قديم 17-01-2018, 09:34 PM   المشاركة رقم: 6
الكاتب
king kong
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
king kong غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : أ.نادر غيث المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: الصراخ يملئ مواقع التواصل الاجتماعي لخسائر بالمليارات ، و بطل القصة العملات الرقمية ..!

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mexican Forex نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
فعلا العملات الرقمية اصبحت شئ مرعب

طيب مثلا انا اشتريت ب 7000$ بيتكوين مثلا وهو كان ب 18 الف وبعدين نزل ل 12 الف ده معناه اني خسرت تقريبا ثلث مالي وممكن مايرجعش تاني للاسعار دي يعني انا حبقي خسرت تلت مالي وكمان مش حقدر اشتري

تاني عملات ... غير الفوركس مع خطورته الا لو انا دخلت صفقة وضربت استوب وطيرت علي سبيل المثال تلت رصيدي اقدر ادخل صفقات تاني واعوض حسابي مش حفضل متعلق ممكن شهور لغاية ما البيتكوين يصعد

تاني ده لو صعد
ممكن فعلا ميرجعش تاني
ولكن توقعاتي له. صعود مدوى مره اخرى الى 50.000$ مع نهاية العام الجاري. والله تعالى اعلم
ما يحدث الان هو اخافة المستثمرين. فالجميع يبيع بخساره خوفا من الانهيار اكثر
في حين ان الحيتان ينتظروهم بأفواه مفتوحه ليشتروا بكل ما لديهم ليمتلكوا السوق

عرض البوم صور king kong  
قديم 17-01-2018, 09:34 PM
king kong king kong غير متواجد حالياً
عضو جديد
افتراضي رد: الصراخ يملئ مواقع التواصل الاجتماعي لخسائر بالمليارات ، و بطل القصة العملات الرقمية ..!

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mexican Forex نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
فعلا العملات الرقمية اصبحت شئ مرعب

طيب مثلا انا اشتريت ب 7000$ بيتكوين مثلا وهو كان ب 18 الف وبعدين نزل ل 12 الف ده معناه اني خسرت تقريبا ثلث مالي وممكن مايرجعش تاني للاسعار دي يعني انا حبقي خسرت تلت مالي وكمان مش حقدر اشتري

تاني عملات ... غير الفوركس مع خطورته الا لو انا دخلت صفقة وضربت استوب وطيرت علي سبيل المثال تلت رصيدي اقدر ادخل صفقات تاني واعوض حسابي مش حفضل متعلق ممكن شهور لغاية ما البيتكوين يصعد

تاني ده لو صعد
ممكن فعلا ميرجعش تاني
ولكن توقعاتي له. صعود مدوى مره اخرى الى 50.000$ مع نهاية العام الجاري. والله تعالى اعلم
ما يحدث الان هو اخافة المستثمرين. فالجميع يبيع بخساره خوفا من الانهيار اكثر
في حين ان الحيتان ينتظروهم بأفواه مفتوحه ليشتروا بكل ما لديهم ليمتلكوا السوق