قديم 12-11-2013, 02:34 PM   المشاركة رقم: 1004
الكاتب
oshee
عضو ذهبى
الصورة الرمزية oshee

البيانات

الإتصالات
الحالة:
oshee غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : bob_bob_bob المنتدى : منتدى تعليم الفوركس
افتراضي رد: ورشـــــــــة المبتدئيــــن بتعديل و خبرة المحترفيـــن

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة rtkwar نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

انا مش عايز افتح ورشة خاملة من اولها لازم الاستعداد لها والتجهيز بالحيث اما الورشة تتفتح تبقى فاعلة فى المجتمع مش افتتحها وتتراجع للصفحات الخلفية زى بعض الورش والاستراتيجيات واخرها فوركس جانرز عايز استعد بالحيث انى اما افتتح الورشة اقدر اثريها بالردود والمعلومات وتبقى فعالة ومش عايز اضيع وقت الناس اللى فشلت وبتبحث عن استراتيجيات فعالة تم تجربتها سابقا فعليا مش لسة هيتم تجربتها لذلك انا هراجعها تانى مع نفسى واشوف النتائج واتاكد منها عشان لو قررت افتتح الورشة افتتحها وانا واثق ومتاكد منها
كما انى مش عايز اشغل نفسى حاليا لانى منشغل فى اشياء اخرى تجعل من الصعب المتابعة حاليا
فالصبر حلو ليا وليكم
وربنا يوفقنى

بالتوفيق ان شاء الله

وعايزه اقول حاجه ان افه العرب انهم يريدون كل شيء جاهز

مكسب بسرعه حد يقول طريقه كويسه وياريت كمان يفتحلنا الصفقات

مثلا استراتيجيه شرح نظام (GENESIS STRATEGY) اللي انا عرضتها ناجحه جدا اسكالبينج وعرضتها للناس عشان يجربو ويخدو خبره تعامل مع الاستراتيجيه للاسف الناس بتفتكر اني بجرب فيهم ومش عايزين يجربو

ولكن ان شاء الله سأعرض كل ماهو مفيد حتي ان لم يعي بعض الناس قيمته

بالتوفيق لك ولشباب الورشه الرائعه

التوقيع

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

عرض البوم صور oshee  
قديم 12-11-2013, 02:34 PM
oshee oshee غير متواجد حالياً
عضو ذهبى
افتراضي رد: ورشـــــــــة المبتدئيــــن بتعديل و خبرة المحترفيـــن

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة rtkwar نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

انا مش عايز افتح ورشة خاملة من اولها لازم الاستعداد لها والتجهيز بالحيث اما الورشة تتفتح تبقى فاعلة فى المجتمع مش افتتحها وتتراجع للصفحات الخلفية زى بعض الورش والاستراتيجيات واخرها فوركس جانرز عايز استعد بالحيث انى اما افتتح الورشة اقدر اثريها بالردود والمعلومات وتبقى فعالة ومش عايز اضيع وقت الناس اللى فشلت وبتبحث عن استراتيجيات فعالة تم تجربتها سابقا فعليا مش لسة هيتم تجربتها لذلك انا هراجعها تانى مع نفسى واشوف النتائج واتاكد منها عشان لو قررت افتتح الورشة افتتحها وانا واثق ومتاكد منها
كما انى مش عايز اشغل نفسى حاليا لانى منشغل فى اشياء اخرى تجعل من الصعب المتابعة حاليا
فالصبر حلو ليا وليكم
وربنا يوفقنى

بالتوفيق ان شاء الله

وعايزه اقول حاجه ان افه العرب انهم يريدون كل شيء جاهز

مكسب بسرعه حد يقول طريقه كويسه وياريت كمان يفتحلنا الصفقات

مثلا استراتيجيه شرح نظام (GENESIS STRATEGY) اللي انا عرضتها ناجحه جدا اسكالبينج وعرضتها للناس عشان يجربو ويخدو خبره تعامل مع الاستراتيجيه للاسف الناس بتفتكر اني بجرب فيهم ومش عايزين يجربو

ولكن ان شاء الله سأعرض كل ماهو مفيد حتي ان لم يعي بعض الناس قيمته

بالتوفيق لك ولشباب الورشه الرائعه