اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   منتدى شركات الوساطة و برامج التداول و موقع اف اكس كوميشن FXCOMMISSION (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=5)
-   -   بخصوص السحب من اف اكس دي دي (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=33403)

iBot 25-07-2013 08:58 AM

بخصوص السحب من اف اكس دي دي

السلام عليكم و رحمة الله و بركاتة

اود ان اسحب 200 دولار من شركة دي دي و قالوا لى ان الارباح تسحب عن طريق حوالة بنكية فقط مع العلم انه ليس لي اي حساب في اي بنك
اذا تم التحويل بالاسم اي بنك احول لية علشان البنك الاهلى صديقي كل سحب منه يسحبون 20 دولار و اخر مرة قام بتحويل 400 دولار وصلوا 355 فقط
فاي بنك لا يتم خصم اموال من فلوس التحويل

khal1d 25-07-2013 09:19 AM

رد: بخصوص السحب من اف اكس دي دي

لازم تفتح حساب باسمك

cupo 25-07-2013 09:49 AM

مع احترامى لصاحب الموضوع سؤال لو سمحتم لو قمت بعمل ايداع عن طريق فيزا كريدى اجريكول ايجيبت هل استطيع السحب من خلالها

iBot 25-07-2013 10:13 AM

هذا ما تم معي اودعت بكارت كريدي اجريكول و طلبت سحب على الكارت و لكنهم قالوا لي الارباح يتم سحبها عن طريق حوالة بنكية فقط

iBot 25-07-2013 10:15 AM

و بالنسبة لاستاذ خالد الحوالة على البنك الاهلى تصل بالاسم فقط و ليس على الحساب و سالتهم قالوا لي لا يشترط ان يكون لديك حساب في البنك الاهلى لكي تستلم الحوالة

مصطفى محمد 25-07-2013 10:18 AM

للعلم انا سحبت من يوم الاثنين اللى فات ولحد دلوقتى مفيش اى فلوس اتحولت مش عارف ليه

khal1d 25-07-2013 10:35 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة iBot (المشاركة 537360)
و بالنسبة لاستاذ خالد الحوالة على البنك الاهلى تصل بالاسم فقط و ليس على الحساب و سالتهم قالوا لي لا يشترط ان يكون لديك حساب في البنك الاهلى لكي تستلم الحوالة

وانا شو حكيت !

قلتلو لازم يكون عندك حساب بالبنك باسمك

iBot 25-07-2013 10:38 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مصطفى محمد (المشاركة 537361)
للعلم انا سحبت من يوم الاثنين اللى فات ولحد دلوقتى مفيش اى فلوس اتحولت مش عارف ليه

دة عادي متقلقش السحب بيوصل بعد يومين من سحب الفلوس من الحساب

أ.نادر غيث 25-07-2013 06:41 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة iBot (المشاركة 537335)
السلام عليكم و رحمة الله و بركاتة

اود ان اسحب 200 دولار من شركة دي دي و قالوا لى ان الارباح تسحب عن طريق حوالة بنكية فقط مع العلم انه ليس لي اي حساب في اي بنك
اذا تم التحويل بالاسم اي بنك احول لية علشان البنك الاهلى صديقي كل سحب منه يسحبون 20 دولار و اخر مرة قام بتحويل 400 دولار وصلوا 355 فقط
فاي بنك لا يتم خصم اموال من فلوس التحويل

وعليكم السلام ، مفيش بنك ارضي لا يأخذ عمولة على السحب او الايداع ، وهي تتراوح بين 20- 50 دولار حسب البنك ..

أ.نادر غيث 25-07-2013 06:43 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مصطفى محمد (المشاركة 537361)

عملية السحب تستغرق يومين الى 3 ايام عمل ..
لو حصل تأخير بعد كده ابقى اتواصل معنا بقسم الدعم الفني وحنتابع لك الامر ونحله باذن الله ..
رمضان كريم

الساعة الآن 12:23 PM