قديم 26-06-2010, 02:33 PM   المشاركة رقم: 14
الكاتب
م.نادر فريد
عضو فضى

البيانات

الإتصالات
الحالة:
م.نادر فريد غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : مدير الموقع المنتدى : الارشيف
افتراضي رد: القبض على هيثم الشامى مجرم الانترنت

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة د.أسامة عادل نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
السلام عليكم..,
موضوع تناقلته المنتديات العربية و اكده بعض الاعضاء فيها انه تم القبض على المدعو سيئ الذكر هيثم عدنان الشامى نصاب الانترنت فى شرم الشيخ فى حالة رثة و هو الان محتجز فى قسم شرطة مدينة نصر اول لمن يريد التأكد.,
الحكم الصادر ضده بالحبس خمسة سنوات مع رد اموال المودعين و هذا فاننا نعلن ان من لديه قضية معه ان يسارع بتقديم اوراقه الى نيابة الاموال العامة او مراجعة محامى الضحايا من اجل استعادة جزء من الاموال او الزج به فى غياهب السجن مدى الحياة او حتى يرد اموال ضحاياه.,
و نحن نقول
الى الجحيم ايها الشيئ السيئ هيثم الشامى..,

الله كريم.,
أنا عرفت من احمد ليلة القبض علية وهو فى مباحث الموال العامة ...لكن كنت عيان ونسيت اكتبها افرح الناس.
نعم يمكنك ذلك طالما انه هناك اتفاقية تسليم مجرمين بين مصر و الاردن و هو ما تسأل عنه المحامين فى بلدك الحبيب الاردن و ان كان كذلك فيمكنك الحضور الى مصر و تقديم المستندات الى النيابة عن طريق محام مصرى ليبدأ فى اجراءات البحث و التقاضى و منعه من السفر خارج البلاد.,
الموضوع سهل و لكن عايز وقت و صبر طويل للحصول على حقوقك المسلوبة و حسبى الله و نعم الوكيل فيه..,
الله كريم.,
أه بتجر رجله علشان ينزل مصر يقعد معانا شوية ....ياعم قول له عاوزين نشوفك بالعربى كدا وخلاص ههههه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة emad1171 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
تسلم يا دكتور وهذا ما ساقوم به قريبا ان شاء الله
يعنى نعتبر ده وعد ؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة صياد الفوركس نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
ما يهمنا بلامر

انت ترجع الاموال الى اصحابها ’’

وهو اين ما يذهب يذهب
أنـســــــــــــــــــــــــــــــاه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MaD_BoY نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
الحمد لله يارب يكون الخبر صحيح

أظن دا كان تحذير شديد اللهجة لكل من يفكر أن يعطي نقوده لشخص آخر ليضارب بها

ودائماً ما اتذكر المثل الذي طالما ذكره د. أسامة

" ما حك جلدك مثل ظفرك "

إن شاء الله الحق يرجع لأصحابه ويسترد كل واحد أمواله

تحياتي
يرجع أية بس انسوه يا جدعان ... لكن كفاية أنه اتمسك وأعتقد دا دليل انه حرامى صغير مش حوت يعنى .
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة FullyActive نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
والله انا سمعت الخبر دة فعلا بس معتقدش اساسا انو اخد 250 مليون من الناس اكيد فى مبالغة وحتى او اخد المبلغ دة فعلا ما فيش حد يملك المبلغ دة ويتقبض علية او حتى يتمس اكيد فلوسو حتلعب
بص يالورد القصة ان ناس حطيت لها 100-200 دولار أو يا عم 10000$ وكل كام يوم تدبيلة ويقول لهم ال 100 بقت 1000 وهكذا وقت اختفاءه كان وصل لل 250 مليون لكن اصل اللى علية هتلاقية قروش لكن طبعا عندنا فى مصر علشان الحكومة تهتم ...الناس تقول انا أتسرق منى جمل مش فأر .... لكن 250 مليون ...كان زمانه ف كوارالامبور ياعم الحاج.

