قديم 07-03-2013, 05:54 PM   المشاركة رقم: 303
الكاتب
saayed
عضو جديد
الصورة الرمزية saayed

البيانات

الإتصالات
الحالة:
saayed غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : MoHaMeD EgY المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: ▁▂▃▅▆▇★☀ استراتيجيه الأسيوطى على شارت الرينكو .. تحقق لك ربح من 50 الى 200 نقطه يومياً ☀★▇▆▅▃▂▁

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MoHaMeD EgY نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
تحذير هااااااام

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

ممنوع نهائياً التداول يوم الخميس والجمعه الموافق 7-3-2013 و 8-3-2013 با استراتيجيه الأسيوطى نهائياً
مش عايز حد يخسر وبعد كدا يأتى ويقولى منك لله يا محمد ايجى ضيعتنى نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
غداً الخميس يوم الملحمة الفوركسية , يوم البنوك المركزية .. الحذر

و انا عن نفسى سوف اجلس على مقاعد المتفرجين .. واستمتع بالمشاهده نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

فعلا والله يا محمد يوم عجيب ربنا يستر نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

عرض البوم صور saayed  
قديم 07-03-2013, 05:54 PM
saayed saayed غير متواجد حالياً
عضو جديد
افتراضي رد: ▁▂▃▅▆▇★☀ استراتيجيه الأسيوطى على شارت الرينكو .. تحقق لك ربح من 50 الى 200 نقطه يومياً ☀★▇▆▅▃▂▁

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MoHaMeD EgY نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
تحذير هااااااام

ممنوع نهائياً التداول يوم الخميس والجمعه الموافق 7-3-2013 و 8-3-2013 با استراتيجيه الأسيوطى نهائياً
مش عايز حد يخسر وبعد كدا يأتى ويقولى منك لله يا محمد ايجى ضيعتنى نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
غداً الخميس يوم الملحمة الفوركسية , يوم البنوك المركزية .. الحذر

و انا عن نفسى سوف اجلس على مقاعد المتفرجين .. واستمتع بالمشاهده نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

فعلا والله يا محمد يوم عجيب ربنا يستر نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة