اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   استراتيجية هتدمر الفوركس !!!!!! قولوا يا رب (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=16922)

ahmednoooh 13-12-2011 01:55 AM

استراتيجية هتدمر الفوركس !!!!!! قولوا يا رب

طبعا كما عودتكم فى البداية انا لسة مبتدأ و تعلمت منكم الكثير و الكثير
و لكننى طبعا لوظيفتى كمحاسب ......... احاول استغل طريقة ما فى الحساب بسيطة جدااااا
و هى ازاى تدخل على كل زوج من العملات تاخد 25-40 نقطة يوميا على كل زوج من دون مؤشرات ولا ترندات ولا اكسبيرات ولا خطط ولا اخبار سوق ولا تعب ولا ارهاق النقط جاية جاية و ليس لها ميعاد بالنسبة لحساباتى و لكن خلال 24 ساعة
طبعا هتقولوا علية مجنون و باخرف على اخر الليل بعد ما توقفت المنصة لاكتر من ساعتين ههههههههههههههههههه
...................

انا طبعا كان المفروض استنى اكتر من كام يوم للتجربة عمليا على هذة المعادلة الحسابية لكنى مش قادر املك هدؤى و فكرت ان اجربها مباشرة على حساب حقيقى و لكن نظرا لأن الديمو لسة مش شغال
انا عايز تشجعيكم و دعواتكم تنجح التجربة .......قولوا آآآآآآآآآآمين
...........................
اقولكم على حاجة انا متفائل اكتر من اللازم و ارجوا منكم الصبر و نتائج التجربة بكرة فى نفس الميعاد هارفعها لأن التجربة و الطريقة قائمة على 24 ساعة ازاى ناخد من كل زوج 25-30 نقطة فى 24 ساعة

احمد صلاح 13-12-2011 01:59 AM

رد: طريقة هتدمر الفوركس !!!!!! قولوا يا رب

احنا معااااااك ياغالى ,,
ومنتظرين فكرك الجديد ,
بالتوفيق

وفعلا لو اى متاجر يضمن -والضامن هوه الله - ولو 20 نقطه فى اليوم يبقه أكيد شىء ممتاز

فى انتظار الطريقه والنتائج

وانا اول متابع

husseney 13-12-2011 02:02 AM

متابع معاك بحب انا الافكار الاجتهادية دى

أحمد الرويني 13-12-2011 02:18 AM

بالتوفيق يا غالي منتظرين النتائج

ربنا معاك ،،،،

bedo 13-12-2011 02:51 AM

متابعين معاك ياباشا توكل على الله وموفق باذن الله

ahmednoooh 13-12-2011 02:51 AM

شكرا ليكم و على التشجيع دة ايوة و الله محتاج التشجيع لأنى عاصر دماغى و الله و باجرب على جميع الاحتمالات و كل شوية اعدل فى الطريقة لغاية لما اصل الى رقم ثابت ان شاء الله تعالى
الحمد لله التجربة نجحت ب اكتر من 96% على كل من eur/usd , gbp/usd , eur/aud , eur/cad
و طبعا الضامن هو الله باذن الله طبقا للنظرية مش اقل من 20 نقطة على 4 ازواج يعنى 80 نقطة باذن الله تعالى
بس للاسف منصة الديمة لسة واقفة و انا مش عايز اجرب على الحقيقى دلوقتى على الاقل لأخر الاسبوع تبان النتيجة ان شاء الله بس لو اتاخر اكتر من كدة باظ اليوم على التجربة لأنها تعتمد على شمعة الساعة 12
و الله الموفق ...............

majdi 13-12-2011 09:59 AM

بانتظارك وبارك الله فيك

معاذ عودات 13-12-2011 10:34 AM

اهلا يا غالي
لا تجرب على الحقيقي ،، حرام

طيب انا ما بدي اخليك تتشائم ،، ولكن اعتقد الطريقه ما رح تدوم كثيراً
لان السوق متغير
وحركته غير مدروسه ولا يمشي في نظام معين

alshreef2011 13-12-2011 01:38 PM