قديم 10-11-2014, 03:07 AM   المشاركة رقم: 58
الكاتب
forexology
عضو نشيط

البيانات

الإتصالات
الحالة:
forexology غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : forexology المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: توصيات فوركسولوجى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة NetsInvest نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
و الله عندي ضربت الستوب بالظبط حتى اتأكدت تاني لقيتها فعلا ضربت الستوب 89.09 دا الستوب بالظبط زي ما انت كنت محدد

منتظر رأيك و ردك
اتفضل ياباشا الشارت اهو ,, السعر اعلى حاجة وصلها 89.04 واكيد السبريد مش 6 نقط يعنى انا عندى نقطتين وبالكتير هتبقى 3 فى باقى الشركات ,, انصحك بالتاكد من الشارت ومراجعة الشركة التى تعمل معها ومراجعة السبريد لان لو السبريد 6 نقط يبقى كبير جدا ويبقى الشركة دى مش تمام او جايز يكون ماركت ميكر وضربولك الستوب وهو موصلوش ارجو التاكد من الشركة التى تعمل معها لكن التوصية ما زالت فعالة عندى وعند بعد الاصدقاء ولم يقل اى احد انها ضربت استوب .
نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

عرض البوم صور forexology  
قديم 10-11-2014, 03:07 AM
forexology forexology غير متواجد حالياً
عضو نشيط
افتراضي رد: توصيات فوركسولوجى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة NetsInvest نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
و الله عندي ضربت الستوب بالظبط حتى اتأكدت تاني لقيتها فعلا ضربت الستوب 89.09 دا الستوب بالظبط زي ما انت كنت محدد

منتظر رأيك و ردك
اتفضل ياباشا الشارت اهو ,, السعر اعلى حاجة وصلها 89.04 واكيد السبريد مش 6 نقط يعنى انا عندى نقطتين وبالكتير هتبقى 3 فى باقى الشركات ,, انصحك بالتاكد من الشارت ومراجعة الشركة التى تعمل معها ومراجعة السبريد لان لو السبريد 6 نقط يبقى كبير جدا ويبقى الشركة دى مش تمام او جايز يكون ماركت ميكر وضربولك الستوب وهو موصلوش ارجو التاكد من الشركة التى تعمل معها لكن التوصية ما زالت فعالة عندى وعند بعد الاصدقاء ولم يقل اى احد انها ضربت استوب .
نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة