قديم 08-11-2012, 09:57 AM   المشاركة رقم: 1462
الكاتب
canister
عضو نشيط

البيانات

الإتصالات
الحالة:
canister غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : COWBOY المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: ® فن المحاربين القدماء ® •●§( Harmonic Art )§●• ®

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة COWBOY نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

ياصديقى العزيز .. يجب قرائة الشرح بشكل كامل حتى تستطيع الرسم بشكل جيد وتابع باقى الشرح وهتفهم بشكل جيد ازاى ترسم على الشارت نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة .. بالنسبة لنقطة اكثر من منصة على جهازك الخاص بالعمل ولو اتقنت الرسم اليدوى مافيش اى مشكلة نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة واستخدم المنصة اللى تريحك ..
هي الفكرة اني بقرأ بالتدريج, يعني انا مبفوتش مشاركات من غير ما اقرأها, بالعكس انا في مشاركات بقرأها اكتر من مرة عشان استوعبها, فساعات بيبقي في اسئلة محتاج اجابات عليها عشان اقدر استوعب اللي بعد كدة, علي العموم انا بواصل القراءة والاستيعاب دلوقتي, ولي عودة ان شاء الله

عرض البوم صور canister  
قديم 08-11-2012, 09:57 AM
canister canister غير متواجد حالياً
عضو نشيط
افتراضي رد: ® فن المحاربين القدماء ® •●§( Harmonic Art )§●• ®

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة COWBOY نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

ياصديقى العزيز .. يجب قرائة الشرح بشكل كامل حتى تستطيع الرسم بشكل جيد وتابع باقى الشرح وهتفهم بشكل جيد ازاى ترسم على الشارت نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة .. بالنسبة لنقطة اكثر من منصة على جهازك الخاص بالعمل ولو اتقنت الرسم اليدوى مافيش اى مشكلة نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة واستخدم المنصة اللى تريحك ..
هي الفكرة اني بقرأ بالتدريج, يعني انا مبفوتش مشاركات من غير ما اقرأها, بالعكس انا في مشاركات بقرأها اكتر من مرة عشان استوعبها, فساعات بيبقي في اسئلة محتاج اجابات عليها عشان اقدر استوعب اللي بعد كدة, علي العموم انا بواصل القراءة والاستيعاب دلوقتي, ولي عودة ان شاء الله