التوقيع

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

فلتحيا مصــــــــــــــــــر

عرض البوم صور م.نادر فريد  
قديم 26-06-2010, 02:33 PM
م.نادر فريد م.نادر فريد غير متواجد حالياً
عضو فضى
افتراضي رد: القبض على هيثم الشامى مجرم الانترنت

السلام عليكم..,
موضوع تناقلته المنتديات العربية و اكده بعض الاعضاء فيها انه تم القبض على المدعو سيئ الذكر هيثم عدنان الشامى نصاب الانترنت فى شرم الشيخ فى حالة رثة و هو الان محتجز فى قسم شرطة مدينة نصر اول لمن يريد التأكد.,
الحكم الصادر ضده بالحبس خمسة سنوات مع رد اموال المودعين و هذا فاننا نعلن ان من لديه قضية معه ان يسارع بتقديم اوراقه الى نيابة الاموال العامة او مراجعة محامى الضحايا من اجل استعادة جزء من الاموال او الزج به فى غياهب السجن مدى الحياة او حتى يرد اموال ضحاياه.,
و نحن نقول
الى الجحيم ايها الشيئ السيئ هيثم الشامى..,

الله كريم.,
أنا عرفت من احمد ليلة القبض علية وهو فى مباحث الموال العامة ...لكن كنت عيان ونسيت اكتبها افرح الناس.
نعم يمكنك ذلك طالما انه هناك اتفاقية تسليم مجرمين بين مصر و الاردن و هو ما تسأل عنه المحامين فى بلدك الحبيب الاردن و ان كان كذلك فيمكنك الحضور الى مصر و تقديم المستندات الى النيابة عن طريق محام مصرى ليبدأ فى اجراءات البحث و التقاضى و منعه من السفر خارج البلاد.,
الموضوع سهل و لكن عايز وقت و صبر طويل للحصول على حقوقك المسلوبة و حسبى الله و نعم الوكيل فيه..,
الله كريم.,
أه بتجر رجله علشان ينزل مصر يقعد معانا شوية ....ياعم قول له عاوزين نشوفك بالعربى كدا وخلاص ههههه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة emad1171 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
تسلم يا دكتور وهذا ما ساقوم به قريبا ان شاء الله
يعنى نعتبر ده وعد ؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة صياد الفوركس نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
ما يهمنا بلامر

انت ترجع الاموال الى اصحابها ’’

وهو اين ما يذهب يذهب
أنـســــــــــــــــــــــــــــــاه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MaD_BoY نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
الحمد لله يارب يكون الخبر صحيح

أظن دا كان تحذير شديد اللهجة لكل من يفكر أن يعطي نقوده لشخص آخر ليضارب بها

ودائماً ما اتذكر المثل الذي طالما ذكره د. أسامة

" ما حك جلدك مثل ظفرك "

إن شاء الله الحق يرجع لأصحابه ويسترد كل واحد أمواله

تحياتي
يرجع أية بس انسوه يا جدعان ... لكن كفاية أنه اتمسك وأعتقد دا دليل انه حرامى صغير مش حوت يعنى .
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة FullyActive نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
والله انا سمعت الخبر دة فعلا بس معتقدش اساسا انو اخد 250 مليون من الناس اكيد فى مبالغة وحتى او اخد المبلغ دة فعلا ما فيش حد يملك المبلغ دة ويتقبض علية او حتى يتمس اكيد فلوسو حتلعب
بص يالورد القصة ان ناس حطيت لها 100-200 دولار أو يا عم 10000$ وكل كام يوم تدبيلة ويقول لهم ال 100 بقت 1000 وهكذا وقت اختفاءه كان وصل لل 250 مليون لكن اصل اللى علية هتلاقية قروش لكن طبعا عندنا فى مصر علشان الحكومة تهتم ...الناس تقول انا أتسرق منى جمل مش فأر .... لكن 250 مليون ...كان زمانه ف كوارالامبور ياعم الحاج.