قديم 30-07-2015, 06:12 PM   المشاركة رقم: 1
الكاتب
behaliu
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
behaliu غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

المنتدى : منتدى تعليم الفوركس
افتراضي لا أستطيع فتح حساب حقيقى فى الفوركس

بسم الله الرحمن الرحيم

أرسل إليكم لمساعدتى بمن لديه معلومات حول ذلك
لا أستطيع فتح حساب حقيقى

عندما قررت بعد التعلم على الحساب الديمو فتح حساب حقيقى واجهتنى المشاكل التالية :

فى بداية الأمر ذهبت إلى البنت الأهلى المصرى لفتح حساب بالدولار الأمريكى لكى أستخدمة فى التعاملات مع شركة الواساطة سواء بالأيداع او السحب من الشركة ووضع الأرباح فى الحساب البنكى
فقال لى الموظف أنته بتشتغل ايه فقلت له ( أنا حاصل على بكالوريوس فى الخدمة الأجتماعية ) ومكتوب كده فى البطاقة فقال لى لازم تكون فى مهنة أو لو مافيش مهنة لازم سجل تجارى لاى نشاط
قلت له أنا مش معايا أى حاجة من دول قال لى ممكن تغير المهنة فى البطاقة عند ذلك تقدر تفتح الحساب فقلت له شكرا ومشيت وأنا فى خيبة أمل ....

فارسلت لشركة الفوركس ومليت النموذج وأرسلت صوره البطاقة وش وظهر سكانر فأرسلوا فى أوراقك ناقصة أرسل لنا صورة من فاتورة كهرباء أو تلفون أو غاز أو رخصة .........
مع العلم أنى شاب عادى جدا خلصت البكالوريوس وعايش مع أهله
وعايز أفتح حساب لكى أبدا التداول

ماذا أفعل الأن لكى أفتح حساب حقيقى .......

أرجو من أصحاب الفوركس أفادتى

عرض البوم صور behaliu  

قديم 30-07-2015, 06:12 PM
behaliu behaliu غير متواجد حالياً
عضو جديد
افتراضي لا أستطيع فتح حساب حقيقى فى الفوركس

بسم الله الرحمن الرحيم

أرسل إليكم لمساعدتى بمن لديه معلومات حول ذلك
لا أستطيع فتح حساب حقيقى

عندما قررت بعد التعلم على الحساب الديمو فتح حساب حقيقى واجهتنى المشاكل التالية :

فى بداية الأمر ذهبت إلى البنت الأهلى المصرى لفتح حساب بالدولار الأمريكى لكى أستخدمة فى التعاملات مع شركة الواساطة سواء بالأيداع او السحب من الشركة ووضع الأرباح فى الحساب البنكى
فقال لى الموظف أنته بتشتغل ايه فقلت له ( أنا حاصل على بكالوريوس فى الخدمة الأجتماعية ) ومكتوب كده فى البطاقة فقال لى لازم تكون فى مهنة أو لو مافيش مهنة لازم سجل تجارى لاى نشاط
قلت له أنا مش معايا أى حاجة من دول قال لى ممكن تغير المهنة فى البطاقة عند ذلك تقدر تفتح الحساب فقلت له شكرا ومشيت وأنا فى خيبة أمل ....

فارسلت لشركة الفوركس ومليت النموذج وأرسلت صوره البطاقة وش وظهر سكانر فأرسلوا فى أوراقك ناقصة أرسل لنا صورة من فاتورة كهرباء أو تلفون أو غاز أو رخصة .........
مع العلم أنى شاب عادى جدا خلصت البكالوريوس وعايش مع أهله
وعايز أفتح حساب لكى أبدا التداول

ماذا أفعل الأن لكى أفتح حساب حقيقى .......

أرجو من أصحاب الفوركس أفادتى