قديم 08-06-2013, 11:43 AM   المشاركة رقم: 572
الكاتب
awad991
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
awad991 غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : fuad المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: استراتيجيه رقميه سهله وربحها مضمون 100%+رينكو

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fuad نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
كلامك صح حبيبي عفوا ع الغلط لانو انو عم احسب ع السريع وبحط النتائج ع السريع ،، شكرا ع التنبيه ،، ،، الصفقه الخاسره قيمتها 30 نقطه .. اما الاستوب لوس يفضل على ال35 وليس شي دائم وثابت لانه يتعلق ببعض الازواج التي سنذكرها بعدين التي تكون حركتها قويه جدا ،، اما كلامك انه سيبقى -10 ؟؟؟ فعلى اي اساس حسبت اخي ؟ معنا 5 صفقات ناجحه قيمتها 100 نقطه - صفقتين خاسرتين قيمتهم 60 نقطه =الاجمالي ربح صافي 40 نقطه !!! اين الخساره !! وحتى لو حسبنا الصفقه الخاسره ب 35 فسيكون الربح الباقي 30 نقطه صافيه ، ..على كلا عندما ننقص الصفقه الخاسره ننقص 30 في جميع الصفقات الي ذكرناهم ساحاول التصحيح على جميع النتائج التي ذكرناها فوق وساضعها في مشاركه واحده الان .. الكمال لله اخي ...تحياتي
يعنى كده حضرتك تقصد الن الهدف فى الصفقة بيبقى 20 نقطة والخسارة 30 نقطة ؟
يعنى امشى بالمبدأ ده على طول؟

عرض البوم صور awad991  
قديم 08-06-2013, 11:43 AM
awad991 awad991 غير متواجد حالياً
عضو جديد
افتراضي رد: استراتيجيه رقميه سهله وربحها مضمون 100%+رينكو

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fuad نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
كلامك صح حبيبي عفوا ع الغلط لانو انو عم احسب ع السريع وبحط النتائج ع السريع ،، شكرا ع التنبيه ،، ،، الصفقه الخاسره قيمتها 30 نقطه .. اما الاستوب لوس يفضل على ال35 وليس شي دائم وثابت لانه يتعلق ببعض الازواج التي سنذكرها بعدين التي تكون حركتها قويه جدا ،، اما كلامك انه سيبقى -10 ؟؟؟ فعلى اي اساس حسبت اخي ؟ معنا 5 صفقات ناجحه قيمتها 100 نقطه - صفقتين خاسرتين قيمتهم 60 نقطه =الاجمالي ربح صافي 40 نقطه !!! اين الخساره !! وحتى لو حسبنا الصفقه الخاسره ب 35 فسيكون الربح الباقي 30 نقطه صافيه ، ..على كلا عندما ننقص الصفقه الخاسره ننقص 30 في جميع الصفقات الي ذكرناهم ساحاول التصحيح على جميع النتائج التي ذكرناها فوق وساضعها في مشاركه واحده الان .. الكمال لله اخي ...تحياتي
يعنى كده حضرتك تقصد الن الهدف فى الصفقة بيبقى 20 نقطة والخسارة 30 نقطة ؟
يعنى امشى بالمبدأ ده على طول؟