الموضوع: افضل البنوك
قديم 25-07-2010, 10:24 AM   المشاركة رقم: 1
الكاتب
glaksy
عضو جديد
الصورة الرمزية glaksy

البيانات

الإتصالات
الحالة:
glaksy غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

المنتدى : منتدى شركات الوساطة و برامج التداول و موقع اف اكس كوميشن FXCOMMISSION
افتراضي افضل البنوك

بسم الله الرحمن الرحيم
انا حبيت اكتب عن موضوع افضل البنوك اللى ممكن نتعامل معاها عشان كل واحد منا يكتب عن البنك اللى بيتعامل معاه وايه هى مميزاته وعيوبه فى التحويل من والى والموضوع دا كنا اتكلمنا فيه مع الدكتور اسامه فى اجتماع يوم الجمعه
وياريت يكون الموضوع فعلا مفيد للاعضاء
انا هتكلم عن بنك مصر اللى بتعامل معاه هو مصاريف التحويل فيه 15 دولار بس فى بعد كدا واللى اكتشفته ان فى 25 دولار بيتخصمه من الرصيد وكنت فاكر ان دا مصاريف التحويل بس لما حضرت ندوة fxdd فى معرض ترند عرفت ان دا بسبب ان بيبقى التحويل مش مباشر وان فى بنك وسيط بيقوم بالتحويل وان ال 25 دولار دول عمولته عن التحويل
بس ان لسه ما جربتش داخل جربت جارج بسنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
ياريت كل واحد منا يتكلم عن البنك بتاعه
اسف على الاطاله

التوقيع

[بسم الله" اللهم إني أسألك خير هذه السوق، وخير ما فيها، وأعوذ بك من شرها وشر ما فيها، اللهم إني أعوذ بك أن أصيب بها يميناً فاجرةً، أو صفقة خاسرة "
قال رسول الله صلى الله عليه وسلم : « من دخل السوق فقال: لا إله إلا الله وحده لا شريك له، له الملك وله الحمد يحيي ويميت وهو حي لا يموت بيده الخير وهو على كل شيء قدير" كتب الله له ألف ألف حسنة ومحا عنه ألف ألف سيئة ورفع له ألف الف درجة
[ رواه الإمام أحمد والترمذي وابن ماجه والحاكم عن ابن عمر].
نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

عرض البوم صور glaksy  

قديم 25-07-2010, 10:24 AM
glaksy glaksy غير متواجد حالياً
عضو جديد
افتراضي افضل البنوك

بسم الله الرحمن الرحيم
انا حبيت اكتب عن موضوع افضل البنوك اللى ممكن نتعامل معاها عشان كل واحد منا يكتب عن البنك اللى بيتعامل معاه وايه هى مميزاته وعيوبه فى التحويل من والى والموضوع دا كنا اتكلمنا فيه مع الدكتور اسامه فى اجتماع يوم الجمعه
وياريت يكون الموضوع فعلا مفيد للاعضاء
انا هتكلم عن بنك مصر اللى بتعامل معاه هو مصاريف التحويل فيه 15 دولار بس فى بعد كدا واللى اكتشفته ان فى 25 دولار بيتخصمه من الرصيد وكنت فاكر ان دا مصاريف التحويل بس لما حضرت ندوة fxdd فى معرض ترند عرفت ان دا بسبب ان بيبقى التحويل مش مباشر وان فى بنك وسيط بيقوم بالتحويل وان ال 25 دولار دول عمولته عن التحويل
بس ان لسه ما جربتش داخل جربت جارج بسنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
ياريت كل واحد منا يتكلم عن البنك بتاعه
اسف على الاطاله