قديم 11-08-2016, 02:12 AM   المشاركة رقم: 23
الكاتب
ايمون
عضو نشيط

البيانات

الإتصالات
الحالة:
ايمون غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : eramax المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: النصاب الحرامي جمال ممدوح

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sabry نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
لالالالالالالا هو طردك لسبب بسيط --- ودايما يقولة هذا الجروب او المنتدي للناس المحترمين
وطبعا هو يقصد الحمير من تسمع كلامة ويجب ان تصفق او تسكت --- اما من يناقش او يعترض
فهذا شحص غير مرغوب فية -- لية لاان هذا هيكشفة او يضيع هالة القداسة التي يرسمها النصاب لنفسة امام السذج او يطلب منة صفقة لايف او يتسبب في ان ناس تفوق
من المخدر وكلامة او حد يطلب منة اثبات لكلامة
لقد عايشتة سنتين --- وانا اعلم انة نصاب حتي اكشقة للناس في اللحظة المناسبة وعندما كشفتة قام بعمل بلوك لي في اقل من 5 دقائق
ووصلتني رسائل كثيرة تشكرني علي اني لحقتهم --والباقي بعدها يعرب عن اسفة لاانة لم يسمع الكلام بعد خراب ملطة
بالظبط بالظبط هو دا اللي قاله بعد ما طردني
لاني اتجسست عليه بحساب تاني وهو ده اللي قاله بالظبط
"الجروب ده للناس المحترمين"
يانهار مدوحس ههههههههه

التوقيع

بطل أمم اوروبا ان شاء الله فرنسا http://i.imgur.com/KBDgeCW.jpg

عرض البوم صور ايمون  
قديم 11-08-2016, 02:12 AM
ايمون ايمون غير متواجد حالياً
عضو نشيط
افتراضي رد: النصاب الحرامي جمال ممدوح

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sabry نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
لالالالالالالا هو طردك لسبب بسيط --- ودايما يقولة هذا الجروب او المنتدي للناس المحترمين
وطبعا هو يقصد الحمير من تسمع كلامة ويجب ان تصفق او تسكت --- اما من يناقش او يعترض
فهذا شحص غير مرغوب فية -- لية لاان هذا هيكشفة او يضيع هالة القداسة التي يرسمها النصاب لنفسة امام السذج او يطلب منة صفقة لايف او يتسبب في ان ناس تفوق
من المخدر وكلامة او حد يطلب منة اثبات لكلامة
لقد عايشتة سنتين --- وانا اعلم انة نصاب حتي اكشقة للناس في اللحظة المناسبة وعندما كشفتة قام بعمل بلوك لي في اقل من 5 دقائق
ووصلتني رسائل كثيرة تشكرني علي اني لحقتهم --والباقي بعدها يعرب عن اسفة لاانة لم يسمع الكلام بعد خراب ملطة
بالظبط بالظبط هو دا اللي قاله بعد ما طردني
لاني اتجسست عليه بحساب تاني وهو ده اللي قاله بالظبط
"الجروب ده للناس المحترمين"
يانهار مدوحس ههههههههه