قديم 09-11-2011, 04:37 PM   المشاركة رقم: 8
الكاتب
د.محمد السيد
عضو نشيط
الصورة الرمزية د.محمد السيد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
د.محمد السيد غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : tarik المنتدى : منتدى تعليم الفوركس
افتراضي رد: ممكن ملف pdf لدورة الفوركس من الالف الى الياء لدكتورنا الغالي لو سمحتو

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tarik نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
الف شكرا للاخوان أحمد الرويني و د.محمد السيد على الردود السريعه والجميلة .. الله يحفظكم ويرزقكم ويعطيكم الصحة والعافية .. الف الحمد لله انني بينكم ووعضو من اعضاء هذا المنتدى الرائع .

بارك الله فيك يااخ طارق وباذن الله المنتدي منور بيك وبكل الاعضاء الكرام واوعي تترد في اي استفسار احنا اسرة واحدة وبعدين انا مبتدي كمان في عالم الفوركس بس الحمد لله الفضل لله وللمنتدي وللادكتور اسامة اللي خلي الواحد يقدر يقف على رجلية وكمان يحلل

مرة تانية اهلا بيك في المنتدي

التوقيع

بكالوريوس تجارة 1998 - ماجستير 2003 - - CPA 2010 - CMA 2009

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

عرض البوم صور د.محمد السيد  
قديم 09-11-2011, 04:37 PM
د.محمد السيد د.محمد السيد غير متواجد حالياً
عضو نشيط
افتراضي رد: ممكن ملف pdf لدورة الفوركس من الالف الى الياء لدكتورنا الغالي لو سمحتو

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tarik نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
الف شكرا للاخوان أحمد الرويني و د.محمد السيد على الردود السريعه والجميلة .. الله يحفظكم ويرزقكم ويعطيكم الصحة والعافية .. الف الحمد لله انني بينكم ووعضو من اعضاء هذا المنتدى الرائع .

بارك الله فيك يااخ طارق وباذن الله المنتدي منور بيك وبكل الاعضاء الكرام واوعي تترد في اي استفسار احنا اسرة واحدة وبعدين انا مبتدي كمان في عالم الفوركس بس الحمد لله الفضل لله وللمنتدي وللادكتور اسامة اللي خلي الواحد يقدر يقف على رجلية وكمان يحلل

مرة تانية اهلا بيك في المنتدي