قديم 23-03-2011, 08:40 PM   المشاركة رقم: 25
الكاتب
مدير الموقع
المدير العام للموقع

البيانات

الإتصالات
الحالة:
مدير الموقع غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : مدير الموقع المنتدى : الارشيف
افتراضي رد: الورش الثلاثة الفائزة ب 100$ لكل منهم بالمسابقة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mreury نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
اعتراض
انا لي اعتراض على ورشة الاشموكو لان ليس صاحبها من ادرجها في المسابقة، يعني لو انا متلا ادرجت ورشة الاتجاه مثلا كنت سافوز.
انا اعترض وبشدة لان الورشة ادرجت مرتين في مسابقتين وفازت ودائما من طرف الاخ ماهر وليس شريف، وفازت دون تاخد الادارة بالها من هدا المعطى.
مع احترامي للاخ ماهر

اهلا يا غالى
احلى حاجة فيك انك بتقول الصراحة دايما و ده اللى بحبه فيك,
الاخ شريف هاجر من مصر الى زامبيا و استقر هناك و هو ما منعه من التواجد لان مفيش نت غير ضعيف فى زامبيا
صراحة الاخ ماهر يستحق التقدير لاحيائه الورشة دائما و فوزه بالمسابقة كان اقل تقدير له
على الفكرة المرة السابقة على ما اتذكر ربح شريف الجائزة و ليس ماهر ان لم تخننى الذاكرة
على اى حال لو كان ورشتك تم تقييمها لتفوز لكانت فازت بغض النظر عن اى معطيات اخرى,
اتمنى اكون اجبتك و شكرا على صراحتك و مبروك علينا احنا تواجدك معانا
تحياتى يا غالى

عرض البوم صور مدير الموقع  
قديم 23-03-2011, 08:40 PM
مدير الموقع مدير الموقع غير متواجد حالياً
المدير العام للموقع
افتراضي رد: الورش الثلاثة الفائزة ب 100$ لكل منهم بالمسابقة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mreury نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
اعتراض
انا لي اعتراض على ورشة الاشموكو لان ليس صاحبها من ادرجها في المسابقة، يعني لو انا متلا ادرجت ورشة الاتجاه مثلا كنت سافوز.
انا اعترض وبشدة لان الورشة ادرجت مرتين في مسابقتين وفازت ودائما من طرف الاخ ماهر وليس شريف، وفازت دون تاخد الادارة بالها من هدا المعطى.
مع احترامي للاخ ماهر

اهلا يا غالى
احلى حاجة فيك انك بتقول الصراحة دايما و ده اللى بحبه فيك,
الاخ شريف هاجر من مصر الى زامبيا و استقر هناك و هو ما منعه من التواجد لان مفيش نت غير ضعيف فى زامبيا
صراحة الاخ ماهر يستحق التقدير لاحيائه الورشة دائما و فوزه بالمسابقة كان اقل تقدير له
على الفكرة المرة السابقة على ما اتذكر ربح شريف الجائزة و ليس ماهر ان لم تخننى الذاكرة
على اى حال لو كان ورشتك تم تقييمها لتفوز لكانت فازت بغض النظر عن اى معطيات اخرى,
اتمنى اكون اجبتك و شكرا على صراحتك و مبروك علينا احنا تواجدك معانا
تحياتى يا غالى