قديم 17-11-2012, 11:53 PM   المشاركة رقم: 22
الكاتب
0asdf12340
عضو نشيط

البيانات

الإتصالات
الحالة:
0asdf12340 غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : Yoofa المنتدى : منتدى شركات الوساطة و برامج التداول و موقع اف اكس كوميشن FXCOMMISSION
افتراضي رد: البنوك السعودية المحلية التي تقبل التعامل مع FXDD

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Yoofa نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
طيب أخي العزيز
يعني أقدر أودع المبلغ على مرتين مثلا؟
أنا بدي أتداول بـ1500 دولار لازم كل المبلغ أودعه دفعة وحدة في الحساب ولا أقدر على مرتين ثلاث مثلا؟ لأن البطاقة مرفوضة لما جربتها
راح أنتظر الإجابة قبل أن أفتح حساب في بنك الإنماء..
كثرت بطاقاتي وحساباتي على قلة فايدة

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
مفيش مشكله ممكن تعملي إيداع علي أكثر من مره لو الإيداع علي شركة اف اكس دي دي يبقي اقل إيداع 250 دولار ، بس انا مستغرب ازاي البطاقة مرفوضه أتاكدي اختي من طريقة الإيداع مضبوطة ولا لا عشان انا لسه عامل إيداع قريب من اسبوع عن طريق البطاقة ، عموما في طريقة تانية لو موضوع البطاقة دي معكسك ممكن تفتحي حساب في بنك paypal وتربطي الحساب بالبطاقة ولما تيجي تعملي إيداع تعملي الوسيلة paypal ، عموماً انا مستني فلوس تيجيلي عشان أعمل إيداع وهجرب تاني وأقولك بس انا متاكد إنها شغالة كويس ولو محتاجة اي مساعده في طريقة الإيداع انا موجود بالتوفيق

عرض البوم صور 0asdf12340  
قديم 17-11-2012, 11:53 PM
0asdf12340 0asdf12340 غير متواجد حالياً
عضو نشيط
افتراضي رد: البنوك السعودية المحلية التي تقبل التعامل مع FXDD

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Yoofa نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
طيب أخي العزيز
يعني أقدر أودع المبلغ على مرتين مثلا؟
أنا بدي أتداول بـ1500 دولار لازم كل المبلغ أودعه دفعة وحدة في الحساب ولا أقدر على مرتين ثلاث مثلا؟ لأن البطاقة مرفوضة لما جربتها
راح أنتظر الإجابة قبل أن أفتح حساب في بنك الإنماء..
كثرت بطاقاتي وحساباتي على قلة فايدة

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
مفيش مشكله ممكن تعملي إيداع علي أكثر من مره لو الإيداع علي شركة اف اكس دي دي يبقي اقل إيداع 250 دولار ، بس انا مستغرب ازاي البطاقة مرفوضه أتاكدي اختي من طريقة الإيداع مضبوطة ولا لا عشان انا لسه عامل إيداع قريب من اسبوع عن طريق البطاقة ، عموما في طريقة تانية لو موضوع البطاقة دي معكسك ممكن تفتحي حساب في بنك paypal وتربطي الحساب بالبطاقة ولما تيجي تعملي إيداع تعملي الوسيلة paypal ، عموماً انا مستني فلوس تيجيلي عشان أعمل إيداع وهجرب تاني وأقولك بس انا متاكد إنها شغالة كويس ولو محتاجة اي مساعده في طريقة الإيداع انا موجود بالتوفيق