اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   منتدى شركات الوساطة و برامج التداول و موقع اف اكس كوميشن FXCOMMISSION (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=5)
-   -   افتح حساب فوركس forex مع Exness تحت رعاية اف اكس كوميشن واحصل علي كاش باك فوركس اسبوعيا (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=16142)

FXCommission.com 21-10-2017 05:09 PM

رد: افتح حساب فوركس forex مع Exness تحت رعاية اف اكس كوميشن واحصل علي كاش باك اسبوعيا

تم إيداع عمولات التداول من الفترة 16 أكتوبر الي 20 اكتوبر ، يمكنك عميلنا العزيز التقدم بطلب السحب في أي وقت.

FXCommission.com 28-10-2017 08:34 PM

رد: افتح حساب فوركس forex مع Exness تحت رعاية اف اكس كوميشن واحصل علي كاش باك اسبوعيا

تم إيداع عمولات التداول من الفترة 23 أكتوبر الي 28 اكتوبر ، يمكنك عميلنا العزيز التقدم بطلب السحب في أي وقت.

FullyActive 04-11-2017 07:36 PM

السلام عليكم
اخى الكريم رصيدى فى الشركة 7.87 اريد سحبهم حتى لو مضطر اغلاق حسابى في اف اكس كوميشن لان بقالهم فترة طويلة فى الحساب وانا محتجهم الان..
عرفت ان الحد الادنى 10 دولار لكن انا موقف المتاجرة بسبب ظروف معينة
يعنى لو فى طريقة اعمل بها ايداع فى اف اكس كوميشن بحيث اوصلهم 10 ثم اسحبهم كنت فعلت ذلك لكن غير متاح
وعندما تواصلت مع الدعم من شهر تقريبا قالى الشروط تمنع رغم انى اثناء التسجيل لم يظهر لى اى شروط من الاساس تمنعنى من اغلاق الحساب وسحب اى مبلغ فيه حتى اوافق عليها او ارفضها..
حتى الحد الادنى عرفته من المنتدى والاسئلة الشائعة لاحقا!
ايميلى فى اف اكس كوميشن وسكريل
.......
او عن طريق تحويل داخلى وانا اتصرف
ياريت حل ومتشكر لك

FXCommission.com 04-11-2017 08:45 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة FullyActive (المشاركة 929664)
السلام عليكم
اخى الكريم رصيدى فى الشركة 7.87 اريد سحبهم حتى لو مضطر اغلاق حسابى في اف اكس كوميشن لان بقالهم فترة طويلة فى الحساب وانا محتجهم الان..
عرفت ان الحد الادنى 10 دولار لكن انا موقف المتاجرة بسبب ظروف معينة
يعنى لو فى طريقة اعمل بها ايداع فى اف اكس كوميشن بحيث اوصلهم 10 ثم اسحبهم كنت فعلت ذلك لكن غير متاح
وعندما تواصلت مع الدعم من شهر تقريبا قالى الشروط تمنع رغم انى اثناء التسجيل لم يظهر لى اى شروط من الاساس تمنعنى من اغلاق الحساب وسحب اى مبلغ فيه حتى اوافق عليها او ارفضها..
حتى الحد الادنى عرفته من المنتدى والاسئلة الشائعة لاحقا!
ايميلى فى اف اكس كوميشن وسكريل
.........
او عن طريق تحويل داخلى وانا اتصرف
ياريت حل ومتشكر لك

وعليكم السلام

فضلا تواصل معنا عبر موضوع في قسم خدمة عملاء موقع كوميشن

مع الشكر

FXCommission.com 04-11-2017 08:46 PM

تم إيداع عمولات التداول من الفترة 30 اكتوبر الي 3 نوفمبر ، يمكنك عميلنا العزيز التقدم بطلب السحب في أي وقت.

FullyActive 04-11-2017 09:48 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة FXcommission (المشاركة 929669)

وعليكم السلام

فضلا تواصل معنا عبر موضوع في قسم خدمة عملاء موقع كوميشن

مع الشكر

تم
وخير ان شاء الله
بس ليه موضوعى فقط اللى انا فتحته بالقسم هو الوحيد اللى ظاهر لى هل نظام القسم هكذا؟

FXCommission.com 04-11-2017 09:52 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة FullyActive (المشاركة 929683)
تم
وخير ان شاء الله
بس ليه موضوعى فقط اللى انا فتحته بالقسم هو الوحيد اللى ظاهر لى هل نظام القسم هكذا؟

نعم بالطبع لا يمكنك رؤية سوا مواضيعك فقط

mhmh2003 06-11-2017 01:54 PM

هل اصبحت العمولة على حسابات اكنسس 60% لانى كنت بشوفها الاول مكتوب 22% هل تم تغيير العمولة انا بسأل هنا عن الحسابات ذات الاسبريد الثابت

FXCommission.com 06-11-2017 06:51 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mhmh2003 (المشاركة 929790)
هل اصبحت العمولة على حسابات اكنسس 60% لانى كنت بشوفها الاول مكتوب 22% هل تم تغيير العمولة انا بسأل هنا عن الحسابات ذات الاسبريد الثابت

اهلا بك اخي الفاضل

60% من العمولة اي = 22% من الاسبريد تقريبا بمعني اخر علي كل عقد استاندر تحصل تقريبا علي 2 دولار يقل او يكثر علي حسب الاسبريد ولا يمكن ان نذكر عمولة محددة لان الشركة تعتمد علي الاسبريد وقت فتح وغلق الصفقة

بالتوفيق

FXCommission.com 11-11-2017 09:02 PM

تم إيداع عمولات التداول من الفترة 6 نوفمبر الي 10 نوفمبر ، يمكنك عميلنا العزيز التقدم بطلب السحب في أي وقت.

الساعة الآن 08:46 PM