المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : uwcfxارجو الافاده بلنسبه لهذه الشركه وشكرا

oshee
01-01-2011, 03:46 PM
دة يجماعة بونص مقدم من شركة uwcfx المعروفة بمناسبة الكريسمس ، والعرض دة هينتهى 5-1-2011 يعنى بعد حوالى 5 ايام ارجو افادتي عن هذه الشركه ورايكم يهمني كثيرا

والعرض نصه كالاتي

Risk-free LITEForex account

Trade forex with real money and no deposit – this is the essence of this promo type.

Between 13 Dec. 2010 - 5 Jan. 2011, we offer free $20 risk-free accounts to every active trader trading with other forex brokers to let them try out our services for free and without investing any money.

This one-time special offer is for our LITEForex account but this time with real money: $20 that we deposit into traders’ accounts.

The gift deposit of $20 is non-withdrawable, while the profit is withdrawable any time.

Conditions for receiving the $20 gift deposit

1.Our offer is limited to only 1 account per household and IP address
2.First you must register and verify with uwcfx.com
3.After registering with us, send us any documents proving that you actively trade with another forex broker (e.g. monthly statement, or any agreement you signed with the broker you are trading with)1
4.You must have a trading account with another broker to be eligible for our $20 gift deposit
5.The $20 gift deposit is only available in US dollars and is non-transferrable.
Trading conditions

1.To withdraw funds from your UWC LITEForex account, you should not have any open positions on it
2.You must complete at least 5 trades and 4 lots to be able to withdraw your funds
3.UWC reserves the right to close your account for any violation of our policies or any fraudulent or illegal activities.
4.Our existing clients and affiliate partners are not eligible for this bonus

معاذ عودات
01-01-2011, 05:06 PM
اخي العزيز وانا ابحث في جوجل وجدت ما يلي :

نرجو من جميع المسلمين الأبتعاد عن هذه الشركة التي لا تحتوي علي حسابات اسلامية وهناك خاصية اغلاق الحساب موجودة عند دخولك في الحساب علي موقعهم
وبالتوفيق للجميع بإذن الله

شركة كذابه جمعت %90 من عملائها ( اللي يتعدوا على الأصابع)من اللي سجلوا عشان البونص فتحت فرع في مصر و شركات ضخمة عريقة مثل إفكسول و إف إكس دي دي ليها عملاء بالالاف في مصر مو قادرين يفتحوا فرع في مصر مو لحاجة إلا لأنه مصر لا تعطي تراخيص لشركات الفوركس.

يعني بالمختصر كأنهم بيقولوا للأخوة هنا و في كل مكان غمضوا عينيكوا أو استعموا و اشتركوا بهذه الشركة و ضخوا أموالكم فيها فهي عملت اللي محد قدر يعملوا

اتمنى الا تغامرون بالتعامل مع هذه الشركة الكاذبه

Boss Of all Bosses
01-01-2011, 11:21 PM
عمرى ماسمعت عنهاوعموما اى شركه فوركس او اى حاجه تخص الفوركس ممكن تعرف راي الناس اللى جربو فيها فى الموقع دهده موقع خطير جدا ومهم جدا http://www.forexpeacearmy.comوالصفحه بتاعه الشركه اللى بتقول عليها اهه ...وخده تقييم عالى جدا....!!!! http://www.forexpeacearmy.com/public/review/www.uwcfx.comعالم الفوركس فعلا صعب ومليان((سوييييييييييييييييييييييييقه)) وربنايخترلك اللى فيه الخيراستخير ربنا ياسيدى ...انا مره زمان كنت حشترك فى شركه وساطه دون ذكر اسماء__استخرت ربنا اعت 3 ايام مشلاقى المحفظه وكانت جواها البطاقه"""والعرض بتعهم خلص فترتهاستخير انته كمان ==ممكن محفظتك تضيع****يارب ألاقيها يارب**** (:

Boss Of all Bosses
01-01-2011, 11:22 PM
عمرى ماسمعت عنهاوعموما اى شركه فوركس او اى حاجه تخص الفوركس ممكن تعرف راي الناس اللى جربو فيها فى الموقع دهده موقع خطير جدا ومهم جدا Free Forex Trading Community With Forex Signals And Broker Reviews (http://www.forexpeacearmy.com) والصفحه بتاعه الشركه اللى بتقول عليها اهه ...وخده تقييم عالى جدا....!!!! http://www.forexpeacearmy.com/public/review/www.uwcfx.comعالم الفوركس فعلا صعب ومليان((سوييييييييييييييييييييييييقه)) وربنايخترلك اللى فيه الخيراستخير ربنا ياسيدى ...انا مره زمان كنت حشترك فى شركه وساطه دون ذكر اسماء__استخرت ربنا اعت 3 ايام مشلاقى المحفظه وكانت جواها البطاقه"""والعرض بتعهم خلص فترتهاستخير انته كمان ==ممكن محفظتك تضيع****يارب ألاقيها يارب**** (:

مدير الموقع
02-01-2011, 01:28 AM
انا قابلتهم فى معرض ترند فى القاهرة و اتكلمت معاهم..
مليش اى تعاملات معهم فى حساب حقيقى لذا فلا يوجد لدى اى ردود..
اعتقد ده بونص 20$ و ميتسحبش كمان اذن متضيعش وقت فيه
تحياتى يا غالى

paris1
02-01-2011, 11:56 PM
لى الامانة وبعد تجربتها سريعة في فتح واغلاق الصفقات لكن مع دلك لا انصح بالتعامل معها ودلك بسبب الفرق نقطتين الى تلاتة بينها وبين السعر الحقيقى لى السوق لدلك جرب افتح حساب تجريبى وقارن السعر بالشركة وباقى الشركات وسوف ترى دلك بنفسك

][A.FaYeZ][
04-01-2011, 07:44 PM
اخي انا تعاملت معها
هي شركه كويسه وفيها دعم عربي وليها فرع فى مصر
ولكن يعيبها شويه ان فيها ركويت كتير يعنى الافضل تتعامل باوامر معلقه واستوب وهدف متحددين وليس الاغلاق والافتتاح اليدوي

الشركه بتدعم البنوك الالكترونيه وصادقه فعلا وفى ناس كتير بتتعامل معاها

تقدر تتعامل معاها فى البوانص وتقدر تسحب على البنوك الالكترونيه
لكن لا يفضل العمل معها فى مبالغ كبيره

دا اللى اقدر افيدك بيه ان شاء الله