قديم 01-11-2012, 08:49 AM   المشاركة رقم: 43
الكاتب
wolfkamikaz
عضو فضى
الصورة الرمزية wolfkamikaz

البيانات

الإتصالات
الحالة:
wolfkamikaz غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : wolfkamikaz المنتدى : ارشيف الاستراتيجيات
افتراضي رد: ◣◥♣◣◥ استراتيجيات من اصحاب الملايين ♣♣ اسرار من المكاتب الفوركسية ◣◥♣◣◥

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hemaya نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
انا لي سؤال واتمني الرد كيف نقوم بعمل باك تست لاكسبرت علي شارت الأوف لاين اللي عليه الرينكو ؟؟؟؟؟
تكرم عينك تفضل

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة noty_100 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
حبيب قلبي يا وليد احبك الذي احببتني من اجله والله انا كنت مضايق قوي وعمال اقول لنفسي وابص يمين وشمال واراجع الكلام اللي كتبته لقيت اني ما اقصدش خالص اني اخد مجهودك وخلاص والله ابدا وعلي فكرة انا خبرتي شهر واحد بس في الفوركس كله يعني ولا شئ ودة اللي مخليني ما اشتركش معاكم في الكتابة انا كتبتلك مرة واحدة بس من زمان شكرتك فيها وعرضت عليك فكرة الهيدج 100% اضافة يعني لو السعر ارتد وانت قلتلي ان الطريقة بهدف ثابت واستوب ثابت قلت اتابع واتعلم ولما لقيتك عملت الاكسبرت وعملتله باك تست وسالتنا نشتغل عليه لايف فرديت عليك بالرد دة اللي مش شايفه حاجة خالص وبعدين انا من كتر ما متابع موضوعك بالخصوص فكنت علي احر من الجمر اني اعرف اكتر وياسيدي ربنا يوفقك في اللي تتمناه كله
الله يخليك تابع معانا و ان شاء الله سترى الخير الكثير
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة md_arr4 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
السلام عليكم أخ وولف
وأسعد الله صباحك
وعقبال ما تشوف كل أحلامك بتتحقق

لي سؤال أخ وليد هل طريقة دخول الصفقات بالاكسبيرت اللي بتعمل عليه الآن
هل هي الطريقة الأولى طريقة البلوكات ؟ أم طريقة التصحيح ( القمم والقيعان )
بارك الله فيك طبعا الطريقة الاولى فقط تخيل

التوقيع

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

عرض البوم صور wolfkamikaz  
قديم 01-11-2012, 08:49 AM
wolfkamikaz wolfkamikaz غير متواجد حالياً
عضو فضى
افتراضي رد: ◣◥♣◣◥ استراتيجيات من اصحاب الملايين ♣♣ اسرار من المكاتب الفوركسية ◣◥♣◣◥

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hemaya نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
انا لي سؤال واتمني الرد كيف نقوم بعمل باك تست لاكسبرت علي شارت الأوف لاين اللي عليه الرينكو ؟؟؟؟؟
تكرم عينك تفضل

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة noty_100 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
حبيب قلبي يا وليد احبك الذي احببتني من اجله والله انا كنت مضايق قوي وعمال اقول لنفسي وابص يمين وشمال واراجع الكلام اللي كتبته لقيت اني ما اقصدش خالص اني اخد مجهودك وخلاص والله ابدا وعلي فكرة انا خبرتي شهر واحد بس في الفوركس كله يعني ولا شئ ودة اللي مخليني ما اشتركش معاكم في الكتابة انا كتبتلك مرة واحدة بس من زمان شكرتك فيها وعرضت عليك فكرة الهيدج 100% اضافة يعني لو السعر ارتد وانت قلتلي ان الطريقة بهدف ثابت واستوب ثابت قلت اتابع واتعلم ولما لقيتك عملت الاكسبرت وعملتله باك تست وسالتنا نشتغل عليه لايف فرديت عليك بالرد دة اللي مش شايفه حاجة خالص وبعدين انا من كتر ما متابع موضوعك بالخصوص فكنت علي احر من الجمر اني اعرف اكتر وياسيدي ربنا يوفقك في اللي تتمناه كله
الله يخليك تابع معانا و ان شاء الله سترى الخير الكثير
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة md_arr4 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
السلام عليكم أخ وولف
وأسعد الله صباحك
وعقبال ما تشوف كل أحلامك بتتحقق

لي سؤال أخ وليد هل طريقة دخول الصفقات بالاكسبيرت اللي بتعمل عليه الآن
هل هي الطريقة الأولى طريقة البلوكات ؟ أم طريقة التصحيح ( القمم والقيعان )
بارك الله فيك طبعا الطريقة الاولى فقط تخيل