قديم 16-12-2011, 05:13 PM   المشاركة رقم: 1164
الكاتب
spedoboy
عضو فعال
الصورة الرمزية spedoboy

البيانات

الإتصالات
الحالة:
spedoboy غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : مدير الموقع المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: الورشة الرسمية فى تحليل و توصيات اليورو دولار EURUSD

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة jallo نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
آه آه صحيح شفتها

مش دي برضك مواضيعه

كل موضوع وموضوع انما ايه
متموضع موضعة

سيبني بأه دلوئتي عاوز أموضع نفسي بالدنيا

موضع انت كمان نفسك ومتشيلش موضع حاجة
ههههههههههههههههههههههههههههههههههه أنا على فكرة بحب أهزر أرجو أن محدش يزعل
من غير استهذاء وسخريه انت راجل جديد في المنتدي ..... استاذ شريف راجل قديم وله مواضيع مميزه ... الكلام اللي كتبه عن ان اليورو نازل دا اكيد ناتج عن تحليله بمؤشر الاشيموكو اللي انا واثق انك انت مبتعرفش تشتغل عليه مقصدش اهانه بس الراجل دا له باع في السوق وشغال في الفوركس من زمان من قبل حتي ما تفكر تدخله انت او انا .... فياريت مفيش داعي للكلام دا لان الكلام دا احنا مش متعودين عليه في المنتدي هنا ...هنا كلنا اخوات ياريت تكون فهمتني

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة كويتى وبحب مصر نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
شفت ياحبيبي انى قلت انى متفائل بيك بس بشكل عكسي .... شد حيلك لما يستقر اليورو عند محطته الجايه وقل لينا اليورو رايح فين علشان نعكس معاك لك حبي وتقديرى وتفائلي العكسينقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
يا مستر كويتي .... الراجل دا راجل محترم كون ان تحليله متوافقش مع صفقاتك مش مشكلته مفيش داعي للتهكم في الكلام عشان الراجل دا فاد ناس كتير هنا بتحليله وبورشه كفايه انه عرفنا طريق الاشيموكو وحتي لو خانه التوفيق في التحليل فهو دا حال الفوركس .... ملوش داعي الاستفزاز نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

وياريت بقي ادارة المنتدي ... تشيل اي مشاركات مش مرفق معاها تحليل فني ..... بما فيهم مشاركتي لان المفترض ان دي ورشة تحليل فني مش دردشه نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

التوقيع

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

عرض البوم صور spedoboy  
قديم 16-12-2011, 05:13 PM
spedoboy spedoboy غير متواجد حالياً
عضو فعال
افتراضي رد: الورشة الرسمية فى تحليل و توصيات اليورو دولار EURUSD

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة jallo نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
آه آه صحيح شفتها

مش دي برضك مواضيعه

كل موضوع وموضوع انما ايه
متموضع موضعة

سيبني بأه دلوئتي عاوز أموضع نفسي بالدنيا

موضع انت كمان نفسك ومتشيلش موضع حاجة
ههههههههههههههههههههههههههههههههههه أنا على فكرة بحب أهزر أرجو أن محدش يزعل
من غير استهذاء وسخريه انت راجل جديد في المنتدي ..... استاذ شريف راجل قديم وله مواضيع مميزه ... الكلام اللي كتبه عن ان اليورو نازل دا اكيد ناتج عن تحليله بمؤشر الاشيموكو اللي انا واثق انك انت مبتعرفش تشتغل عليه مقصدش اهانه بس الراجل دا له باع في السوق وشغال في الفوركس من زمان من قبل حتي ما تفكر تدخله انت او انا .... فياريت مفيش داعي للكلام دا لان الكلام دا احنا مش متعودين عليه في المنتدي هنا ...هنا كلنا اخوات ياريت تكون فهمتني

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة كويتى وبحب مصر نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
شفت ياحبيبي انى قلت انى متفائل بيك بس بشكل عكسي .... شد حيلك لما يستقر اليورو عند محطته الجايه وقل لينا اليورو رايح فين علشان نعكس معاك لك حبي وتقديرى وتفائلي العكسينقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
يا مستر كويتي .... الراجل دا راجل محترم كون ان تحليله متوافقش مع صفقاتك مش مشكلته مفيش داعي للتهكم في الكلام عشان الراجل دا فاد ناس كتير هنا بتحليله وبورشه كفايه انه عرفنا طريق الاشيموكو وحتي لو خانه التوفيق في التحليل فهو دا حال الفوركس .... ملوش داعي الاستفزاز نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

وياريت بقي ادارة المنتدي ... تشيل اي مشاركات مش مرفق معاها تحليل فني ..... بما فيهم مشاركتي لان المفترض ان دي ورشة تحليل فني مش دردشه نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة