قديم 08-07-2012, 09:17 PM   المشاركة رقم: 31
الكاتب
0asdf12340
عضو نشيط

البيانات

الإتصالات
الحالة:
0asdf12340 غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : FXCommission.com المنتدى : الارشيف
افتراضي رد: افتح حسابك الاسلامى مع Nordfx تحت رعاية اف اكس كوميشن واحصل علي ربح 0.5 لوت

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة FXcommission نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

وعليكم السلام ورحمة الله

اهلا بك اخي الفاضل يجب اولا ان نوضح شئ هام جدا وهو

لكي تحصل علي عمولات يجب عليك ان تفتح حساب من الرابط هذا

FXCommission..Forex Cashback Rebates..and More

وليس رابط المسابقة لان لينك الخاص بفتح حساب مع المسابقة خاص فقط بالمسابقة

يمكنك فتح حساب من الرابط اعلاه وتفعيله في الموقع وتحصل علي 5 دولار علي كل عقد استاندرد وعند قرب المسابقة انقل مالك من الحساب هذا لذاك

اتمني ان تكون المعلومة واضحة

بالتوفيق وتحت امرك في اي استفسار
أخي الكريم لقد قمت بالفعل بفتح حساب عن طريق رابط المسابقة ولكن سألت في موضوع المسابقة لو ممكن أعمل تدوال علي الحساب قبل بدء المسابقة والحصول علي العمولات ورد عليا أحد المشرفين المحترمين وقالي ممكن و مرفق صورة بتفعيل الحساب في موقع أف اكس كومشن هل معني التفعيل أني أستطيع التداول والحصول علي العمولة ام لا ، وعندي سؤال أخر بخصوص العمولة حضرتك بتقول إن كل عقد ستاندر باخد عليه 5 دولار ، اللي انا أعرفه ان العقد الأستاندر النقطة بتبقي 10 دولار ( لو كلامي غلط ياريت تصححه ) معني كده إن العقود الصغيرة لا يتم إحتساب العمولات عليها ولا يقوم الموقع بجمع العقود مع بعضها لتصل لعقد أستاندر بمعني أخر يعني لو انا عملت في اليوم 10 عمليات كل عقد ب 1 دولار يعني ال 10 عقود بعقد استاندر كده هاخد 5 دولار علي ال 10 عقود وأسف علي الإطالة

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

عرض البوم صور 0asdf12340  
قديم 08-07-2012, 09:17 PM
0asdf12340 0asdf12340 غير متواجد حالياً
عضو نشيط
افتراضي رد: افتح حسابك الاسلامى مع Nordfx تحت رعاية اف اكس كوميشن واحصل علي ربح 0.5 لوت

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة FXcommission نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

وعليكم السلام ورحمة الله

اهلا بك اخي الفاضل يجب اولا ان نوضح شئ هام جدا وهو

لكي تحصل علي عمولات يجب عليك ان تفتح حساب من الرابط هذا

FXCommission..Forex Cashback Rebates..and More

وليس رابط المسابقة لان لينك الخاص بفتح حساب مع المسابقة خاص فقط بالمسابقة

يمكنك فتح حساب من الرابط اعلاه وتفعيله في الموقع وتحصل علي 5 دولار علي كل عقد استاندرد وعند قرب المسابقة انقل مالك من الحساب هذا لذاك

اتمني ان تكون المعلومة واضحة

بالتوفيق وتحت امرك في اي استفسار
أخي الكريم لقد قمت بالفعل بفتح حساب عن طريق رابط المسابقة ولكن سألت في موضوع المسابقة لو ممكن أعمل تدوال علي الحساب قبل بدء المسابقة والحصول علي العمولات ورد عليا أحد المشرفين المحترمين وقالي ممكن و مرفق صورة بتفعيل الحساب في موقع أف اكس كومشن هل معني التفعيل أني أستطيع التداول والحصول علي العمولة ام لا ، وعندي سؤال أخر بخصوص العمولة حضرتك بتقول إن كل عقد ستاندر باخد عليه 5 دولار ، اللي انا أعرفه ان العقد الأستاندر النقطة بتبقي 10 دولار ( لو كلامي غلط ياريت تصححه ) معني كده إن العقود الصغيرة لا يتم إحتساب العمولات عليها ولا يقوم الموقع بجمع العقود مع بعضها لتصل لعقد أستاندر بمعني أخر يعني لو انا عملت في اليوم 10 عمليات كل عقد ب 1 دولار يعني ال 10 عقود بعقد استاندر كده هاخد 5 دولار علي ال 10 عقود وأسف علي الإطالة

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة