قديم 24-06-2010, 11:36 PM   المشاركة رقم: 117
الكاتب
م.نادر فريد
عضو فضى

البيانات

الإتصالات
الحالة:
م.نادر فريد غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : hamadasalam المنتدى : الارشيف
افتراضي رد: تنبيه وتحذير هام .. نقاش ساخن جداً بالداخل !!

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة د.أسامة عادل نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
تحياتى يا برنس و حمدا لله على السلامة من الوعكة الصحية..,

لا اعرف لماذا يحاول الكلاسيكيين فرض سلطتهم على السوق و هيمنتهم على حركته و يحاول معهم الرقميين فى كسر هذه السلطة لاخذ مكانهم
لا اعلم سبب لهذا الصراحة و لا اهدف لذلك.,يجب ان نكون متفتحين و ان لا ننغلق على انفسنا و ان نحاول ان نتعلم العلم كاملا و من قال انه علم فقد جهل..,
لا تنكر مثلا يا نادر اننى لم اكن اؤمن بالمؤشرات ببصلة و لكن مع تعاملى مع الموفنجات التى اخبرتنى انت بقوتها و جربتها بنفسى صرت اتعامل معها بشكل اساسى و اضعها فى كل شارتاتى و تحليلاتى و هذا يعنى اننا لسنا متحجرين.,

لا يا دكتور مش أقدر انكر لكن انا كنت اتكلم على التلاميذ وليس الأساتذة وانت استاذ يا لورد ( بالنسبة لى على الأقل علشان لو فية ناس هتزعل وتقول منافق ...انا بتكلم بالنسبة لى انا واحد من تلاميذك وناس كتيير واجيال مضاربين متفقة معى ...وجب التنوية فقط لذلك ) من الأخر انت رجل مرن ومنفتح على الطرق الأخرى لكن تتذكر بالطبع الجدل الذى حدث فى هذا الموضوع بببورصات وكان الجميع يجادلون الأطفال قبل الكبار ( ماعدا انت ايضا فقد احترمت طريقة تفكيرى ) وانظر لشارتاتهم الأن وتحليلاتهم وأجد الموفمجات بأنواعها والفيبوناتشى وغيرها وغيرها من المؤشرات بدون اى زرة خجل ولكن مع ذلك انا سعيد انهم تعلموا شئ لله فالمثل يقول اعمل الخير وألقية بالبحر نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة .
لكن ان تقول ان الكلاسيكى اشتغالة كبيرة و ان جون ميرفى ضحك على دقوننا يبقى كلام فى الهواء و طق حنك مش اكتر.
و ان تعتمد على الكلاسيكى فى اخر استناداتك على الدخول فانت مطمرتش فيك ورشة عروس البحر ولا الفوركس من الالف الى الياء التى طالما تغنيت فى المنتديات بما اضافت لك هذه المواضيع من تفتح فى تفكيرك و تعليمك اسس المضاربة.,

وحتى الأن اقول انى لم افهم المؤشرات الا بعد تتبع خطاك الكلاسيكية سواء من اللف للياء او ورشة عروس البحر ...ولكن بعد ما فهمت نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

حتى لو الكلاسيكى اشتغالة فقطاع عريض من المضاربين يستخدمه مما يجعل له اهتمام و احترام للاسعار فى مستوياته كالفيبوناشى مثلا اعتمد عليه الكثيرين فصار له شنة و رنة بغض النظر ان كان كلاسيكيا او رقميا..,
انا اعتبره طريقة فوركسية بغض النظر عن مسماها او جذورها..,

كلام سليم ولا تعليق

فى كل الاحوال تعالى عروس البحر و انا اظبطك باللى انت عايزه..
عشان تعرف ان الكلاسيكيين جدعان.نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
تحياتى يا غالى.
الله كريم.,
لا يالورد هيقول لنا جاى وهيخلع ..... ده ياعم طول النهار بيغنى تحاليلى يا بطة هههههههههههههههههههههه
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hamadasalam نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
ادينا ماشيين واحدة واحدة اهوة يابوحميد عشان مانتوهشى بس

وخد ياعم المستوى التانى بتاعك اهوة

هتجيب بقى قمة او قاع على الساعة عشان انا عارف انت بتحب المضاربة اليومية
يعنى يا لورد معقمتش على شارتى ودخلت فى المستوى الثانى
تعديل: سورى لم ارى تعقيبك سأقراه واعلق علية لو وجدت شئ ...شكرا يا غالى

التوقيع

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

فلتحيا مصــــــــــــــــــر

التعديل الأخير تم بواسطة م.نادر فريد ; 25-06-2010 الساعة 12:01 AM
عرض البوم صور م.نادر فريد  
قديم 24-06-2010, 11:36 PM
م.نادر فريد م.نادر فريد غير متواجد حالياً
عضو فضى
افتراضي رد: تنبيه وتحذير هام .. نقاش ساخن جداً بالداخل !!

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة د.أسامة عادل نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
تحياتى يا برنس و حمدا لله على السلامة من الوعكة الصحية..,

لا اعرف لماذا يحاول الكلاسيكيين فرض سلطتهم على السوق و هيمنتهم على حركته و يحاول معهم الرقميين فى كسر هذه السلطة لاخذ مكانهم
لا اعلم سبب لهذا الصراحة و لا اهدف لذلك.,يجب ان نكون متفتحين و ان لا ننغلق على انفسنا و ان نحاول ان نتعلم العلم كاملا و من قال انه علم فقد جهل..,
لا تنكر مثلا يا نادر اننى لم اكن اؤمن بالمؤشرات ببصلة و لكن مع تعاملى مع الموفنجات التى اخبرتنى انت بقوتها و جربتها بنفسى صرت اتعامل معها بشكل اساسى و اضعها فى كل شارتاتى و تحليلاتى و هذا يعنى اننا لسنا متحجرين.,

لا يا دكتور مش أقدر انكر لكن انا كنت اتكلم على التلاميذ وليس الأساتذة وانت استاذ يا لورد ( بالنسبة لى على الأقل علشان لو فية ناس هتزعل وتقول منافق ...انا بتكلم بالنسبة لى انا واحد من تلاميذك وناس كتيير واجيال مضاربين متفقة معى ...وجب التنوية فقط لذلك ) من الأخر انت رجل مرن ومنفتح على الطرق الأخرى لكن تتذكر بالطبع الجدل الذى حدث فى هذا الموضوع بببورصات وكان الجميع يجادلون الأطفال قبل الكبار ( ماعدا انت ايضا فقد احترمت طريقة تفكيرى ) وانظر لشارتاتهم الأن وتحليلاتهم وأجد الموفمجات بأنواعها والفيبوناتشى وغيرها وغيرها من المؤشرات بدون اى زرة خجل ولكن مع ذلك انا سعيد انهم تعلموا شئ لله فالمثل يقول اعمل الخير وألقية بالبحر نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة .
لكن ان تقول ان الكلاسيكى اشتغالة كبيرة و ان جون ميرفى ضحك على دقوننا يبقى كلام فى الهواء و طق حنك مش اكتر.
و ان تعتمد على الكلاسيكى فى اخر استناداتك على الدخول فانت مطمرتش فيك ورشة عروس البحر ولا الفوركس من الالف الى الياء التى طالما تغنيت فى المنتديات بما اضافت لك هذه المواضيع من تفتح فى تفكيرك و تعليمك اسس المضاربة.,

وحتى الأن اقول انى لم افهم المؤشرات الا بعد تتبع خطاك الكلاسيكية سواء من اللف للياء او ورشة عروس البحر ...ولكن بعد ما فهمت نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

حتى لو الكلاسيكى اشتغالة فقطاع عريض من المضاربين يستخدمه مما يجعل له اهتمام و احترام للاسعار فى مستوياته كالفيبوناشى مثلا اعتمد عليه الكثيرين فصار له شنة و رنة بغض النظر ان كان كلاسيكيا او رقميا..,
انا اعتبره طريقة فوركسية بغض النظر عن مسماها او جذورها..,

كلام سليم ولا تعليق

فى كل الاحوال تعالى عروس البحر و انا اظبطك باللى انت عايزه..
عشان تعرف ان الكلاسيكيين جدعان.نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
تحياتى يا غالى.
الله كريم.,
لا يالورد هيقول لنا جاى وهيخلع ..... ده ياعم طول النهار بيغنى تحاليلى يا بطة هههههههههههههههههههههه
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hamadasalam نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
ادينا ماشيين واحدة واحدة اهوة يابوحميد عشان مانتوهشى بس

وخد ياعم المستوى التانى بتاعك اهوة

هتجيب بقى قمة او قاع على الساعة عشان انا عارف انت بتحب المضاربة اليومية
يعنى يا لورد معقمتش على شارتى ودخلت فى المستوى الثانى
تعديل: سورى لم ارى تعقيبك سأقراه واعلق علية لو وجدت شئ ...شكرا يا غالى

التعديل الأخير تم بواسطة م.نادر فريد ; 25-06-2010 الساعة 12:01 AM.