قديم 14-05-2013, 09:07 PM   المشاركة رقم: 634
الكاتب
hussien86
عضو متميز

البيانات

الإتصالات
الحالة:
hussien86 غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : fxstart المنتدى : منتدى المؤشرات و الاكسبيرتات
افتراضي رد: ورشة: إكسبيرت يعمل بشموع الهيكن أشي الرائعة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة zeoo torkt نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
تمام اخي حسين مدام ب 10 الف يبقي سيبه براحته حتي لو في صفقات رابحة وعلت الرصيد جامد برضة سيبة براحتة الطريقة دي هاتعلمك الصبر لما تكسب عشان تكسب اكتر ان شاء الله

انما لو هاتستخدم حساب صغير زي ماقولت يبقي تدرب يدوي فالاول طريقة باسهل مايمكن هاتعد عدد شموع معين في وقت تذبذب وليكن من 10 ل 15 شمعة وتشغل الاكسبيرت بعدها
طيب اخي زيزو ماينفعش بشتغل براحته علي حساب مثلا من 500-1000 بعقد ابتدائي 0.01 وعلي زوج واحد مثلا اليورو ين ؟؟؟؟؟ ايه رايك؟؟ نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

عرض البوم صور hussien86  
قديم 14-05-2013, 09:07 PM
hussien86 hussien86 غير متواجد حالياً
عضو متميز
افتراضي رد: ورشة: إكسبيرت يعمل بشموع الهيكن أشي الرائعة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة zeoo torkt نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
تمام اخي حسين مدام ب 10 الف يبقي سيبه براحته حتي لو في صفقات رابحة وعلت الرصيد جامد برضة سيبة براحتة الطريقة دي هاتعلمك الصبر لما تكسب عشان تكسب اكتر ان شاء الله

انما لو هاتستخدم حساب صغير زي ماقولت يبقي تدرب يدوي فالاول طريقة باسهل مايمكن هاتعد عدد شموع معين في وقت تذبذب وليكن من 10 ل 15 شمعة وتشغل الاكسبيرت بعدها
طيب اخي زيزو ماينفعش بشتغل براحته علي حساب مثلا من 500-1000 بعقد ابتدائي 0.01 وعلي زوج واحد مثلا اليورو ين ؟؟؟؟؟ ايه رايك؟؟ نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة