قديم 03-10-2012, 03:30 AM   المشاركة رقم: 21
الكاتب
islam.sec177
عضو متميز
الصورة الرمزية islam.sec177

البيانات

الإتصالات
الحالة:
islam.sec177 غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : wolfkamikaz المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: حصريا سر مؤشره الذي قال انه لم يخسر و حقق 5000 نقطة دون حتى فهم محتواه

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته ..

هههههههههههه wolfkamikaz انت تحفه هههههه اثبت اني مش مفتكس لوحدي الحمد لله في مفتكس غيري انت اهو ههههه

ــــــــــــــــــــــــــــ

يا شباب كلام اخوكم wolfkamikaz كلامه صحيح انا درسته ال3 سنين الفاتو في الاحصاء في المعهد بس مش جمعت جامد الانا بدرسه عشان كنت عاوز اجري من المعهد د ههه ^__^

ـــــــــــــــــــــ

اخوكم wolfkamikaz بيحاول يوضح سر المعادله ويقصد يقول انها مش فلكيه مش يسرقها او ينسبها لنفسه بيوضح و بيصلح الاخطاء الفيها عشان الناس مش تسمع اي كلام وتمشي وراه ..

بارك الله فيك اخي الكريم وان شاء الله في ميزان حسناتك ^^

التوقيع

صاحب عضوية angel.love

عرض البوم صور islam.sec177  
قديم 03-10-2012, 03:30 AM
islam.sec177 islam.sec177 غير متواجد حالياً
عضو متميز
افتراضي رد: حصريا سر مؤشره الذي قال انه لم يخسر و حقق 5000 نقطة دون حتى فهم محتواه

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته ..

هههههههههههه wolfkamikaz انت تحفه هههههه اثبت اني مش مفتكس لوحدي الحمد لله في مفتكس غيري انت اهو ههههه

ــــــــــــــــــــــــــــ

يا شباب كلام اخوكم wolfkamikaz كلامه صحيح انا درسته ال3 سنين الفاتو في الاحصاء في المعهد بس مش جمعت جامد الانا بدرسه عشان كنت عاوز اجري من المعهد د ههه ^__^

ـــــــــــــــــــــ

اخوكم wolfkamikaz بيحاول يوضح سر المعادله ويقصد يقول انها مش فلكيه مش يسرقها او ينسبها لنفسه بيوضح و بيصلح الاخطاء الفيها عشان الناس مش تسمع اي كلام وتمشي وراه ..

بارك الله فيك اخي الكريم وان شاء الله في ميزان حسناتك ^^