المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : اكسبيرت Loe Trader Pro الشهير

Dawns_Mist
28-12-2010, 04:00 PM
السلام عليكم .. أحب أرحب بكل الأعضاء المحترمين و المشرفين و القائمين على المنتدى في أول موضوع لي في المنتدى ، و أشكر الجميع على مجهودهم الممتاز في نشر المنتدى و الوصول به لهذا المستوى من الاحترافية جزاكم الله خيرا جميعا .

إكسبيرت ( Loe Trader Pro ) أحد الإكسبيرتات اللي عملت ضجة كبيرة على الساحة الفترة الأخيرة ..
صاحب الإكسبيرت أرفق باسوورد إنفيستور في الويب سايت الخاص بتسويق الإكسبيرت مما أعطاه مصداقية عالية جدا جدا لإن أداء الإكسبيرت لايف كان فوق الممتاز .. و ده ممكن تتابعوه من خلال الموقع الرسمي للوييب سايت :
Leo Trader Pro (http://www.leotraderpro.com/)

الحمد لله ربنا وفقنا ، واحد من الأخوه الغالين عليا ( هلال ) بعد مجهود قدر يجيب لينك مباشر لتحميل الإكسبيرت مجانا بكل خيارات التحميل المتاحة في الموقع الرسمي من خلال الرابط ده :
Leo Trader Pro (http://www.leotraderpro.com/replicator.php)

بإذن الله نحمل الإكسبيرت سوى ، و أنا هختبره كويس و خلال 24 ساعة أرفقلكم النتائج و رأيي فيه .

تقبلوها مني هدية بسيطة ، و بإذن الله أقدر أفيد المنتدى بأحسن من كده في القريب العاجل .

محمـود حجـاب

محمد نوارج
28-12-2010, 04:07 PM
طيب

أنا حملت الأجزاء بتاعته

ممكن تشرحلنا بيشتغل إزاي؟!!

Dawns_Mist
28-12-2010, 04:20 PM
طيب

أنا حملت الأجزاء بتاعته

ممكن تشرحلنا بيشتغل إزاي؟!!

لو حضرتك ماعندكش خبرة في الإكسبيرتات فيستحسن تنزل النسخة الأولى من على الموقع ، و تستبها زي أي برنامج .. فقط هتضيف امتداد برنامج الميتاترادر على جهازك للملف السيتاب .. بعد كده هتفتح الميتاترادر تلاقي الإكسبيرت موجود ضمن ليست الإكسبيرتات عندك .. تشغله عادي جدا زي أي إكسبيرت .

فيه ملف المانيوال موجود ضمن الملفات التلاتة اللي حضرتك نزلتهم .. فيه الشرح التفصيلي لتركيب و تفعيل الإكسبيرت .. و متأسف لو ماعرفتش أشرحلك كويس لإني بس مستعجل .. بالليل بإذن الله هكون متواجد و أجاوب على أي سؤال بالتفصيل .

محمد نوارج
28-12-2010, 04:25 PM
لالالالالالا

ههههههه

أنا أعرف أركبه

أنا أقصد كيفية عمله على الشارت

وهشوف ملف البي دي إف وهشوف منه العملات المستخدمة والفريم المناسب

ده اللي كنت أقصد أسأل عليه

منتظرينك مساءً إن شاء الله ..،

Dawns_Mist
29-12-2010, 02:42 AM
حتى الآن يبدوا الإكسبيرت مجرد ناقل للصفقات من سيرفر الشركة ، بالتالي يجب الاشتراك حتى تحصل على الخدمة .. حاولت معاه كتير لكن نفس النتيجة .. الإكسبيرت مافيهوش كود .. هو كله عباره عن ملف بينفذ الصفقات و ملف دي إل إل بيربط بالسيرفر الخاص بالشركة فقط ..
بالنسبة للإستراتيجية الأصلية بتاعت الإكسبيرت أنا مش عارفها والله .. فقط وقع في إيدي اللينك و مواقع الإكسبيرت قولت أعرضها عليكم لعلنا نطلع منه بإفادة .. و برضه ممكن لو حد متخصص يساعدنا في إننا نلاقي الاستراتيجية الأصلية للإكسبيرت ولو إني أشك كده إنها هتكون يدوية .. عموما لو فيه أي جديد أنا هشارككم بيه على طول .

balahacho
29-12-2010, 08:49 PM
اخي الفاضل Dawns_Mist (http://fx-arabia.com/vb/member.php?u=2564)
هل مازال يعمل الاكسبيرت
هناك صفقة مفتوحة منذ الساعة 2.30 am بتوقيت القاهرة علي اليورو / دولار
بالمناسبة يوجد ملف اسمة leo traderpro.ex4
مطلوب لعمل الاكسبيرت وذلك حسب الشرح في ملف PDF
ياريت يكون في تواصل حتي نصل الي نتيجة
تحياتي لك

greenius
29-12-2010, 09:16 PM
دة اكسبرت ناقل او ناسخ واعتقد الموقع رح بحجبIP

balahacho
29-12-2010, 09:16 PM
اخي الفاضل Dawns_Mist (http://fx-arabia.com/vb/member.php?u=2564)
هل مازال يعمل الاكسبيرت
هناك صفقة مفتوحة منذ الساعة 2.30 am بتوقيت القاهرة علي اليورو / دولار
بالمناسبة يوجد ملف اسمة leo traderpro.ex4
مطلوب لعمل الاكسبيرت وذلك حسب الشرح في ملف PDF
ياريت يكون في تواصل حتي نصل الي نتيجة
تحياتي لك
الصفقة انتهت حالا

balahacho
29-12-2010, 09:18 PM
دة اكسبرت ناقل سفقات او ناسخ واعتقد الموقع رح بحجبIP
احنا ممكن نشوف نتيجة عمل الاكسبيرت علي العملات المذكورة .... وبعد كدة يكون التنفيذ الفعلي من اية منصة علي الديمو
يعني لو الاكسبيرت شغال كويس نستغلة في تنفيذ الصفقات من علي اي منصة

Dawns_Mist
29-12-2010, 09:53 PM
بصراحه أنا مش عارف هو فتح صفقات مع حضرتك إزاي !!!!
الإكسبيرت قدامي ليس إلا ناقل للصفقات من السيرفر الرئيسي تبع الموقع .. لو نقل صفقة هيكون غلطه منهم و هما لازم يقفلوها في أسرع وقت .. وافينا بالجديد عن عمل الإكسبيرت المجنون ده
D:

مدير الموقع
29-12-2010, 11:08 PM
اهلا حودة باشا :)
نورت بيتك ارابيا و انا اتشرفت بيك كتير جدا جدا فى لقائنا سويا :)
طيب هل لو فى كود المهندس نادر يقدر يتعامل مع الاكسبيرت او يفكه مثلا؟
خلينا نستنى رد الخبراء الاكسبيرتاوية..
تحياتى يا غالى و نورت بيتك كمان مرة.
الله كريم,

balahacho
30-12-2010, 02:14 AM
مرفق صوره الاكسبيرت وهوحاليا شغال علي عملتين يورو/دولار واسترليني/ دولار
الاكسبيرت شغال مع نفسة والصفقات علي حساب لايف وتقريبا يبدا عملة 12 ليلا
هو ده العرض بتاعهم اننا نشوف عمل الاكسبيرت علي حسابهم اللايف
وسبق قبل كده في الشرح عطونا الباس وورد علشان ندخل علي الحساب
ونشوف العمليات المنفذه
موش عارف انت حملت اية ؟ واية اللي عندك ؟؟ ممكن توضح
ويعني اكسبيرت ناقل ؟

Dawns_Mist
30-12-2010, 02:23 AM
اهلا حودة باشا :)
نورت بيتك ارابيا و انا اتشرفت بيك كتير جدا جدا فى لقائنا سويا :)
طيب هل لو فى كود المهندس نادر يقدر يتعامل مع الاكسبيرت او يفكه مثلا؟
خلينا نستنى رد الخبراء الاكسبيرتاوية..
تحياتى يا غالى و نورت بيتك كمان مرة.
الله كريم,

ألف شكر يا دكتور على الترحيب الجميل ده ، و أنا اللي اتشرفت بحضرتك أكتر والله لما قابلت حضرتك و كمان اتشرفت فعلا بالمنتدى الجميل ده ... أنا بس حبيت أحي المنتدى بأول هدية وقعت ف إيدي على طول بصراحه .. و ربنا يسهل و نحاول نطلع منه بفايدة .
لو فيه أي مبرمج كسر الكود بتاعه هيلاقيه بيربط نفسه بملف الـ DLL علشان يربط الحساب بتاعك بسيرفر الشركة و يبدأ ينفذ الصفقات بنقلها من سيرفر الشركة على حسابك .
لكن يبدوا إن اللينك اللي أنا جيبته مازال فيه ثغرة من الموقع و أصحاب الموقع مش عارفينها علشان كده بدأ فعلا يفتح صفقات مع واحد من حبايبنا أهه في المنتدى لايف .. و ده شيء ممتاز جدا .. أنا راسلت أكتر من واحد معاه الإكسبيرت ده شاريه رسميا و كلهم بيشكروا فيه جدا .. لكن دلوقتي المشكلة إننا منين نضمن إن السيرفر هيفضل متصل بالحساب .. وبعدين كده الإكسبيرت ماعدش ثقة لإن ممكن يحصل أي عطل في الاتصال بالسيرفر أو غيره ... لما بيكون الإكسبيرت متكود كويس قدام عينك بتقدر تحكم و تكون مطمن أكتر .. عموما هنتابع لايف و نشوف .

