قديم 07-11-2012, 10:04 PM   المشاركة رقم: 13
الكاتب
على ابراهيم
عضو نشيط
الصورة الرمزية على ابراهيم

البيانات

الإتصالات
الحالة:
على ابراهيم غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : bassem01 المنتدى : الارشيف
افتراضي رد: يريت الكل يدخل ضرورى جدا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مازن المشهداني نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
حبيبي الغالي انا اتعامل مع شركة انستا فوركس وبحساب حقيقي
ومثل ما قال الاخ المنصة اربعة ارقام وليست خمسة
لذلك ارجو التأكد من المنصة لاني وحسب تعاملي معهم منذ اكثر من سنة لم اواجه اي مشكلة معهم
لانه في حالة كون كلامك صحيحا فان هذا يعني كارثة بكل ما في الكلمة من معنى اذ كيف يمكن ان يصل السعر للهدف ولا يتم ايقاف الصفقة
والامر ليس له علاقة بالاسبريد لان تحديد الحدف على حد علمي ثابت اما الستوب لوس فمن الممكن ان يتجاوزه السعر ويضرب ستوب وتضاف للستوب السبريد
لذلك نصيحتي لك ان تتابع الموضوع بجدية اكبر وان تستفسر من الشركة شخصيا
مع اني شبه متأكد بان المنصة قد اختلطت عليك كون منصة انستا فوركس اربعة ارقام
وانا مع حضرتك ومستغرب من كلام الاخ صاحب الشكوى عشان انا بئالى سنتين مع انستا والمنصة 4 ارقام الا لو هناك نوع حساب جديد او خدمة 5 ارقام بس على حد علمى مفيش الكلام ده بس لو الاخ عنده حاجة جديدة يجبها بالاثبات مثلا رابط تحميل منصة الشركة 5 ارقام وساعتها هنكون كلنا معاه لكن كده بصراحة مش صح

عرض البوم صور على ابراهيم  
قديم 07-11-2012, 10:04 PM
على ابراهيم على ابراهيم غير متواجد حالياً
عضو نشيط
افتراضي رد: يريت الكل يدخل ضرورى جدا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مازن المشهداني نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
حبيبي الغالي انا اتعامل مع شركة انستا فوركس وبحساب حقيقي
ومثل ما قال الاخ المنصة اربعة ارقام وليست خمسة
لذلك ارجو التأكد من المنصة لاني وحسب تعاملي معهم منذ اكثر من سنة لم اواجه اي مشكلة معهم
لانه في حالة كون كلامك صحيحا فان هذا يعني كارثة بكل ما في الكلمة من معنى اذ كيف يمكن ان يصل السعر للهدف ولا يتم ايقاف الصفقة
والامر ليس له علاقة بالاسبريد لان تحديد الحدف على حد علمي ثابت اما الستوب لوس فمن الممكن ان يتجاوزه السعر ويضرب ستوب وتضاف للستوب السبريد
لذلك نصيحتي لك ان تتابع الموضوع بجدية اكبر وان تستفسر من الشركة شخصيا
مع اني شبه متأكد بان المنصة قد اختلطت عليك كون منصة انستا فوركس اربعة ارقام
وانا مع حضرتك ومستغرب من كلام الاخ صاحب الشكوى عشان انا بئالى سنتين مع انستا والمنصة 4 ارقام الا لو هناك نوع حساب جديد او خدمة 5 ارقام بس على حد علمى مفيش الكلام ده بس لو الاخ عنده حاجة جديدة يجبها بالاثبات مثلا رابط تحميل منصة الشركة 5 ارقام وساعتها هنكون كلنا معاه لكن كده بصراحة مش صح