قديم 07-07-2018, 12:05 AM   المشاركة رقم: 75
الكاتب
yousifaction
عضو فضى
الصورة الرمزية yousifaction

البيانات

الإتصالات
الحالة:
yousifaction غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : مدير الموقع المنتدى : قسم تقييم شركات الفوركس Forex Brokers Review
افتراضي رد: تقييم شركة انستا فوركس INSTAFOREX

انا بشتغل معاها من فترة طويلة والحمد لله مرتاح ولم اواجه مشاكل تذكر
المميز لديهم الخدمات بتاعتهم مثل نظام الفوركس كوبي بصراحة اكثر من ممتاز وبالاخص للمبتدئين واللي معندهمش وقت لمتابعة السوق او الخوف من مديري الحسابات علشان النصب
والشركة صارمة من حيث مخالفة بنود التعاقد واغلب الناس اللي بتشتكي من الشركة بيكونوا خالفوا بند من البنود
يعني مثلا الشركة لا تسمح بغلق صفقة قبل مرور دقيقتين وهذا خطأ يقع فيه تجار الاسكالبينج

بصراحة المشكلة الوحيدة الان من وجهة نظري هي بطء السيرفرات وده علشان الضغط عليها كبير بسبب عروض البونص اللي بيقدموها
وانا شايف المفروض يحدثوا السيرفرات علشان موضوع الريكوت وبطء التنفيذ

عرض البوم صور yousifaction  
قديم 07-07-2018, 12:05 AM
yousifaction yousifaction غير متواجد حالياً
عضو فضى
افتراضي رد: تقييم شركة انستا فوركس INSTAFOREX

انا بشتغل معاها من فترة طويلة والحمد لله مرتاح ولم اواجه مشاكل تذكر
المميز لديهم الخدمات بتاعتهم مثل نظام الفوركس كوبي بصراحة اكثر من ممتاز وبالاخص للمبتدئين واللي معندهمش وقت لمتابعة السوق او الخوف من مديري الحسابات علشان النصب
والشركة صارمة من حيث مخالفة بنود التعاقد واغلب الناس اللي بتشتكي من الشركة بيكونوا خالفوا بند من البنود
يعني مثلا الشركة لا تسمح بغلق صفقة قبل مرور دقيقتين وهذا خطأ يقع فيه تجار الاسكالبينج

بصراحة المشكلة الوحيدة الان من وجهة نظري هي بطء السيرفرات وده علشان الضغط عليها كبير بسبب عروض البونص اللي بيقدموها
وانا شايف المفروض يحدثوا السيرفرات علشان موضوع الريكوت وبطء التنفيذ