قديم 18-03-2014, 02:37 PM   المشاركة رقم: 59
الكاتب
أسامة_مساعدة
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
أسامة_مساعدة غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : fady_younan المنتدى : منتدى شركات الوساطة و برامج التداول و موقع اف اكس كوميشن FXCOMMISSION
افتراضي رد: وندسور تتلاعب فى حساب وتم عمل قضية بCySECوقضية دولية

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fady_younan نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
شكرا على كلام حضرتك ولديك كل مواضيعى بالدليل والاثبات لكى تتأكد والمواضييعى مطروحة من حوالى شهرين وطارح كل حاجة بالادلة ياريت نلتزم بادب الحوار عشان حضرتك لسة عامل حساب جديد فى المنتدى فاتابع كل مواضيعى وبعدين احكم تحياتى لك
انا اتاسف اذا صدر اهانة مني بدون قصد, بس و وين المشكلة اذا انا مشارك جديد؟ لازم يعني اكون في المنتدى من سنيين؟ على كل انا قراءت كل الي كاتبه و مش مقتنع. فوين المشكلة اذا بعطي راي؟ لازم اكون معاك يا الى برى المنتدى؟ انا على كل رح ارجع اقراء الى كتبه و اعلق عليه.
تحياتي

عرض البوم صور أسامة_مساعدة  
قديم 18-03-2014, 02:37 PM
أسامة_مساعدة أسامة_مساعدة غير متواجد حالياً
عضو جديد
افتراضي رد: وندسور تتلاعب فى حساب وتم عمل قضية بCySECوقضية دولية

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fady_younan نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
شكرا على كلام حضرتك ولديك كل مواضيعى بالدليل والاثبات لكى تتأكد والمواضييعى مطروحة من حوالى شهرين وطارح كل حاجة بالادلة ياريت نلتزم بادب الحوار عشان حضرتك لسة عامل حساب جديد فى المنتدى فاتابع كل مواضيعى وبعدين احكم تحياتى لك
انا اتاسف اذا صدر اهانة مني بدون قصد, بس و وين المشكلة اذا انا مشارك جديد؟ لازم يعني اكون في المنتدى من سنيين؟ على كل انا قراءت كل الي كاتبه و مش مقتنع. فوين المشكلة اذا بعطي راي؟ لازم اكون معاك يا الى برى المنتدى؟ انا على كل رح ارجع اقراء الى كتبه و اعلق عليه.
تحياتي