قديم 04-10-2012, 09:03 PM   المشاركة رقم: 43
الكاتب
Dox
عضو جديد
الصورة الرمزية Dox

البيانات

الإتصالات
الحالة:
Dox غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : wolfkamikaz المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: حصريا سر مؤشره الذي قال انه لم يخسر و حقق 5000 نقطة دون حتى فهم محتواه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة wolfkamikaz نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
هههه مخابرات و زحل و مشتري اه منهم خلو الناس تايهين
عموما اهو اتكشف
ان شاء الله ترتقي عقول العرب و يزيدوا ايمان
لاني سمعت ان بعض الناس يبيعون اراضي في الجنة
والله زى ما بقولك كدا مخلى الناس تلف حوالين نفسها وتدوخ وسط الافلاك والكوكب المؤثر السنة دى زحل يا جماعة وهيتغير السنة الجاية يعنى المؤشر هيكون مش مظبوط وهيمرجن الحسابات والناس الغلابة مصدقين .......... ظايط على الناس احلى ظيطة يا معلم لدرجة ان الناس بدات تقول جان ولد من جديد نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة .

وانا كنت شايفك انت واكتر من واحد وبعض الناس كانت متضايقة من اسلوبه فى الحوار وانا عندى علم وعندى وعندى ...........

وانا فعلا اتشرفت بمعرفة واحد زيــــــــك يا ولف وانا على عكس الحاج حمادة شايف انها ظروف مش بطالة
نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

التوقيع

گل الطرق تؤدي إلى مكه

عرض البوم صور Dox  
قديم 04-10-2012, 09:03 PM
Dox Dox غير متواجد حالياً
عضو جديد
افتراضي رد: حصريا سر مؤشره الذي قال انه لم يخسر و حقق 5000 نقطة دون حتى فهم محتواه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة wolfkamikaz نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
هههه مخابرات و زحل و مشتري اه منهم خلو الناس تايهين
عموما اهو اتكشف
ان شاء الله ترتقي عقول العرب و يزيدوا ايمان
لاني سمعت ان بعض الناس يبيعون اراضي في الجنة
والله زى ما بقولك كدا مخلى الناس تلف حوالين نفسها وتدوخ وسط الافلاك والكوكب المؤثر السنة دى زحل يا جماعة وهيتغير السنة الجاية يعنى المؤشر هيكون مش مظبوط وهيمرجن الحسابات والناس الغلابة مصدقين .......... ظايط على الناس احلى ظيطة يا معلم لدرجة ان الناس بدات تقول جان ولد من جديد نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة .

وانا كنت شايفك انت واكتر من واحد وبعض الناس كانت متضايقة من اسلوبه فى الحوار وانا عندى علم وعندى وعندى ...........

وانا فعلا اتشرفت بمعرفة واحد زيــــــــك يا ولف وانا على عكس الحاج حمادة شايف انها ظروف مش بطالة