قديم 09-02-2012, 12:28 AM   المشاركة رقم: 179
الكاتب
shobra
عضو ذهبى
الصورة الرمزية shobra

البيانات

الإتصالات
الحالة:
shobra غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : shobra المنتدى : منتدى تعليم الفوركس
افتراضي رد: استراتيجيه الاندماج

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamedlee نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
بارك الله فيك اخى الكريم شبرا على الموضوع الذهبى واكثر من مليون لايك لحضرتك وكنت محتاج حضرتك ضرورى فى هذا الموضوع الهام ان تساعدنى فيه بطريقة اوضح لان الموضوع غامض بالنسبة لى لحد ما بمعنى انى لا استطيع تطبيقة على الميتا تريدر ولك منى الف شكر وتحية
مرحبا بك اخى عرفنى ماهو الشىء الغامض الذى لا تعرفه انا لااعرف ابدأ من اين يعنى مثلا انت بتعرف تضيف المؤشرات على الميتاتريد ام لا
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pro.ahmedibrahim نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
باشا طب انا حاليا استخدم اى استراتيجية ولا اعتمد على اتين تلاتة مع بعض وهما ياكدو بعض
واى استراتيجية تنفع على زوج غير اليورو دولار
اولا انت لازم تجرب ديمو لفترة حتى تتقن الاستراتيجيات وبعد كده شوف انت اكثر استراتيجيات فهمها واتأقلمت معاها وتوكل على الله واشتغل بيها وانا متأكد من نتائجهم على اليورو دولا لانه اكثر زوج اشتغلت عليه جرب انت على ازواج اخرى وان شاء الله نتائج خضرا

التوقيع

عرض البوم صور shobra  
قديم 09-02-2012, 12:28 AM
shobra shobra غير متواجد حالياً
عضو ذهبى
افتراضي رد: استراتيجيه الاندماج

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamedlee نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
بارك الله فيك اخى الكريم شبرا على الموضوع الذهبى واكثر من مليون لايك لحضرتك وكنت محتاج حضرتك ضرورى فى هذا الموضوع الهام ان تساعدنى فيه بطريقة اوضح لان الموضوع غامض بالنسبة لى لحد ما بمعنى انى لا استطيع تطبيقة على الميتا تريدر ولك منى الف شكر وتحية
مرحبا بك اخى عرفنى ماهو الشىء الغامض الذى لا تعرفه انا لااعرف ابدأ من اين يعنى مثلا انت بتعرف تضيف المؤشرات على الميتاتريد ام لا
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pro.ahmedibrahim نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
باشا طب انا حاليا استخدم اى استراتيجية ولا اعتمد على اتين تلاتة مع بعض وهما ياكدو بعض
واى استراتيجية تنفع على زوج غير اليورو دولار
اولا انت لازم تجرب ديمو لفترة حتى تتقن الاستراتيجيات وبعد كده شوف انت اكثر استراتيجيات فهمها واتأقلمت معاها وتوكل على الله واشتغل بيها وانا متأكد من نتائجهم على اليورو دولا لانه اكثر زوج اشتغلت عليه جرب انت على ازواج اخرى وان شاء الله نتائج خضرا