قديم 30-08-2012, 03:09 PM   المشاركة رقم: 601
الكاتب
Mohamed Ahmed Mohamed
عضو نشيط
الصورة الرمزية Mohamed Ahmed Mohamed

البيانات

الإتصالات
الحالة:
Mohamed Ahmed Mohamed غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : hossam hassan المنتدى : الارشيف
افتراضي رد: الى كل من يواجة مشكلة فى التحويلات البنكية الان خطوات الايداع بالفيزا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ENG93 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
أولا اسف على التأخير فى الرد
زى ما قولت لحضرتك أنا فتحت حساب توفير اللى هو بحد ادنى 1000 جنيه واخدت الفيزا فى وقتها وهى بتبقى صالحة للاستخدام ع النت من تانى يوم وعملت بيها الايداع فى الحساب من كام يوم ونجحت العمليه تمام

على فكرة الموظفين هناك تمام مافيش عندهم مشكلة انهم يفهموك النظام بس فعلا المشكلة اللى اكتشفتها بعد كدا انه لازم افتح حساب تانى بالدولار واحط فيه مبلغ كحد ادنى برضو تقريبا 3000 جنيه عشان اقدر اسحب فلوس عليه بالدولار وهى دى المشكلة الوحيده لبنك بيريوس

عشان كدا عندى سؤال للاستاذ أحمد محمد ازاى اسحب فلوس بالدولار على الفيزا مش بالتحويل البنكى يعنى فى شروط معينة للمبلغ المسحوب او كدا ولا بكتب رقم الفيزا فى الاستمارة وبيتحول عليها علطول أنا عارف اننا تعبناك معانا معلش استحملنا
ولا يهمك نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
وان شاء الله دا نفس اللي انا هعمله وساعة السحب يبقا يحلها حلال ان شاء الله

عرض البوم صور Mohamed Ahmed Mohamed  
قديم 30-08-2012, 03:09 PM
Mohamed Ahmed Mohamed Mohamed Ahmed Mohamed غير متواجد حالياً
عضو نشيط
افتراضي رد: الى كل من يواجة مشكلة فى التحويلات البنكية الان خطوات الايداع بالفيزا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ENG93 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
أولا اسف على التأخير فى الرد
زى ما قولت لحضرتك أنا فتحت حساب توفير اللى هو بحد ادنى 1000 جنيه واخدت الفيزا فى وقتها وهى بتبقى صالحة للاستخدام ع النت من تانى يوم وعملت بيها الايداع فى الحساب من كام يوم ونجحت العمليه تمام

على فكرة الموظفين هناك تمام مافيش عندهم مشكلة انهم يفهموك النظام بس فعلا المشكلة اللى اكتشفتها بعد كدا انه لازم افتح حساب تانى بالدولار واحط فيه مبلغ كحد ادنى برضو تقريبا 3000 جنيه عشان اقدر اسحب فلوس عليه بالدولار وهى دى المشكلة الوحيده لبنك بيريوس

عشان كدا عندى سؤال للاستاذ أحمد محمد ازاى اسحب فلوس بالدولار على الفيزا مش بالتحويل البنكى يعنى فى شروط معينة للمبلغ المسحوب او كدا ولا بكتب رقم الفيزا فى الاستمارة وبيتحول عليها علطول أنا عارف اننا تعبناك معانا معلش استحملنا
ولا يهمك نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
وان شاء الله دا نفس اللي انا هعمله وساعة السحب يبقا يحلها حلال ان شاء الله