قديم 19-10-2011, 08:43 PM   المشاركة رقم: 16
الكاتب
د/محمد حسام
عضو فعال
الصورة الرمزية د/محمد حسام

البيانات

الإتصالات
الحالة:
د/محمد حسام غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : د/محمد حسام المنتدى : ارشيف الاستراتيجيات
افتراضي رد: مربع 144 ومربع التسعه وزوايا السعر لجان هل هو وهم ام حقيقه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة علاء حمدان نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
اخر قاع وقمة على مدار كام يوم
يعني واضح ان حضرتك طبقت علي شمعة الامس واول امس
ياريت حضرتك توضح السبب
وليه ما نخدش على مدار اسبوع 7 ايام وتبقي دي دورة سعريه !!؟

لا انا ما طبقتش علي شموع اخي الكريم انا قولت ارقام لقمه فعلا اتكونت وقاع فعلا اتكون لانه ما ينفعش اخد اي سعر كده واطبق من عنده او اي شمعه لا ده مش كده وبس ده لازم تكون قمه حقيقيه او قاع حقيقي يعني قمه اتكون عندها قمم فعليه قبل كده ونزل من عندها السعر بشكل كويس وكذلك قاع حقيقي يعني قاع من مكان اتكون عنده قيعان قبل كده ولما اتكونت رد السعر كويس

ودي صوره للشارت والقمه والقاع اللي اخدت من عندهم السعر القمه تعتبر حقيقيه اما القاع فالقاع اللي تكون عن اللو 1.3144 تقريبا اللي بدات منه الموجه الصعوديه احسن لرسم المستويات بس انا قولت مش مهم المهم نبدا نطبق ونطلع الارتدادات وبعد كده نهتم باختيار القمم والقيعان

وعلي فكره الدوره السعريه مش معناها دورة السعر في اسبوع زي ما انت قولت ولكن موجه صعوديه اكملت 360 درجه من صعودها لانتهائها بدءا من الزاويه صفر الي 360 وده احنا لسا ما شرحنهوش عشان الناس ماتتلخبطش

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

التوقيع

(فقلت استغفروا ربكم انه كان غفارا يرسل السماء عليكم مدرارا ويمددكم باموال وبنين ويجعل لكم جنات ويجعل لكم انهارا)صدق الله العظيم

(اللهم انت ربي لا اله الا انت خلقتني وانا عبدك وانا علي عهدك ووعدك ما استطعت اعوذ بك من شر ما صنعت ابوء لك بنعمتك علي وابوء بذنبي فاغفرلي فانه لا يغفر الذنوب الا انت)

(اللهم اني اعوذ بك من الهم والحزن واعوذ بك من العجز والكسل واعوذ بك من الجبن والبخل واعوذ بك من غلبة الدين وقهر الرجال)

عرض البوم صور د/محمد حسام  
قديم 19-10-2011, 08:43 PM
د/محمد حسام د/محمد حسام غير متواجد حالياً
عضو فعال
افتراضي رد: مربع 144 ومربع التسعه وزوايا السعر لجان هل هو وهم ام حقيقه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة علاء حمدان نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
اخر قاع وقمة على مدار كام يوم
يعني واضح ان حضرتك طبقت علي شمعة الامس واول امس
ياريت حضرتك توضح السبب
وليه ما نخدش على مدار اسبوع 7 ايام وتبقي دي دورة سعريه !!؟

لا انا ما طبقتش علي شموع اخي الكريم انا قولت ارقام لقمه فعلا اتكونت وقاع فعلا اتكون لانه ما ينفعش اخد اي سعر كده واطبق من عنده او اي شمعه لا ده مش كده وبس ده لازم تكون قمه حقيقيه او قاع حقيقي يعني قمه اتكون عندها قمم فعليه قبل كده ونزل من عندها السعر بشكل كويس وكذلك قاع حقيقي يعني قاع من مكان اتكون عنده قيعان قبل كده ولما اتكونت رد السعر كويس

ودي صوره للشارت والقمه والقاع اللي اخدت من عندهم السعر القمه تعتبر حقيقيه اما القاع فالقاع اللي تكون عن اللو 1.3144 تقريبا اللي بدات منه الموجه الصعوديه احسن لرسم المستويات بس انا قولت مش مهم المهم نبدا نطبق ونطلع الارتدادات وبعد كده نهتم باختيار القمم والقيعان

وعلي فكره الدوره السعريه مش معناها دورة السعر في اسبوع زي ما انت قولت ولكن موجه صعوديه اكملت 360 درجه من صعودها لانتهائها بدءا من الزاويه صفر الي 360 وده احنا لسا ما شرحنهوش عشان الناس ماتتلخبطش

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة