قديم 07-08-2011, 02:50 AM   المشاركة رقم: 41
الكاتب
archiwork
موقوف

البيانات

الإتصالات
الحالة:
archiwork غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : unknown المنتدى : منتدى شركات الوساطة و برامج التداول و موقع اف اكس كوميشن FXCOMMISSION
افتراضي رد: لمن سحب من fxdd مالطا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة engcu90 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
وللعلم الأهلى سوستيه فروعه كتييييير جداااااااااااااااااااااااااااا
وانا حسابى حساب الشباب لأنى مكملتش 23 سنة..يمكن عشان كده عمولة التحويل قليلة
أنا شايف من صورة حضرتك يا هندسة انك بتتعامل مع انستافوركس ياريت تفيدنى عنهم لأن أنا عايز اودع معاهم عشان البونص ال30% ونظام الكاش باك عندهم جامد بس قلقان منهم مش عارف ليه حاسس انهم نصابين وكمان شوفت عليهم سكام فى كذا موقع وكمان حملت الديمو بتاعهم وتنفيذه بطئ فما بالك بالحقيقى واتكلمت معاهم على الشات وبيقولولى عشان اسحب البونص لازم أضرب مبلغ البونص فى 3 وأعمل مقدارهم عقود وده تعجيز وهظار طبعا بس غير كدة أنا شايف فى موقعهم خدمات وشغل جامد ايه رأيك؟

عرض البوم صور archiwork  
قديم 07-08-2011, 02:50 AM
archiwork archiwork غير متواجد حالياً
موقوف
افتراضي رد: لمن سحب من fxdd مالطا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة engcu90 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
وللعلم الأهلى سوستيه فروعه كتييييير جداااااااااااااااااااااااااااا
وانا حسابى حساب الشباب لأنى مكملتش 23 سنة..يمكن عشان كده عمولة التحويل قليلة
أنا شايف من صورة حضرتك يا هندسة انك بتتعامل مع انستافوركس ياريت تفيدنى عنهم لأن أنا عايز اودع معاهم عشان البونص ال30% ونظام الكاش باك عندهم جامد بس قلقان منهم مش عارف ليه حاسس انهم نصابين وكمان شوفت عليهم سكام فى كذا موقع وكمان حملت الديمو بتاعهم وتنفيذه بطئ فما بالك بالحقيقى واتكلمت معاهم على الشات وبيقولولى عشان اسحب البونص لازم أضرب مبلغ البونص فى 3 وأعمل مقدارهم عقود وده تعجيز وهظار طبعا بس غير كدة أنا شايف فى موقعهم خدمات وشغل جامد ايه رأيك؟