قديم 21-10-2011, 09:46 PM   المشاركة رقم: 20
الكاتب
د/محمد حسام
عضو فعال
الصورة الرمزية د/محمد حسام

البيانات

الإتصالات
الحالة:
د/محمد حسام غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : د/محمد حسام المنتدى : ارشيف الاستراتيجيات
افتراضي رد: مربع 144 ومربع التسعه وزوايا السعر لجان هل هو وهم ام حقيقه

نيجي ونقول حاجه علي السريع في حق مربع التسعه استخراج المستويات منه بنفس طريقة مربع ال144 ولكن خد بالك من حاجه مهمه اخر حاجه مستويات مربع التسعه هتلائيها بعيده شويه عن بعضها وده ليه يا تري

لسبب بسيط جدا ان كل مستوي بعد المستوي اللي قبليه بدوره سعريه كامله يعني 360 درجه ولا زم لما السعر يخترقه ياخد منه الاذن قبل ما يكمل طلوع او نزول يعني ايه ياخد منه الاذن يعني لازم يعيد اختبار

وفي عمله زي زوج اليورو دولار لو عدي مستوي وكمل بعد اعادة الاختبار لازم عند المستوي اللي بعده يرتد ارتداد محترم

واحد هيقولي ايه الكلام ده ياريس وانا ان شاء الله هعرف منين المحترم من غيره

اقولك المحترم يعني مش اقل من نص دوره سعريه من عند المستوي ده

هيرد عليا واحد تاني ويقولي ده علي اساس ان سعادتك فهمتنا ايه هيا الدورات السعريه هقوله تابع ان شاء الله وانت تعرف

التوقيع

(فقلت استغفروا ربكم انه كان غفارا يرسل السماء عليكم مدرارا ويمددكم باموال وبنين ويجعل لكم جنات ويجعل لكم انهارا)صدق الله العظيم

(اللهم انت ربي لا اله الا انت خلقتني وانا عبدك وانا علي عهدك ووعدك ما استطعت اعوذ بك من شر ما صنعت ابوء لك بنعمتك علي وابوء بذنبي فاغفرلي فانه لا يغفر الذنوب الا انت)

(اللهم اني اعوذ بك من الهم والحزن واعوذ بك من العجز والكسل واعوذ بك من الجبن والبخل واعوذ بك من غلبة الدين وقهر الرجال)

عرض البوم صور د/محمد حسام  
قديم 21-10-2011, 09:46 PM
د/محمد حسام د/محمد حسام غير متواجد حالياً
عضو فعال
افتراضي رد: مربع 144 ومربع التسعه وزوايا السعر لجان هل هو وهم ام حقيقه

نيجي ونقول حاجه علي السريع في حق مربع التسعه استخراج المستويات منه بنفس طريقة مربع ال144 ولكن خد بالك من حاجه مهمه اخر حاجه مستويات مربع التسعه هتلائيها بعيده شويه عن بعضها وده ليه يا تري

لسبب بسيط جدا ان كل مستوي بعد المستوي اللي قبليه بدوره سعريه كامله يعني 360 درجه ولا زم لما السعر يخترقه ياخد منه الاذن قبل ما يكمل طلوع او نزول يعني ايه ياخد منه الاذن يعني لازم يعيد اختبار

وفي عمله زي زوج اليورو دولار لو عدي مستوي وكمل بعد اعادة الاختبار لازم عند المستوي اللي بعده يرتد ارتداد محترم

واحد هيقولي ايه الكلام ده ياريس وانا ان شاء الله هعرف منين المحترم من غيره

اقولك المحترم يعني مش اقل من نص دوره سعريه من عند المستوي ده

هيرد عليا واحد تاني ويقولي ده علي اساس ان سعادتك فهمتنا ايه هيا الدورات السعريه هقوله تابع ان شاء الله وانت تعرف