قديم 21-10-2011, 12:41 PM   المشاركة رقم: 1009
الكاتب
أحمد الرويني
عضو ذهبى
الصورة الرمزية أحمد الرويني

البيانات

الإتصالات
الحالة:
أحمد الرويني غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : مدير الموقع المنتدى : منتدى تعليم الفوركس
افتراضي رد: أيها المبتدئ اسال...استشير عن الفوركس

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد الخولى نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
لو سمحتوا اهل الخبرة انا جديد عاوز اعرف اى شركات الوساطة ممكن حلوة وتكون 100 دولار بس وازاى ممكن احولها فلوسى وهل هناك مشاكل او صعوبات واخيرا انا عندى حساب البنك الاهلى بالجنيه المصرى هل لابد ان يكون عندى حساب عملة اجبية كى يستطيعوا تحويل الاموال عليه ولا الحساب الجنيه المصرى يقبل العملات الاجنبية ايضا
بصراحة أنا فاتح حساب بالدولار معرفش إذا كان ينفع تحول و أنت حسابك بالجنية و لا بس ممكن تسأل في خدمة عملاء في البنك الاهلي هما أكثر ناس ممكن تفيدك

و بالنسبة لسؤالك بخصوص شركات الوساطة ممكن تزور الرابط دة أقسام إف إكس كوميشن www.fxcommission.com

و تتعرف علي الشركة الي تنسبك و تفتح حساب تحتهم و حيبقي في ميزه أن حيرجعلك عمولة أو نسبة علي كل عقد تفتحوا سواء كنت كسبان أو خسران و ربنا ميجبش خسراه طبعاً يعني فائدة في كل الاحوال

فقط زور الرابط التالي أقسام إف إكس كوميشن www.fxcommission.com

عرض البوم صور أحمد الرويني  
قديم 21-10-2011, 12:41 PM
أحمد الرويني أحمد الرويني غير متواجد حالياً
عضو ذهبى
افتراضي رد: أيها المبتدئ اسال...استشير عن الفوركس

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد الخولى نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
لو سمحتوا اهل الخبرة انا جديد عاوز اعرف اى شركات الوساطة ممكن حلوة وتكون 100 دولار بس وازاى ممكن احولها فلوسى وهل هناك مشاكل او صعوبات واخيرا انا عندى حساب البنك الاهلى بالجنيه المصرى هل لابد ان يكون عندى حساب عملة اجبية كى يستطيعوا تحويل الاموال عليه ولا الحساب الجنيه المصرى يقبل العملات الاجنبية ايضا
بصراحة أنا فاتح حساب بالدولار معرفش إذا كان ينفع تحول و أنت حسابك بالجنية و لا بس ممكن تسأل في خدمة عملاء في البنك الاهلي هما أكثر ناس ممكن تفيدك

و بالنسبة لسؤالك بخصوص شركات الوساطة ممكن تزور الرابط دة أقسام إف إكس كوميشن www.fxcommission.com

و تتعرف علي الشركة الي تنسبك و تفتح حساب تحتهم و حيبقي في ميزه أن حيرجعلك عمولة أو نسبة علي كل عقد تفتحوا سواء كنت كسبان أو خسران و ربنا ميجبش خسراه طبعاً يعني فائدة في كل الاحوال

فقط زور الرابط التالي أقسام إف إكس كوميشن www.fxcommission.com