اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   الارشيف (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=8)
-   -   عرض بونص رمضان المميز من اف اكس دي دي FXDD اودع 500 دولار واحصل علي 250 بونص وادخل سحب علي 50 جائزة نقدية بعد انتهاء رمضان (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=39425)

معاذ عودات 18-06-2014 06:13 PM

رد: عرض بونص رمضان الجبار من اف اكس دي دي FXDD اودع 500 دولار واحصل علي 250 بونص وادخل سحب علي 50 جائزة نقدية بعد انتهاء رمضان

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ايمون (المشاركة 713211)
طيب هل يمكنك ارسال اخر نتائج توصيات اف اكس ارابيا ؟؟؟

ممكن تراسل الاخ المتخصص بهذا الموضوع
suport@fx-arabia.com

هو رح يفيدك اكثر مني

mrgoba5 19-06-2014 06:38 AM

رد: عرض بونص رمضان الجبار من اف اكس دي دي FXDD اودع 500 دولار واحصل علي 250 بونص وادخل سحب علي 50 جائزة نقدية بعد انتهاء رمضان

عرض مغري بس كنت عايز اعرف كام عقد مطلوب عشان افدر اسحب البونص و في فتره معينه لازم احقق فيها عدد العقود دي ولا مفتوحه زي السنه اللي فاتت .

unknown 19-06-2014 06:48 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mrgoba5 (المشاركة 713324)
عرض مغري بس كنت عايز اعرف كام عقد مطلوب عشان افدر اسحب البونص و في فتره معينه لازم احقق فيها عدد العقود دي ولا مفتوحه زي السنه اللي فاتت .

للاسف سياسة الشركة اتغيرت كتير بخصوص العقود المطلوبة
سابقا كنت بتقسم قيمة الجائزة او البونص على 15 تقريبا
دلوقتى الامر اختلف ... بيطلبو عدد عقود اكبر
ووضعين فترة 3 شهور يجب ان يتم عمل العقود خلال هذه الفترة

معاذ عودات 19-06-2014 10:12 AM

اقتباس:

وحتي يستطيع العميل سحبها يجب عليه ان يقوم بعمل 5 عقود كبيرة ( استاندرد ) او مايعادلها من عقود صغيرة

خدمة العملاء 19-06-2014 11:09 AM

اقتباس:

حتي تستطيع ان تسحب البونص ( وليس الجائزة ) ان تقوم بقسمة البونص علي 5 والناتج هو عدد العقود القياسية المطلوب تنفذها او مايعادلها من عقود صغيرة وعلي ان يظل اصل الايداع في الحساب 90 يوم عمل اما عن الوقت المحدد للتنفيذ فيه براحتك خود وقتك والبونص لن يتم سحبه

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة unknown (المشاركة 713326)
للاسف سياسة الشركة اتغيرت كتير بخصوص العقود المطلوبة
سابقا كنت بتقسم قيمة الجائزة او البونص على 15 تقريبا
دلوقتى الامر اختلف ... بيطلبو عدد عقود اكبر
ووضعين فترة 3 شهور يجب ان يتم عمل العقود خلال هذه الفترة

اهلا استاذ احمد كل عرض بيختلف عن الاخر واكيد الشركة لازم تكون وضعه ضوابط للامر

بخصوص الوقت المحدد للتنفيذ هذا البند يكتب في كل عرض وليس اول مره ولكن البونص لا يتم سحبه طالما الحساب يتداول عليه

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة معاذ عودات (المشاركة 713354)

وحتي يستطيع العميل سحبها يجب عليه ان يقوم بعمل 5 عقود كبيرة ( استاندرد ) او مايعادلها من عقود صغيرة

فعلا استاذ معاذ مطلوب تنفيذ 5 عقود استاندرد او مايعادلها وهذا خاص بال50 جائزة النقدية

اما البونص نفسه بنقسمه علي 5 والناتج هو عدد العقود الاستاندرد او مايعادلها المطلوب تنفذها

unknown 19-06-2014 12:29 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خدمة العملاء (المشاركة 713368)

اهلا استاذ احمد كل عرض بيختلف عن الاخر واكيد الشركة لازم تكون وضعه ضوابط للامر

بخصوص الوقت المحدد للتنفيذ هذا البند يكتب في كل عرض وليس اول مره ولكن البونص لا يتم سحبه طالما الحساب يتداول عليه

طيب ده شىء جميل الصراحة طالما لن يتم سحب البونص
يبقى هناك فرصة اكبر لتحقيق عدد العقود ... جزاكم الله خير

خدمة العملاء 19-06-2014 04:04 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة unknown (المشاركة 713398)
طيب ده شىء جميل الصراحة طالما لن يتم سحب البونص
يبقى هناك فرصة اكبر لتحقيق عدد العقود ... جزاكم الله خير

بالظبط كده وبالتوفيق

ايمون 19-06-2014 05:23 PM

ايه الوثائق المطلوبه لتفعيل الحساب ؟؟؟ بحيث اقوم بفتحه الان وتفعيله ليكون جاهزا لعمليه الايداع في مده اقصاها 20 يوم على الاكثر ان شاء الله

abdulazizabuomar 19-06-2014 05:26 PM

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
والله عرض جميل ومغري بناسبة الشهر الكريم
وبالتوفيق للجميع :1:

معاذ عودات 19-06-2014 05:32 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ايمون (المشاركة 713482)
ايه الوثائق المطلوبه لتفعيل الحساب ؟؟؟ بحيث اقوم بفتحه الان وتفعيله ليكون جاهزا لعمليه الايداع في مده اقصاها 20 يوم على الاكثر ان شاء الله

اهلا فيك
هويه شخصية + فاتوره كهرباء او ماء او تلفون ( يكون عليها عنوان سكنك )

الساعة الآن 04:18 PM