات الفوركس تحصل لديها مشكلات في المتاجرة في الاخبار ..
واذكر سابقاً مشكلة حصلت حتى لشركة نورد في الاخبار .
اي بشكل عام لا انصح بالمتاجرة ، وا كانت لديك الرغم فلتكون حذر وجرب ف البداية بمبلغ بسيط ..

mohammed.abumwais
22-12-2013, 06:00 PM
اخى الكريم انا من تجربتى فى هذا المجال .. صنفت الشركات الى نوعين .. شركات لفترة التعلم والتدريب والممارسة والتجارب وشركات .. للعمل الجاد والمكسب الحقيقى .. وانا ارى نورد شركة من النوع الاول .. وانا لااقلل من حجم الشركة ولكن .. وجهة نظرى انى ابحث عن شركة قوية تقدم لى خدمة ممتازة .. ودعم محترم .. واكون مطمئن على اموالى .. وانا ارى تلك الشروط فى اف اكس ديدى .. وشركة سول .. وهذة وجهة نظرى ,, ولكن ان كنت مبتدا وتريد التجربة فى مبلغ يقل عن الف دولار .. اعتقد ان نورد او انستا ستكون مناسبة لك وتوفر لك رافعة مالية جيدة .. وبعد احتراف المجال ان شاء الله وتريد شركة .. للعمل الحقيقى ومستقبل جيد ان شاء الله فى الفوركس.. فأنصحك ب اف اكس ديدى .. تحت رعاية منتدنا العزيز .. ربنا يوفقك ان شاء الله

شكرا للتوضيح أخي كلامك منطقي وصريح وواضح

ايمن يسرى
24-12-2013, 10:16 PM
منعوا المتاجرة وقت الاخبار و يعطون بونص بدون ايداع لكن شروطه صعبة جدا

simo126
27-04-2014, 12:37 AM
هل من جديد على الشركة

desouq2000
19-05-2014, 08:52 PM
السلام عليكم
لله الحمد وفقنى الله وأستطعت الحصول على مبلغ من مسابقة فى منتدى الجيران
من خلال شركة نورد
الملاحظ حتى الأن أنها شركة محترمة
وسوف أوافيكم بالتفاصيل عندما أبدأ بأرسال الأوراق الثبوتيه وكل ما يلزم من معلومات عن الشركة
موفقين بحول الله

desouq2000
21-05-2014, 01:53 AM
السلام عليكم
تم أرسال الأوراق الثبوتية اليوم وخلال ساعات قليلة تم تمويل الحساب من جائزة المسابقة
شكرا لشركة نورد وبالتوفيق للجميع

yazzid
26-04-2015, 12:25 AM
من تجربتى مع الشركه فهى محترمه جدا بصراحه

zouhirtaha
29-01-2016, 11:24 PM
هل هناك من يتعامل مع هذه الشركة بمبلغ يفوق 1000 دولار

sharkas14
23-02-2016, 05:21 PM
شركة زبالة بلاش الناس تتضيع وقت وفلوسها مع الشركة دى دعم فنى سيئ دى اسواء شركة تم التعامل معها تاخير فى دفع الفلوس وتكلم الدعم ويغلق معاك الشات وترسل الايميل مافيش رد ومافيش اى حد بيقدم اى حل لو حصل مشكلة مع الشركة