balahacho
30-12-2010, 02:34 AM
ألف شكر يا دكتور على الترحيب الجميل ده ، و أنا اللي اتشرفت بحضرتك أكتر والله لما قابلت حضرتك و كمان اتشرفت فعلا بالمنتدى الجميل ده ... أنا بس حبيت أحي المنتدى بأول هدية وقعت ف إيدي على طول بصراحه .. و ربنا يسهل و نحاول نطلع منه بفايدة .
لو فيه أي مبرمج كسر الكود بتاعه هيلاقيه بيربط نفسه بملف الـ DLL علشان يربط الحساب بتاعك بسيرفر الشركة و يبدأ ينفذ الصفقات بنقلها من سيرفر الشركة على حسابك .
لكن يبدوا إن اللينك اللي أنا جيبته مازال فيه ثغرة من الموقع و أصحاب الموقع مش عارفينها علشان كده بدأ فعلا يفتح صفقات مع واحد من حبايبنا أهه في المنتدى لايف .. و ده شيء ممتاز جدا .. أنا راسلت أكتر من واحد معاه الإكسبيرت ده شاريه رسميا و كلهم بيشكروا فيه جدا .. لكن دلوقتي المشكلة إننا منين نضمن إن السيرفر هيفضل متصل بالحساب .. وبعدين كده الإكسبيرت ماعدش ثقة لإن ممكن يحصل أي عطل في الاتصال بالسيرفر أو غيره ... لما بيكون الإكسبيرت متكود كويس قدام عينك بتقدر تحكم و تكون مطمن أكتر .. عموما هنتابع لايف و نشوف .
شوف ياباشا
في ملف موش DLL انما EX4 هذا الملف غير موجود !!
والكلام ده موجود في الشرح بتاع الاكسبيرت
مرفق لك الصور

balahacho
30-12-2010, 03:20 AM
مرفق صوره الاكسبيرت وهوحاليا شغال علي عملتين يورو/دولار واسترليني/ دولار
الاكسبيرت شغال مع نفسة والصفقات علي حساب لايف وتقريبا يبدا عملة 12 ليلا
هو ده العرض بتاعهم اننا نشوف عمل الاكسبيرت علي حسابهم اللايف
وسبق قبل كده في الشرح عطونا الباس وورد علشان ندخل علي الحساب
ونشوف العمليات المنفذه
موش عارف انت حملت اية ؟ واية اللي عندك ؟؟ ممكن توضح
ويعني اكسبيرت ناقل ؟

حضرتك موش عايز تتابع معايا !!
OK

Dawns_Mist
30-12-2010, 02:07 PM
شوف ياباشا
في ملف موش DLL انما EX4 هذا الملف غير موجود !!
والكلام ده موجود في الشرح بتاع الاكسبيرت
مرفق لك الصور

إزاي يا باشا .. ملف الـ ex4 موجود في شرح الإكسبيرت ، و مكتوب إنه لازم يكون موجود في فولدر الإكسبيرتات لإنه هو اللي بيوصل الميتاترادر بملف الـ DLL اللي بيربطه بالسيرفر .. بس الإكسبيرت ماشتغلش عند حد غير حضرتك .. ياريت تقولنا إيه السر يمكن يكون فعلا طريقتك هي الأصح .
و ماتزعلش مني إني ماكنتش برد .. أنا كنت برد عليك والله لكن بدون اقتباس .. يكون كنت بعلق والله على كل كلامك لكن بدون اقتباس ليه .. و عموما أنا متابع معاك .. يارب نعرف نطلع منه بإفادة .
و مشكور على الاهتمام .

Dawns_Mist
30-12-2010, 03:48 PM
ده ملف الـ ex4 اللي حضرتك كنت بتقولي عليه .. جربه و قولي

sanad
31-12-2010, 04:12 AM
الاكسبرت يحتاج رقم الشراء للتفعيل

يمنع وضع الايميلات والروابط

وشكرا

balahacho
31-12-2010, 07:47 AM
الصفقات المفتوحة بالاكسبيرت !

sanad
31-12-2010, 08:07 PM
ايوه هذا للحساب بتاعهم مش بتاعك عشان يكون ليو تردر شغال معاك لازم رقم الشراء بتاع كلك بانك