قديم 04-08-2017, 08:41 PM   المشاركة رقم: 306
الكاتب
بولاق الدكرور
عضو جديد
الصورة الرمزية بولاق الدكرور

البيانات

الإتصالات
الحالة:
بولاق الدكرور غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : اسلام العوامى المنتدى : منتدى المؤشرات و الاكسبيرتات
افتراضي رد: مكتبة المؤشرات والاكسبيرتات الخدمية

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
سؤال للأخوة الأفاضل التقنيين ، انا كنت بدور على سكربت يفتحلي كذا صفقة بعملات مختلفة في نفس الوقت ، ولقيت السكربت ده على منتدى اسمه المتداول العربي ، بيفتح لحد عشر عملات في المرة الواحدة ، بس واجهتني مشكلة في العمل عليه ، وحاولت هناك في المنتدى اسألهم على المشكلة دي بس محدش رد عليا ،فقلت اسأل الأخوة هنا ، هو اول اربع حاجات مفهومين ، اللوت ، الاستوب ، البروفيت ، الزوج المراد التداول عليه ، لكن اللي بعدها ، تايب ولازم اكتب رقم مفهمتش يعني ايه ، وكمان مفهمتش كدة هيفتح الصفقة بيع ولا شراء ، انا ارفقت لحضراتكم الملف وارجو ان حد يفهمني ، ولكم جزيل الشكر

الملفات المرفقة
نوع الملف: mq4 Open 10 Symbol Orders Script.mq4‏ (3.0 كيلوبايت, المشاهدات 35)
عرض البوم صور بولاق الدكرور  
قديم 04-08-2017, 08:41 PM
بولاق الدكرور بولاق الدكرور غير متواجد حالياً
عضو جديد
افتراضي رد: مكتبة المؤشرات والاكسبيرتات الخدمية

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
سؤال للأخوة الأفاضل التقنيين ، انا كنت بدور على سكربت يفتحلي كذا صفقة بعملات مختلفة في نفس الوقت ، ولقيت السكربت ده على منتدى اسمه المتداول العربي ، بيفتح لحد عشر عملات في المرة الواحدة ، بس واجهتني مشكلة في العمل عليه ، وحاولت هناك في المنتدى اسألهم على المشكلة دي بس محدش رد عليا ،فقلت اسأل الأخوة هنا ، هو اول اربع حاجات مفهومين ، اللوت ، الاستوب ، البروفيت ، الزوج المراد التداول عليه ، لكن اللي بعدها ، تايب ولازم اكتب رقم مفهمتش يعني ايه ، وكمان مفهمتش كدة هيفتح الصفقة بيع ولا شراء ، انا ارفقت لحضراتكم الملف وارجو ان حد يفهمني ، ولكم جزيل الشكر

الملفات المرفقة
نوع الملف: mq4 Open 10 Symbol Orders Script.mq4‏ (3.0 كيلوبايت, المشاهدات 35)