قديم 22-12-2016, 07:10 PM   المشاركة رقم: 6922
الكاتب
أ.نادر غيث
المشرف العام و مشرف القسم التعليمى
الصورة الرمزية أ.نادر غيث

البيانات

الإتصالات
الحالة:
أ.نادر غيث متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : أ.نادر غيث المنتدى : منتدى تعليم الفوركس
افتراضي رد: فوركس : الورشة التعليمية الرسمية لتعليم رسم واستخراج الترند من الشارت والمتاجره عليه Trend Line

السلام عليكم ومسا الخير عليكم جيمعاً

و الله يا شباب ما عارف اقول ايه ..
رغم انه كسرتوا كلمتي و بنقرأ عبارات محزنه ، كشف مستور ، جماعتي ، اراجوزات الخ ..
مش طالعه مني اعمل ايقاف لاي واحد فيكم ..
كررت كتير انه هذه مش ورشة توصيات و احنا بنقدم علم
سواء احسن السوق احترامه حين او اساء احترامه حين ، جون ميرفي وضع قواعد التحليل الفني
و هو ابو الفوركس و رغم كده 90% ممن يعملوا على قواعده يخسرون و لم يتعرض لما اتعرض له حالياً ..

شباب انا ما قصرت معاكم بالورشة و اعطيتكم كل ما عندي
و ما بطلع مني اني امارس سياسة منتديات تانية من حذف و ايقاف لاي واحد الا للعبارات نابية جداً ..

و عليه اعلن توقفي عن المتابعة سواء بادراج شارتات و ترندات جديده بعد اليوم ..
كنت اتطلع لاغلاق الورشة نهائيا اليوم ، لكن ستبقى مفتوحة من اجل الاستفسارات فقط .
دوري لن يزيد عن الرد على اسئلة و استفسارات فقط حتى لو استفسار واحد بالشهر من اجل الاخوة المبتدئين .
و ممكن لقدام اعمل فيديو لشرح كيفية استخراج الترند من الشارت حتى يساعد من لم يجيد الاستيعاب بالكتابه .
متابعتي المعتادة تبقى بورشة الدعم و الوافي ، و لو حصل بها ما حصل هنا ايضاً سأتوقف هناك ..

الله يهدينا جميعاً و سامحونا يا جماعة
تحيتي

عرض البوم صور أ.نادر غيث  
قديم 22-12-2016, 07:10 PM
أ.نادر غيث أ.نادر غيث متواجد حالياً
المشرف العام و مشرف القسم التعليمى
افتراضي رد: فوركس : الورشة التعليمية الرسمية لتعليم رسم واستخراج الترند من الشارت والمتاجره عليه Trend Line

السلام عليكم ومسا الخير عليكم جيمعاً

و الله يا شباب ما عارف اقول ايه ..
رغم انه كسرتوا كلمتي و بنقرأ عبارات محزنه ، كشف مستور ، جماعتي ، اراجوزات الخ ..
مش طالعه مني اعمل ايقاف لاي واحد فيكم ..
كررت كتير انه هذه مش ورشة توصيات و احنا بنقدم علم
سواء احسن السوق احترامه حين او اساء احترامه حين ، جون ميرفي وضع قواعد التحليل الفني
و هو ابو الفوركس و رغم كده 90% ممن يعملوا على قواعده يخسرون و لم يتعرض لما اتعرض له حالياً ..

شباب انا ما قصرت معاكم بالورشة و اعطيتكم كل ما عندي
و ما بطلع مني اني امارس سياسة منتديات تانية من حذف و ايقاف لاي واحد الا للعبارات نابية جداً ..

و عليه اعلن توقفي عن المتابعة سواء بادراج شارتات و ترندات جديده بعد اليوم ..
كنت اتطلع لاغلاق الورشة نهائيا اليوم ، لكن ستبقى مفتوحة من اجل الاستفسارات فقط .
دوري لن يزيد عن الرد على اسئلة و استفسارات فقط حتى لو استفسار واحد بالشهر من اجل الاخوة المبتدئين .
و ممكن لقدام اعمل فيديو لشرح كيفية استخراج الترند من الشارت حتى يساعد من لم يجيد الاستيعاب بالكتابه .
متابعتي المعتادة تبقى بورشة الدعم و الوافي ، و لو حصل بها ما حصل هنا ايضاً سأتوقف هناك ..

الله يهدينا جميعاً و سامحونا يا جماعة
تحيتي