اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   منتدى شركات الوساطة و برامج التداول و موقع اف اكس كوميشن FXCOMMISSION (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=5)
-   -   هل منصة نورد واقفة (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=27279)

archiwork 16-11-2012 06:39 PM

رد: هل منصة نورد واقفة

انا بايع اليورو عندهم الصبح وحاطط تيك بروفت على 1.2695
المفروض يكون ضرب
وعمال اكلم الدعم اقوله التيك بروفت ضرب ولا لأ مش مدينى عقاد نافع وبيقولى لما المنصة تتصلح ندرس المشكلة وانا مالى تتصلح ولا تتحرق المهم يقفلوا العقد دلوقت وخلاص
انا اتخنقت منهم لله

M Sabry M Elbakrawy 16-11-2012 06:43 PM

FXcommission

ياشباب ممكن اللي فاتح اوردر يرسل الي mansour.asad@nordfx.com
ويرسله رقم حسابه وباسورد التلفون وايضا الصفقات ايه اللي كان فاتحها يرسله المشكلة

0asdf12340 16-11-2012 06:45 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة archiwork (المشاركة 427037)
انا بايع اليورو عندهم الصبح وحاطط تيك بروفت على 1.2695
المفروض يكون ضرب
وعمال اكلم الدعم اقوله التيك بروفت ضرب ولا لأ مش مدينى عقاد نافع وبيقولى لما المنصة تتصلح ندرس المشكلة وانا مالى تتصلح ولا تتحرق المهم يقفلوا العقد دلوقت وخلاص
انا اتخنقت منهم لله

اعتقد لو كان ضرب استوب لوز هيتحسب اما التيك بروفت يقولك السستم كان عطلان ومش هينفع يتنفز الأمر ياراجل ده مرة من المرات المنصة واقفة وانا عاطي اوردر وكسبان فوق ال 100 نقطه وحاولت أحط تيك بروفت بدل ما السعر ينزل لقيته قبل طيب المنصة واقفة ازاي يقبل الامر ولما اشتغلت المنصة لقيتهم قفلين العقد والسعر كان معدي التيك بروفت ب 50 نقطة طبعاً لو السعر كان عكس عليا مكنش هيقف الصفقة

sayed abdallah 16-11-2012 06:46 PM

انا عامل امر معلق بشراء اليورو من الصبح وبحاول الغي الامر من الساعه 1 ظهرا ومش عارف وزمانه كده ضرب ستوب انا اشتريت من و
1.2720
حرام الطريقه دى

archiwork 16-11-2012 06:58 PM

تم ارسال ايميل للاخ منصور

archiwork 16-11-2012 07:11 PM

اى حد كان عامل ستوب لووس او تيك بروفيت ولم ينفذ الشركة مسئولة المسئولية الكاملة انها تعوضه عن اى خسائر حصلت لحسابه احنا مش مشكلتنا السيرفر فصل ولا الشركة ولعت دى فلوس مش هظار يبقوا يعملوا صيانة للمنصة ويبطلوا اهمال

oshee 16-11-2012 07:12 PM

تم ارسال ايميل للاستاذ منصور هل هو دعم ام ماذا

FXCommission.com 16-11-2012 07:32 PM

ويرسله رقم حسابه وباسورد التلفون وايضا الصفقات ايه اللي كان فاتحها يرسله المشكلة

archiwork 16-11-2012 07:34 PM

الشركة ردت عليا والايميل كالاتى:
Hello,

At this moment our ISP is experiencing some technical issues. We hope to have this resolved as soon as possible. We apologize for the inconvenience.

Best regards,
Alex Demkov
NordFX Support team
طبعا كلام غير واضح تماما وعايم كدة ومفيش اى كلام عن تعويضات او خلافه وده تهريج وانا رديت عليهم
Hi,
I was on sell position and take profit was on 1.2693 the market reached to this price So,you should give me the profits ,I don't care what ever happen to your servers sir
Thanks,

archiwork 16-11-2012 07:37 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة FXcommission (المشاركة 427065)

يا أخى أرسلنا للأخ منصور ولم يرد علينا بايميل يصبرنا حتى ترجع المنصة مرة اخرى
عاوزين كلام مباشر واضح وصريح عن التعويضات
مش ارسل للدعم انى بخسر مبالغ بسببه يقولى اسفين
اعمل ايه باسفين دى ان شاء الله

الساعة الآن 06:15 PM