قديم 21-07-2016, 11:43 AM   المشاركة رقم: 222
الكاتب
نور الله
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
نور الله غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : alskndry المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: ورشة السكندرى للخاسرين ازاى يربحوا باذن الله وجربوا

عموما ياجماعة نصيحة اللى عاوز يكسب ويوصل بجد
1- يعتبر الفوركس مشروع ويعتبر التداول مهارة مثل اى مهارة مثلا مثل سواقة السيارات
2- حط خطة تصل لمبلغ خلال 4 شهور مثلا واعلى تعمل فيهم راس مال من مبلغ صغير لمبلغ محترم كبير
3- تاخد ارباح هذا المبلغ كل شهرين او تلاتة
4- كل اللى بيخسروا ويتوتروا اصحاب الحسابات الصغيرة لكن المشكلة ليست في الحساب نفسه المشكلة انك مستعجل عاوز فلوس وتكسب وخلاص
اهدوا وركزوا وخططوا واية يعني لما توصل ل 50 الف في 4 شهور تخطط وتذاكر وتتعب وتقول مش عاوز اكسب دلوقتي انا عاوز اتمكن الاول واتاجر بسهولة

عموما من ابسط الطرق هي فعلا الترند والبرايس اكشن على الديلي وعاوز تحدد دعوم ومقاومات حول الشارت لخطي

متنسووووووووووووش الصبر نص المكسب

عرض البوم صور نور الله  
قديم 21-07-2016, 11:43 AM
نور الله نور الله غير متواجد حالياً
عضو جديد
افتراضي رد: ورشة السكندرى للخاسرين ازاى يربحوا باذن الله وجربوا

عموما ياجماعة نصيحة اللى عاوز يكسب ويوصل بجد
1- يعتبر الفوركس مشروع ويعتبر التداول مهارة مثل اى مهارة مثلا مثل سواقة السيارات
2- حط خطة تصل لمبلغ خلال 4 شهور مثلا واعلى تعمل فيهم راس مال من مبلغ صغير لمبلغ محترم كبير
3- تاخد ارباح هذا المبلغ كل شهرين او تلاتة
4- كل اللى بيخسروا ويتوتروا اصحاب الحسابات الصغيرة لكن المشكلة ليست في الحساب نفسه المشكلة انك مستعجل عاوز فلوس وتكسب وخلاص
اهدوا وركزوا وخططوا واية يعني لما توصل ل 50 الف في 4 شهور تخطط وتذاكر وتتعب وتقول مش عاوز اكسب دلوقتي انا عاوز اتمكن الاول واتاجر بسهولة

عموما من ابسط الطرق هي فعلا الترند والبرايس اكشن على الديلي وعاوز تحدد دعوم ومقاومات حول الشارت لخطي

متنسووووووووووووش الصبر نص المكسب