قديم 27-08-2014, 12:40 AM   المشاركة رقم: 99
الكاتب
dr_kim
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
dr_kim غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : خدمة العملاء المنتدى : منتدى شركات الوساطة و برامج التداول و موقع اف اكس كوميشن FXCOMMISSION
افتراضي رد: كيفية الايداع في شركة FXDD للاشتراك في العروض

معلش هتعبك بس عشان مش فاهم اوى فى الايداع والسحب ونظام الشركة هستفسر اكتر

ممكن بس شرح الموضوع هيتم ازاى يعنى انا دلوقتى عملت الايداع بالفيزا هما هيعرفوا منين ان الفيزا مبتستقبلش اكتر من مبلغ الايداع قصدك ان هما هيبعتوا مبلغ السحب ولو تم رفض استقباله من الفيزا هيبعتولى ياخدوا رقم حسابى فى البنك ولا هيحصل ايه ياريت تفصيل اكتر بعد اذنك

وسؤال اخير لو انا حبيت اسحب مبلغ الايداع بتاعى على حسابى فى البنك يعنى مش عايز استقبل اى حاجه على الفيزا ينفع ؟

وعايز برضو استفسر عن طريقه السحب بتكون ازاى عن طريق الموقع ولا ازاى لانى مش شايف فى الموقع غير ايداع فقط ؟

عرض البوم صور dr_kim  
قديم 27-08-2014, 12:40 AM
dr_kim dr_kim غير متواجد حالياً
عضو جديد
افتراضي رد: كيفية الايداع في شركة FXDD للاشتراك في العروض

معلش هتعبك بس عشان مش فاهم اوى فى الايداع والسحب ونظام الشركة هستفسر اكتر

ممكن بس شرح الموضوع هيتم ازاى يعنى انا دلوقتى عملت الايداع بالفيزا هما هيعرفوا منين ان الفيزا مبتستقبلش اكتر من مبلغ الايداع قصدك ان هما هيبعتوا مبلغ السحب ولو تم رفض استقباله من الفيزا هيبعتولى ياخدوا رقم حسابى فى البنك ولا هيحصل ايه ياريت تفصيل اكتر بعد اذنك

وسؤال اخير لو انا حبيت اسحب مبلغ الايداع بتاعى على حسابى فى البنك يعنى مش عايز استقبل اى حاجه على الفيزا ينفع ؟

وعايز برضو استفسر عن طريقه السحب بتكون ازاى عن طريق الموقع ولا ازاى لانى مش شايف فى الموقع غير ايداع فقط ؟