قديم 24-03-2014, 08:28 PM   المشاركة رقم: 132
الكاتب
معاذ عودات
المدير العام للموقع
الصورة الرمزية معاذ عودات

البيانات

الإتصالات
الحالة:
معاذ عودات متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : Mr.Forexawy المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: ▀█◄اقوى توصيات اجنبية ممكن تشوفها 1000 نقطة كل شهر على الاقل+النتائج▀█►

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mr.Forexawy نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
بسم الله الرحمن الرحيم
الموضوع كان مغلق يا جماعة و انا كنت موقوف من جانب الادارة علشان حصل فعل منى طلع انه مخالفة و انا مكنتش اعرف انه مخالف لقوانين المنتدى نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
الموضوع باختصار ان عضو سئلنى فى رسايل الزوار ما اسم موقع التوصيات فا انا قولتله ضيفنى على الخاص لاعتقادى انه بكدة ابقى مش بخالف قوانين المنتدى .. انا كنت فاكر ان الكلام فى الخاص بين الاعضاء غير مخالف مادام بغير قصد الدعاية و الاعلان لاى شئ خارجى و انما من اجل الفائدة العامة
المهم يا جماعة ان الحمد لله الموضوع رجع تانى و انا مش عايز ادوشكم بالمشكلة دى و انا هتناقش مع الاخ معاذ هنا علشان الكلام يبقى للكل و علشان انا متلغبط دلوقتى و بقيت مش عارف ايه اللى مخالف و ايه اللى مش مخالف لقوانين المنتدى ..
و استفسارى للاخ معاذ .. دلوقتى لما عضو يبقى عايز يعرف اسم موقع التوصيات .. المفروض يعمل ايه علشان مش يبقى مخالف؟؟؟
و انا المفروض اجاوبه ازاى بردوا علشان ابقى مش مخالف لقوانين المنتدى ؟؟؟
يا ريت يا اخ معاذ توضح لينا النقطة دى علشان نتلافاها فى المستقبل و الموضوع لا يوقف مرة اخرى .... مع العلم انه اصلا مفيش موقع للتوصيات حتى الان .. بس انا بستفسر بردوا علشان لما الموقع يتعمل و الاعضاء يدخلوا يسئلوا اعمل ايه انا نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

و بكرر اعتذارى تانى ليكم علشان اليومين دول فى صفقات اغلقت و صفقات فتحت نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة و اكيد فاتت منكم ... و طبعا قدر الله و ما شاء فعل
المشاركة القادمة هكتب اخر تحديثات الصفقات
بكرر اعتذارى عن هذا الخطا الغير مقصود
نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
اهلا وسهلا فيك اخي الكريم
الحمدلله على السلامة نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
الروابط الخارجية ، ووسائل الاتصال ممنوعه في المنتدى
اذا انت كانت نيتك سليمة وما فيها شي هناك اشخاص للاسف يقوموا باستغلالها في الترويج عن مواقعهم
وهذا الشيء يخالف قوانين المنتدى ، حيث اننا متواجدين لتعلم وللافادة فقط

بخصوص مشكلتك ،، يعني انت عندما حكيت لشخص ضيفني حتى احكيلك الموقع نفس الشيء لو اعطيته اياه في المنتدى ،، يعني النتيجه وحده ولكن الطريقه تختلف
انت لو عاوز تفيد الاخرين ممكن تضع التوصيات فقط دون البوح بالموقع لانه يصبح الان اعلان غير مقصود

فحتى لا نقع في المشكله مرة يجب ان تقوم بوضع التوصيات فقط

التوقيع

أشترك في قنواتنا على التلجرام

قناة أخبار فوركسية اقتصادية حول العالم
Telegram: Contact @news4Economic

أ.نادر غيث - اف اكس ارابيا
Telegram: Contact @naderghaith

تحليلات ومناقشات اف اكس ارابيا
Telegram: Contact @fxarabia_analysis

أمير محمد عيسي - بورصة فوركس
Telegram: Contact @borsaforex

FXCommission.com/ best cashback
Telegram: Contact @fxcommission

اف اكس ارابيا-Fx-Arabia.com
Telegram: Contact @fxarabia

عرض البوم صور معاذ عودات  
قديم 24-03-2014, 08:28 PM
معاذ عودات معاذ عودات متواجد حالياً
المدير العام للموقع
افتراضي رد: ▀█◄اقوى توصيات اجنبية ممكن تشوفها 1000 نقطة كل شهر على الاقل+النتائج▀█►

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mr.Forexawy نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
بسم الله الرحمن الرحيم
الموضوع كان مغلق يا جماعة و انا كنت موقوف من جانب الادارة علشان حصل فعل منى طلع انه مخالفة و انا مكنتش اعرف انه مخالف لقوانين المنتدى نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
الموضوع باختصار ان عضو سئلنى فى رسايل الزوار ما اسم موقع التوصيات فا انا قولتله ضيفنى على الخاص لاعتقادى انه بكدة ابقى مش بخالف قوانين المنتدى .. انا كنت فاكر ان الكلام فى الخاص بين الاعضاء غير مخالف مادام بغير قصد الدعاية و الاعلان لاى شئ خارجى و انما من اجل الفائدة العامة
المهم يا جماعة ان الحمد لله الموضوع رجع تانى و انا مش عايز ادوشكم بالمشكلة دى و انا هتناقش مع الاخ معاذ هنا علشان الكلام يبقى للكل و علشان انا متلغبط دلوقتى و بقيت مش عارف ايه اللى مخالف و ايه اللى مش مخالف لقوانين المنتدى ..
و استفسارى للاخ معاذ .. دلوقتى لما عضو يبقى عايز يعرف اسم موقع التوصيات .. المفروض يعمل ايه علشان مش يبقى مخالف؟؟؟
و انا المفروض اجاوبه ازاى بردوا علشان ابقى مش مخالف لقوانين المنتدى ؟؟؟
يا ريت يا اخ معاذ توضح لينا النقطة دى علشان نتلافاها فى المستقبل و الموضوع لا يوقف مرة اخرى .... مع العلم انه اصلا مفيش موقع للتوصيات حتى الان .. بس انا بستفسر بردوا علشان لما الموقع يتعمل و الاعضاء يدخلوا يسئلوا اعمل ايه انا نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

و بكرر اعتذارى تانى ليكم علشان اليومين دول فى صفقات اغلقت و صفقات فتحت نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة و اكيد فاتت منكم ... و طبعا قدر الله و ما شاء فعل
المشاركة القادمة هكتب اخر تحديثات الصفقات
بكرر اعتذارى عن هذا الخطا الغير مقصود
نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
اهلا وسهلا فيك اخي الكريم
الحمدلله على السلامة نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
الروابط الخارجية ، ووسائل الاتصال ممنوعه في المنتدى
اذا انت كانت نيتك سليمة وما فيها شي هناك اشخاص للاسف يقوموا باستغلالها في الترويج عن مواقعهم
وهذا الشيء يخالف قوانين المنتدى ، حيث اننا متواجدين لتعلم وللافادة فقط

بخصوص مشكلتك ،، يعني انت عندما حكيت لشخص ضيفني حتى احكيلك الموقع نفس الشيء لو اعطيته اياه في المنتدى ،، يعني النتيجه وحده ولكن الطريقه تختلف
انت لو عاوز تفيد الاخرين ممكن تضع التوصيات فقط دون البوح بالموقع لانه يصبح الان اعلان غير مقصود

فحتى لا نقع في المشكله مرة يجب ان تقوم بوضع التوصيات فقط