قديم 14-05-2013, 01:25 AM   المشاركة رقم: 631
الكاتب
zeoo torkt
عضو فعال
الصورة الرمزية zeoo torkt

البيانات

الإتصالات
الحالة:
zeoo torkt غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : fxstart المنتدى : منتدى المؤشرات و الاكسبيرتات
افتراضي رد: ورشة: إكسبيرت يعمل بشموع الهيكن أشي الرائعة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حسين الصائغ نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

ممكن توضيح اكثر عندما يسمح لك الوقت لحالة الحساب الصغير ولماذا الانتظار لعدد معين من الشموع وكيف اصلا تعتقد ان التذبذب سيحصل بحيث لا تشغل الاكسبرت وكذلك نقطة البريك ايفن
مع الشكر والتقدير

معروف ان مشكلة المشاكل الي معقدة الناس كلها هيا التذبذب واكيد اكيد مش هاينتهي والا البنوك كلها هاتفلس لو كله ترندات مش هايبقي في فوركس اساسا ومعروف ان بعد التذبذب ترند وبعد الترند تذبذب فلو انت حسابك صغير ومش هاتقدر تستحمل المضاعفات لو هاتسيب الاكسبيرت يشتغل لوحدة

هاتعد عد شموع من 10 ل20 شمعة تذبذب في رينج 40 نقطة او 50 نقطة وبعدها تشغل الاكسبيرت بللوت 10 فالمية من الحساب

نقطة البريك ايفن عن نفسي مش بستخدمها هي كويسة لو حابب تخلص صفقاتك بدري بدري ويقل التذبذب بس انا منزل الاعدادت بتاعتها البريك ايفن 28 والموف استوب 10

يعني لما السعر يوصل 28 نقطة الاستوب هايتحرك 10 نقط من نقطة الدخول بمكسب 10 نقط

تحياتي ليكم

عرض البوم صور zeoo torkt  
قديم 14-05-2013, 01:25 AM
zeoo torkt zeoo torkt غير متواجد حالياً
عضو فعال
افتراضي رد: ورشة: إكسبيرت يعمل بشموع الهيكن أشي الرائعة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حسين الصائغ نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

ممكن توضيح اكثر عندما يسمح لك الوقت لحالة الحساب الصغير ولماذا الانتظار لعدد معين من الشموع وكيف اصلا تعتقد ان التذبذب سيحصل بحيث لا تشغل الاكسبرت وكذلك نقطة البريك ايفن
مع الشكر والتقدير

معروف ان مشكلة المشاكل الي معقدة الناس كلها هيا التذبذب واكيد اكيد مش هاينتهي والا البنوك كلها هاتفلس لو كله ترندات مش هايبقي في فوركس اساسا ومعروف ان بعد التذبذب ترند وبعد الترند تذبذب فلو انت حسابك صغير ومش هاتقدر تستحمل المضاعفات لو هاتسيب الاكسبيرت يشتغل لوحدة

هاتعد عد شموع من 10 ل20 شمعة تذبذب في رينج 40 نقطة او 50 نقطة وبعدها تشغل الاكسبيرت بللوت 10 فالمية من الحساب

نقطة البريك ايفن عن نفسي مش بستخدمها هي كويسة لو حابب تخلص صفقاتك بدري بدري ويقل التذبذب بس انا منزل الاعدادت بتاعتها البريك ايفن 28 والموف استوب 10

يعني لما السعر يوصل 28 نقطة الاستوب هايتحرك 10 نقط من نقطة الدخول بمكسب 10 نقط

تحياتي ليكم